2023 Honda Asi 1100T DCT İncelemesi

2023 Honda Asi 1100T DCT İncelemesi

2023 Honda Asi 1100T DCT İncelemesi

2023 Honda Asi 1100T DCT, Honda'nın bagger kruvazör serisinin son örneği olarak karşımıza çıkıyor. Paralel ikiz motor ve bagger tarzı tasarımıyla dikkat çeken bu motosiklet, sürücülere konfor, çok yönlülük ve modern bir stil sunuyor. Özellikle ayarlanabilir güç dağıtımı, çekiş kontrolü ve motor freni gibi özellikler, sürücülerin performansı kendi tercihlerine göre uyarlamalarına olanak tanıyor. Bu da Asi 1100T DCT'yi performans odaklı sürücüler için ideal bir tercih haline getiriyor.

Dahası, bu motosikletin nispeten hafif yapısı ve uygun fiyat etiketi, bagger kategorisinde bir istisna olmasını sağlıyor. Sadece otomatik DCT şanzımanla kullanılabilen Asi 1100T, kullanıcıya vites değiştirme zahmeti bile olmadan konforlu bir sürüş deneyimi sunuyor.

2023 güncellemeleri ile metalik siyah veya bordo kırmızı metalik renk seçenekleri eklenmiş olan bu model, güncel tasarım anlayışıyla öne çıkıyor. Fiyatlandırma konusunda da rekabetçi olan Asi 1100T DCT, Harley-Davidson ve Indian gibi rakip modellere karşı uygun fiyatlı bir alternatif sunarak bagger tarzı motosiklet sahibi olmak isteyenlere kolaylık sağlıyor.

Güvenilirlik konusunda Honda'nın güvencesi altında olan Asi 1100T DCT, sınırsız kilometre sınırlı garanti ile destekleniyor. Bu da sürücülere güvenilir bir motosiklet deneyimi sunma sözü veriyor. Çelik borulu kafes konstrüksiyonu, ayarlanabilir süspansiyon ve etkileyici fren sistemleri sayesinde Asi 1100T DCT, çeviklik ve yüksek performansı bir araya getiriyor. Ayrıca, 35 litrelik bagaj kapasitesi, ergonomik sürüş pozisyonu, konfor ve pratiklik ile uzun yolculuklar için vazgeçilmez bir motosiklet olmaya iddialı görünüyor.

Sonuç olarak, Honda Asi 1100T DCT, bagger kruvazör dünyasında modern tasarımı, güçlü performansı ve rekabetçi fiyatıyla öne çıkıyor. Sürücülere unutulmaz bir sürüş deneyimi vadeden bu motosiklet, hem yeni başlayanlar acemi sürücüler için hem de deneyimli sürücüler için çekici bir tercih olarak karşımıza çıkıyor.

Teknik Özellikler

Motor: 1.083 cc, SOHC, sıvı soğutmalı Tek kam paralel ikiz; 4 valf / silindir.

Çap x İnme: 92,0 x 81,5 mm

Şanzıman / Son Tahrik: 6 vitesli/zincir

Yakıt Dağıtımı: PGM-FI elektronik yakıt enjeksiyonu w / 46mm gaz kelebeği gövdeleri

El çantası: Islak, çoklu

Motor Yönetimi / Ateşleme: Ride-by-wire / tam transistörlü ateşleme

Çerçeve: Çelik boru kafes konstrüksiyonu

Ön Süspansiyon: 43mm teleskopik çatal w/ koyu titanyum oksit kaplama, yay ön yükü ayarlanabilir; 4.8 inç. seyahat etmek

Arka Süspansiyon: 12,5 mm şaftlı çift Showa şokları, geri tepme basınçlı rezervuarlar, yay ön yükü ayarlanabilir; 3,7 inç. seyahat etmek

Ön Fren: 4 pistonlu monoblok, radyal montajlı hidrolik kaliper, yüzer 330mm diskli ABS

Arka Fren: 1 pistonlu hidrolik kaliper, ABS ile 256mm disk

Tekerlekler, Ön / Arka: 18 inç. / 16 inç.

Lastikler, Ön / Arka: Dunlop D428; 130/70-18 / 180/65-16

Tırmık / İz: 28.0°/4.3 inç.

Dingil mesafesi: 59.8 inç.

Yerden Yükseklik: 4.7 inç.

Koltuk Yüksekliği: 27,5 inç.

Yakıt Kapasitesi: 13,5 lt

Islak ağırlık: 237 kg

Önceki Haber Kawasaki Versys 7 Hibrit Tanıtımı
Sonraki Haber BMW CE 04: Elektrikli Motosiklet İncelemesi
Benzer Haberler