2024 Honda CB500F Ön izlemesi
Honda, 2024 yılı için orta boy CB500F çıplak motosiklet yenileyerek yeni stil ve elektronik güncellemelerle binicilerin beğenisini kazanmayı amaçlıyor. Bu sorunun cevabı, Honda'nın estetik ve performans yükseltmeleri sayesinde oldukça olumlu görünüyor. Honda'nın 2024 CB500F modeli, daha agresif bir görünüm kazandırmak için estetik yükseltmelerle donatılmış. Far yan kanalları gibi aerodinamik dokunuşlar, havayı yakıt deposunun etrafına daha etkili bir şekilde yönlendirmeye yardımcı olarak sürüş performansını da yükseltiyor. Yeni LED far, hem görünüm hem de ışık dağılımı açısından oldukça önemli gelişmeler sunuyor. LED stop lambası da bu yeniliklerin bir parçası.
Gelişmiş Elektronik Özellikler
2024 CB500F, sürücülerin güvenliğini artıran Seçilebilir Çekiş Kontrol sistemine sahip. Bu sistem, ön ve arka tekerlek hızlarını izleyerek şüpheli koşullarda torku azaltarak arka tekerlek kaymasını da önlemeye yardımcı oluyor. Sol gidondaki bir geçiş anahtarı, sürücülerin bu sistemi kapatmasına imkân tanıyor. Yeni 5 inç TFT ekran paneli, sürücülerin ekran kalıplarını beğenilerine göre özelleştirmelerine olanak sağlıyor. Gidondaki geçiş anahtarı, ekran değişikliklerini kolayca yapmayı sağlıyor.
CB500F, Honda'nın güvenilir 471cc paralel ikiz motoruyla çalışmaya devam ediyor. Motosiklet süspansiyonu, önde Showa SFFBP çatalı ve arkada ProLink tekli şok ile birlikte destekleniyor. Bu değişiklikler, 2022'de yapılan güncellemelerle birlikte gelen daha hafif salınım kolu ve daha iyi fren paketi ile destekleniyor. İlk olarak 2013 yılında piyasaya sürülen CB500F, pürüzsüz ve kolay sürüş sağlayan yapısıyla sürücülerin favorisi olmaya devam ediyor.
Teknik Özellikleri
Motor: 471cc, DOHC, sıvı soğutmalı paralel ikiz; 4 valfli
Çap x İnme: 67,0 x 66,8 mm
Sıkıştırma Oranı: 10.7:1
Yakıt Dağıtımı: PGMFI w / 34mm gaz kelebeği gövdeleri
El Çantası: Islak, çok katlı terlik / yardımcı
Şanzıman / Son Tahrik: 6 vitesli / zincir
Çerçeve: Çelik boru
Ön Süspansiyon: Showa SFFBP 41mm USD çatal; 4,7 inç seyahat
Arka Süspansiyon: ProLink şoku, dokuz konumlu ön yük ayarlanabilir; 4,7 inç seyahat
Ön Fren: 4 pistonlu kaliperler, ABS ile 296mm diskler
Arka Fren: ABS ile 240mm disk
Tekerlekler, Ön / Arka: Alüminyum döküm; 17 inç / 17 inç
Lastikler, Ön / Arka: 120/7017 / 160/6017
Tırmık / İz: 25,5° / 4,0 inç
Dingil Mesafesi: 55,5 inç
Koltuk Yüksekliği: 31,1 inç
Yakıt Kapasitesi: 17 lt
Talep Edilen Boş Ağırlık: 187 kg