2023 Yamaha YZ450F İncelemesi

2023 Yamaha YZ450F İncelemesi

2023 Yamaha YZ450F İncelemesi

Yamaha, motokros ve süperkros sahnelerindeki üstün başarılarından ilham alarak yeni YZ450F'yi tanıttı. Bu yeni model, sınıfının lideri YZ450F'i daha da özel kılmak için kapsamlı bir revizyona tabi tutuldu. Tamamen yeniden tasarlanan 450cc sıvı soğutmalı DOHC 4 zamanlı motor, daha hafif ve kompakt bir yapıya sahip. 13.0:1 sıkıştırma oranıyla güçlendirilen bu motor, tüm devir aralığı boyunca etkileyici bir çekiş gücü sunuyor. Devir sınırının 500 dev/dk artırılması, daha üst düzey performans ve hız demek.

Yamaha'nın güçlü Power Tuner Uygulaması, sezgisel bir kullanım sunarak motor haritalamasını daha kolay hale getiriyor. Yeni özellikler arasında basit ayarlama kaydırma çubuğu, çekiş ve kalkış kontrolü ayarı ve tur zamanlayıcısı yer alıyor. Bu uygulama ile sürücüler, motosikletin performansını kendi tercihlerine göre özelleştirebiliyor. Alüminyum çift taraflı kirişli çerçeve, yol tutuş stabilitesi ile viraj alma performansını mükemmel bir dengeye getiriyor. KYB yaylı tip çatal ve arka şok, sürücüye olağanüstü çarpma emilimi sağlayarak zorlu koşullarda bile kontrolü elinde tutma avantajı tanıyor.

270 mm'lik geniş ön fren rotoru, bir Nissin kaliperi ile birleşerek mükemmel bir frenleme performansı sunuyor. Daha ince ve kompakt gövde tasarımı, sürücünün hareket kabiliyetini artırarak daha doğal bir sürüş deneyimi sunuyor. Yeni ince gövde tasarımı, daha dar yakıt deposu ve ergonomik ayarlamalar, sürücünün daha iyi kontrol ve manevra yapma yeteneği kazanmasını sağlıyor. Ayarlanabilir gidon montajlı üçlü kelepçe, sürücünün konforunu ve kontrolünü artırıyor. Yamaha'nın 2023 YZ450F modeli, her detayıyla sürücülerin beklentilerini aşarak motokros ve süperkros dünyasında yeni bir standart belirliyor. Detaylı bilgi için https://www.yamaha-motor.eu/tr/tr/home/ sitesini ziyaret edebilirsiniz.

TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor: 450cc sıvı soğutmalı DOHC 4 zamanlı; 4 titanyum valf

Bore x Stroke: 97,0 mm × 60,8 mm

Sıkıştırma Oranı: 13.0:1

Yakıt Dağıtımı: Mikuni® yakıt enjeksiyonu, 44 mm

Şanzıman: 5 vitesli; çoklu plakalı ıslak kavrama

Süspansiyon: Hıza duyarlı sönümleme özelliğine sahip KYB® yaylı tip çatal; tamamen ayarlanabilir, 12,2 inç hareket (ön), KYB® tek şok; tamamen ayarlanabilir, 12,4 inç seyahat (arka)

Frenler: Hidrolik disk, 270mm (ön), 240mm (arka)

Lastikler: 80/100-21 Dunlop® Geomax MX33F (ön), 120/80-19 Dunlop® Geomax MX33 (arka)

Boyutlar: U x G x Y: 85,8 inç x 32,5 inç x 50,2 inç

Ağırlık: 109 kg

Önceki Haber Pulsar NS 200 İncelemesi – Berkay Çetin
Sonraki Haber Suzuki Address 125 İncelemesi
Benzer Haberler