2023 Suzuki GSX-R600 İncelemesi

2023 Suzuki GSX-R600 İncelemesi

2023 Suzuki GSX-R600 İncelemesi

Geleneksel 600cc sıralı dört sportbike'lar azalan bir trende sahip olsa da, Suzuki'nin GSX-R600 modeli hala dikkat çekiyor. Yeni GSX-R600, 776cc paralel ikiziyle dikkat çeken GSX-S800 naked bike ve 800DE adventure bike modelleri arasında bir denge sağlıyor.

2023 Suzuki GSX-R600, sıvı soğutmalı 599cc DOHC dört silindirli motora sahip. Bu motor, tamamen ayarlanabilir süspansiyonlu çift direkli alüminyum alaşımlı bir çerçeveye entegre edilmiştir. Showa'nın yarışta geliştirdiği Büyük Pistonlu Çatal ve tek şok, hem pist hem de yol performansında üst düzey performans sunar. Ön frenlerdeki 310 mm diskli radyal monteli dört pistonlu Brembo Monoblok kaliperler ve arka fren sistemindeki tek pistonlu Nissin kaliper, etkili frenleme sağlar.

Suzuki Sürüş Modu Seçici (S-DMS), sürücüye yol veya parkur koşulları için iki harita arasında seçenek sunar. Motorun gücü, 13.520 rpm'de 102.9 hp ve 44.0 lb-ft tork üretir. GSX-R600, 8.000 rpm'den sonra en iyi performansını sergiler ve 15.000 rpm'lik kırmızı çizgisine kadar güçlü bir sürüş sağlar. Sürücüler, alt uç torkunun sağladığı keyifli bir çekişin tadını çıkarabilirler.

GSX-R600'ün geleneksel spor motosikleti ergonomisi, sürüş performansını ön planda tutar. Ancak, sokak hızlarında çıplak bisikletçilerin keyif aldığı geniş barlar ve dik oturma pozisyonuyla da dikkat çeker. Süspansiyon ayarları, sürücüye çeşitli yol koşullarında güvenilir bir deneyim sunar.

Motosikletin esas amacı, sürücüyle doğrudan bağlantı kurarak sürüş deneyimini artırmaktır. GSX-R600, son teknolojiye sahip olmamasına rağmen, bu eksiklik ona benzersiz bir ham çekicilik katıyor. Gelişmiş teknoloji ve güvenlik önlemleri, sürücünün motosikleti kontrol etme ve sürme deneyimini kişiselleştirme şansını sınırlayabilir.

2023 Suzuki GSX-R600, güncellenmiş teknoloji eksikliğine rağmen sürücülerin manuel şanzıman ve temel tasarım özelliklerine olan özlemini karşılıyor. Bu model, sürüş deneyimini öne çıkararak ham çekiciliği ve performansıyla öne çıkıyor.

Teknik Özellikler

Motor: DOHC, sıvı soğutmalı, 4 zamanlı sıralı-4

Yer değiştirme: 599cc

Çap x İnme: 67,0 x 42,5 mm

Sıkıştırma Oranı: 12.9:1

Şanzıman / Son Tahrik: 6 vitesli sabit ağ / sızdırmaz zincir

Çevrim Dünyası Beygir Gücünü Ölçtü: 13.520'de 102,9 hp

Çevrim Dünyası Ölçülen Tork: 11.580'de 44,0 lb-ft

Yakıt Sistemi: SDTV ile yakıt enjeksiyonu

El çantası: Islak, çoklu

Motor Yönetimi / Ateşleme: Elektronik ateşleme (transistörlü)

Çerçeve:İkiz direkli alüminyum

Ön Süspansiyon: Ters teleskopik çatal, tamamen ayarlanabilir

Arka Süspansiyon: Bağlantı tipi, tek şok, tamamen ayarlanabilir

Ön Fren: 4 pistonlu radyal montajlı Brembo kaliperleri, yüzer 310mm diskler

Arka Fren: Nissin 1 pistonlu kaliper, disk

Tekerlekler, Ön / Arka: Alüminyum döküm; 17 inç./ 17 inç.

Lastikler, Ön / Arka: 120/70-17 / 180/55-17

Dingil mesafesi: 54,5 inç.

Yerden Yükseklik: 5.1 inç.

Koltuk Yüksekliği: 31.9 inç.

Yakıt Kapasitesi: 17 litre

Döngü Dünyası Ölçülen Ağırlık: 190 kg

 

Önceki Haber CFMOTO, Yeni 450NK ve 800NK Modellerini Tanıttı
Sonraki Haber Harley-Davidson CVO Road Glide Tanıtımı
Benzer Haberler