2023 Surron Ultra Bee İncelemesi

2023 Surron Ultra Bee İncelemesi

2023 Surron Ultra Bee İncelemesi

Surron Ultra Bee elektrikli motosikleti, üst düzey bir ADV bisikletinden bekleyebileceğiniz birçok özelliği barındırır. Üç motor performans haritanız, ayarlanabilir çekiş kontrolünüz, ayarlanabilir frenleme ve boşta sürüş akü rejenerasyon modları, ayarlanabilir gaz kelebeği hassasiyeti ve hatta geri vitesi bulunmaktadır. En önemlisi, patikada Ultra Bee, deneyimli sürücüler için bile yeterli ve eğlencelidir. İçten yanmalı pit bisikletlerine göre birkaç büyük avantajları var; Nispeten daha sessizdirler ve hava filtresi veya değiştirilecek yağ olmadan ve yakıt gerektirmeden üzerinde çalışmak daha kolaydır. 

Surron, 2023 için Storm Bee'yi piyasaya sürdü ve bu bisiklet birçok yüksek teknoloji özelliği ve iyi performans içeriyor, yaklaşık 127 kg ağırlığı, onu ağır dört zamanlı oyun bisikleti kategorisiyle daha uyumlu hale getiriyor.

Ultra Bee, ne çok küçük ne de çok büyük. Muhtemelen en önemlisi, sadece 84 kg ağırlığında, sürüşe hazır 58cc iki zamanlı bir arazi motosikletinden yaklaşık 136 kg daha az veya giriş seviyesi bir arazi motosikletinden 31 kg daha az. Bu ağırlık tasarrufunun bir kısmı, biraz daha küçük bir toplam boyuttan gelir. Koltuk yüksekliği 35,8 inçtir ve çoğu tam boyutlu arazi motosikletinden yaklaşık iki inç daha azdır. Dingil mesafesi 54,3 inçtir ve çoğu tam boyutlu arazi motosikletinden yaklaşık dört inç daha azdır. Nispeten küçük 80/100-19 ön ve 90/90-19 arka lastiklere sahip 19 inç arka tekerlek ayakkabısı ile birleştirilmiş geleneksel 21 inç jant yerine garip bir şekilde boyutlandırılmış 19 inç ön jant da hafifliğe katkıda bulunuyor.

Ultra Bee, tam özellikli bir gösterge paneli, far, fren lambası ve plaka tutucu dahil olmak üzere çift sporlu bir bisiklette bulabileceğiniz çoğu öğeyle birlikte gelir.

Güce gelince, Ultra Bee, Surron'un 12,5 Kw güç (yaklaşık 16,8 beygir gücüne eşdeğer) ve 325 lb-ft tork ile dördüncü nesil sabit mıknatıslı senkron motorunu kullanıyor. 74V/55Ah lityum iyon pile sahiptir ve yüzde 0'dan yüzde 100'e şarj olması yaklaşık dört saat sürer. Sürüş koşullarına bağlı olarak değişkenlik gösterse de Ultra Bee, 56 mil / saat azami hıza ve iddia edilen 87 mil menzile sahiptir. Ultra Bee, ABD'de trafiğe uygun bir motosiklet olarak satılmasa da, far, fren lambası ve plaka tutucu dahil olmak üzere çift sporlu bir motosiklette bulunan standart öğelerin çoğuyla birlikte gelir. Ayrıca hızı, mesafeyi ve tüm çeşitli güç, çekiş kontrolü ve ABS ayarlarının yanı sıra pil seviyesini gösteren bir gösterge paneli içerir. Hava filtresinin tipik olarak olacağı koltuğun altında, şarj cihazını veya diğer eşyaları taşıyacak kadar büyük bir saklama alanı vardır.

Süspansiyon, nispeten yavaş hızlı teknik arazide harika performans gösterir ve çoğu arazi bisikletinde bulunan süspansiyondan kesinlikle daha iyi performansa sahip olduğu söyleniyor, ancak önde/arkada yaklaşık 9,5 inç hareket mesafesiyle, yaklaşık 12 inç hareket mesafesine sahip yüksek performanslı bir arazi motosikleti seviyesine kadar değildir.

Yeni veya daha az deneyimli sürücüler için Ultra Bee, mevcut olan en iyi arazi motosikletlerinden birisi. Nispeten küçük boyut ve güç seviyesini azaltma ve çekiş kontrol müdahalesini çevirme yeteneği, yeni bir sürücünün güven kazanmasını sağlayacaktır ve güç artırılabilir ve deneyim kazandıkça TC azaltılabilir. Süspansiyon performansı, eğlence amaçlı sürüş için oldukça iyi durumda. Azaltılmış bakım ihtiyaçları (gaz, hava filtresi veya yağ servis ihtiyacı yok), daha az deneyimli motosiklet sahipleri için çekiciliği artırır.

2023 Surron Light Bee Özellikleri

Motor Tipi: Sabit mıknatıslı senkron motor (PMSM)

Tepe Gücü: 12.5 Kilovat (16.8 hp)

Tepe Torku: 325 lb-ft

Hız: 56 mil / saat

Maksimum Aralık: 87 mil iddia edildi, ancak araziye göre büyük ölçüde değişiyor

Pil: 74V / 55ah Lityum İyon

Şarj Süresi: 4 Saat (%0-100)

Sürüş Modları: Spor, Günlük, Eko, Ters

Sürücü Yardımları: Surron Çekiş Kontrol Sistemi (SRTC), Surron Enerji Rejeneratif Sistemi (SERS)

Çerçeve: Dövme Alüminyum Alaşım

Ön süspansiyon: Ayarlanabilir sıkıştırma ve geri tepme ile 37 mm ters çatal

Arka Süspansiyon: Ayarlanabilir ön yük, sıkıştırma ve geri tepme özelliklerine sahip TR Intersect Monokok

Ön tekerlek hareketi: 9,4 inç

Arka Tekerlek Hareketi: 9,6 inç

Ön Tekerlek: 19 inç

Arka Tekerlek: 19 inç

Ön fren: 240 mm hidrolik disk

Arka fren: 240 mm hidrolik disk

Koltuk Yüksekliği: 35,8 inç

Yerden yükseklik: 12,5 inç

Dingil: 54,3 inç

Ağırlık (sürüşe hazır): 85 kg

Önceki Haber Italjet'in Dragster 559 Twin'i Üretime Geçiyor
Sonraki Haber DirtFirst Racing ve Hollywood Film Bisikletleri bu 2024 'Husqvarna' EE18 Rockstar Edition'ı inşa ediyor
Benzer Haberler