2024 Garelli Ciclone Sport İncelemesi

2024 Garelli Ciclone Sport İncelemesi

2024 Garelli Ciclone Sport İncelemesi

İtalyan motosiklet markası Garelli, köklü geçmişine sadık kalarak retro tasarımlı yeni modeli Ciclone Sport’u 2024 yılında motosiklet severlerle bir araya getirdi. 125cc sınıfında yer alan bu dikkat çekici motosiklet, nostaljik görünümü modern teknoloji ve performansla birleştirerek benzersiz bir deneyim sağlıyor. Garelli Ciclone Sport, teknik özellikleriyle dikkatleri üzerine çekiyor. 125cc'lik tek silindirli, dört zamanlı ve sıvı soğutmalı motoru, kullanıcılarına hem yeterli gücü hem de verimli bir sürüş deneyimi sunuyor. Elektronik Yakıt Enjeksiyonu (EFI) sistemi sayesinde yakıt verimliliği ve motor performansı en üst seviyede tutuluyor. Garelli Ciclone Sport, kullanıcılarına hem şehir içi hem de kısa gezilerde keyifli bir sürüş deneyimi sağlıyor. 11 kW (14.75 hp) güç ve 10.5 Nm tork üreten motoru, 6 ileri şanzımanla birleşerek sürüş performansını üst seviyeye taşıyor. Elektronik Yakıt Enjeksiyonu (EFI) sistemi, yakıtın verimli kullanılmasını sağlayarak düşük tüketim sunuyor.

Ters teleskopik çatal ön süspansiyon ve monoshock arka süspansiyon sistemi, yoldaki darbeleri absorbe ederek konforlu bir sürüş sağlıyor. Bununla birlikte, sele yüksekliği bazı kullanıcılar için düşük olabiliyor ve uzun boylu sürücüler için ergonomi sorunları yaratabiliyor. Bu durum, özellikle uzun sürüşlerde rahatsızlık verebiliyor. Arka süspansiyonun biraz sert olması da bazı kullanıcılar tarafından eleştirilen bir diğer nokta. Garelli Ciclone Sport, güvenliği ön planda tutarak ön ve arka frenlerde ABS sistemi kullanıyor. 280 mm çapındaki ön disk fren ve 220 mm çapındaki arka disk fren, güçlü frenleme performansı sunuyor ve sürücünün kontrolünü artırıyor.

110/7017 ön lastik ve 140/7017 arka lastik ölçüleri, motosikletin yol tutuşunu ve stabilitesini artırıyor. Bu özellikler, özellikle şehir içi kullanımda ve virajlı yollarda güvenli ve dengeli bir sürüş imkânı sunuyor. 13 litrelik yakıt deposu kapasitesi, şehir içi ve kısa mesafeli yolculuklar için yeterli bir menzil sağlıyor. 148 kg ağırlığıyla, motosiklet hafif ve manevra kabiliyeti yüksek bir yapı sergiliyor. Garelli Ciclone Sport, kullanıcılar tarafından genellikle olumlu yorumlar alıyor. Şık tasarımı, orta güçlü motoru ve keyifli sürüş deneyimi ile dikkatleri çekiyor. Özellikle şehir içi kullanımda çevikliği ve düşük yakıt tüketimi beğeni topluyor. Ancak, bazı kullanıcılar sele yüksekliğinin düşük olduğunu ve uzun boylu sürücüler için uygun olmadığını belirtiyor. Ayrıca, arka süspansiyonun daha sert ayarlanabileceği yönünde eleştiriler de mevcut.

Artıları ve Eksileri

Artıları:

Nostaljik ve şık tasarım: Ciclone Sport’un retro estetiği, klasik motosiklet tutkunlarının ilgisini çekiyor.

Orta güçlü ve canlı motor: 125cc motor, şehir içi kullanım için yeterli performansı sağlıyor.

Çevik ve kolay kullanım: Hafif ve kompakt yapısı ile dar alanlarda bile rahatça manevra yapabiliyor.

Düşük yakıt tüketimi: Ekonomik motoru sayesinde uzun mesafelerde bile yakıt tasarrufu sağlıyor.

Modern özellikler: LED aydınlatma ve dijital gösterge paneli gibi güncel teknoloji özelliklerine sahip.

Eksileri:

Sele yüksekliği bazı kullanıcılar için düşük olabilir: Uzun boylu sürücüler için ergonomi sorunları yaratabilir.

Arka süspansiyon biraz sert olabilir: Konfor açısından bazı kullanıcılar için dezavantaj oluşturabilir.

Garelli Ciclone Sport, retro tasarımı ve modern performansıyla 125cc motosiklet sınıfında dikkat çeken bir model. Şehir içi kullanımda ve kısa gezilerde keyifli bir sürüş deneyimi sağlıyor. Yeni başlayanlar ve tarz sahibi sürücüler için ideal bir seçenek. Bu nostaljik ancak modern motosiklet, şıklığı ve performansı ile motosiklet tutkunlarının ilgisini çekmeye devam ediyor.

TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor: 125cc, tek silindir, 4 zamanlı, sıvı soğutmalı

Güç: 11 kW (14.75 hp) @ 9,500 rpm

Tork: 10.5 Nm @ 8,000 rpm

Yakıt Sistemi: Elektronik Yakıt Enjeksiyonu (EFI)

Şanzıman: 6 ileri

Çerçeve: Çelik kafes

Ön Süspansiyon: Ters teleskopik çatal

Arka Süspansiyon: Monoshock

Ön Fren: 280 mm disk, ABS

Arka Fren: 220 mm disk, ABS

Lastikler: Ön: 110/7017, Arka: 140/7017

Ağırlık: 148 kg

Yakıt Deposu: 13 litre

Önceki Haber 2024 Govecs Schwalbe İncelemesi
Sonraki Haber Xiangshuai Traveller 525 İncelemesi
Benzer Haberler