2024 BMW R 18 Roctane İncelemesi

2024 BMW R 18 Roctane İncelemesi

2024 BMW R 18 Roctane İncelemesi

BMW Motorrad, motor tutkunlarını kendine hayran bırakan en son modeli 2024 BMW R 18 Roctane'i sunuyor. Bu muazzam çift silindirli ağır kruvazör, sadece görünümüyle değil, aynı zamanda performansı ve teknolojik özellikleriyle de dikkat çekiyor. BMW R 18 Roctane, gücünü etkileyici 1.802 cc'lik boksör ikiz motorundan alıyor. Bu motor, sadece muazzam bir görüntü sunmakla kalmıyor, aynı zamanda 100 lb'den fazla tork üreterek sürüş deneyiminizi zirveye taşıyor.

R 18 Roctane, BMW'nin efsanevi kalitesini taşıyan bir sanat eseri. Dört pistonlu kaliperlere sahip üçlü diskli hidrolik frenler, detaylara gösterilen özenin bir örneği. Her ayrıntısı, sürüş deneyimini mükemmelleştirmek için tasarlanmış. 2024 BMW R 18 Roctane, 26 litrelik kilitlenebilir bagajları ile uzun yolculuklarda bizlere geniş depolama alanları sunuyor. Bu da sürücüsüne pratik bir çözüm ve kullanışlılık sağlıyor.

Roctane, bagger çizgileri, dragster selesi ve siyah/mat renk seçenekleriyle sadece bir motosiklet değil, aynı zamanda bir yaşam tarzı sunuyor. Motosikletin dışa dönük ve çarpıcı görünümü, sürücüye benzersiz bir sürüş deneyimi vadediyor. BMW R 18 Roctane, Anti-Patinaj Sistemi (ASC), motor sürtünme torku kontrolü (MSR) ve Yokuşta Kalkış Kontrolü gibi çeşitli destek sistemleri ile donatılmış. Farklı sürüş modları, bizlere her türlü yol koşulunda üstün bir kontrol ve güvenlik sunuyor. Boxer motorunun gücü, çarpıcı tasarımı ve teknolojik özellikleriyle BMW R 18 Roctane, sürücüsüne unutulmaz bir sürüş deneyimi sunuyor. Unutmayın, sürüş deneyiminin adı BMW R 18 Roctane!

Teknik Özellikler

Nominal Güç: 4.750 dev/dak'da 91 bg (67 kW)

Tasarım: 2 silindirli, 4 zamanlı Boxer motor (supap itecekleri)

Motor Tipi: Hava/yağ soğutmalı çift silindirli dört zamanlı boxer motor, krank milinin üstünde iki zincir tahrikli kam mili

Çap x Strok: 107,1 mm x 100 mm

Motor Hacmi: 1.802 cc

Maksimum Tork: 3.000 dev/dak’da 158 Nm

Sıkıştırma Oranı: 9.6:1

Yakıt Hazırlığı: Elektronik yakıt enjeksiyonu/dijital motor yönetimi ile emme manifoldundan

Emisyon Kontrolü: Kapalı çevrim üç yollu katalitik konvertör

Egzoz Gazı Emisyonu Standardı: EU 5

Azami Hız: 180 km/sa'in üzerinde

Tüketim (WMTC’ye göre 100 km): 5,6 litre

Yakıt Tipi: Kurşunsuz süper benzin (maks. %15 etanol, E15), 95 RON, 90 AKI

CO2 Emisyonu (WMTC’ye göre): 129 g/km

Elektrik Sistemi:

    - Alternatör: Sabit mıknatıslı alternatör 600 W (nominal güç)

    - Akü: 12 V / 26 Ah, bakım gerektirmez

Debriyaj: Tek diskli kuru debriyaj

Şanzıman: Ayrı şanzıman kutusu içerisinde 6 ileri senkromeçli vites kutusu

İkincil Tahrik: Tahrik mili

Şasi: Vidalı alt kirişlere sahip çift motor beşikli tübüler çelik şasi

Ön Tekerlek/Süspansiyon: 49 mm çaplı teleskopik çatallar

Arka Tekerlek Kılavuzu/Yay Elemanları: Merkezi yaylı bağlantı ile çift taraflı çelik salıncak

Süspansiyon Mesafesi, Ön/Arka: 120 mm / 90 mm

Tekerlek Arası Mesafe: 1.720 mm

Kaster: 185 mm

Gidon Açısı: 55,3°

Jantlar: Alüminyum döküm jantlar

Jant Boyutları, Ön: 3,50 x 21 inç

Jant Boyutları, Arka: 5,50 x 18 inç

Ön Lastik: 120/70 B21

Arka Lastik: 180/55 B168

Ön Fren: İkiz disk fren, 300 mm çap, dört pistonlu sabit kaliper

Arka Fren: Tek disk fren, 300 mm çap, dört pistonlu sabit kaliper

ABS: BMW Motorrad Integral ABS (kısmi entegre)

Boyutlar/Ağırlıklar:

Boş Ağırlıkta Sele Yüksekliği: 720 mm

Boş Ağırlıkta Bacak İçi Bombesi: 1.675 mm

Kullanılabilir Depo Kapasitesi: Yaklaşık 16 l

Rezerv Kısmı: Yaklaşık 4 l

Uzunluk (Plaka Taşıyıcı Üzerinden): 2.615 mm

Genişlik (Aynalar Dahil): 982 mm

Yolda Kullanıma Uygun Araç Boş Ağırlığı, Tam Dolu Depo: 374 kg

İzin Verilen Toplam Ağırlık: 560 kg

Yük Kapasitesi (Standart Donanımla): 181 kg

Önceki Haber REGAL PILDER 250 İncelemesi
Sonraki Haber Fantic Caballero 2024 Güncellemeleri
Benzer Haberler