2024 Honda CB500F Ön izlemesi

2024 Honda CB500F Ön izlemesi

2024 Honda CB500F Ön izlemesi

Honda, 2024 yılı için orta boy CB500F çıplak motosiklet yenileyerek yeni stil ve elektronik güncellemelerle binicilerin beğenisini kazanmayı amaçlıyor. Bu sorunun cevabı, Honda'nın estetik ve performans yükseltmeleri sayesinde oldukça olumlu görünüyor. Honda'nın 2024 CB500F modeli, daha agresif bir görünüm kazandırmak için estetik yükseltmelerle donatılmış. Far yan kanalları gibi aerodinamik dokunuşlar, havayı yakıt deposunun etrafına daha etkili bir şekilde yönlendirmeye yardımcı olarak sürüş performansını da yükseltiyor. Yeni LED far, hem görünüm hem de ışık dağılımı açısından oldukça önemli gelişmeler sunuyor. LED stop lambası da bu yeniliklerin bir parçası.

Gelişmiş Elektronik Özellikler

2024 CB500F, sürücülerin güvenliğini artıran Seçilebilir Çekiş Kontrol sistemine sahip. Bu sistem, ön ve arka tekerlek hızlarını izleyerek şüpheli koşullarda torku azaltarak arka tekerlek kaymasını da önlemeye yardımcı oluyor. Sol gidondaki bir geçiş anahtarı, sürücülerin bu sistemi kapatmasına imkân tanıyor. Yeni 5 inç TFT ekran paneli, sürücülerin ekran kalıplarını beğenilerine göre özelleştirmelerine olanak sağlıyor. Gidondaki geçiş anahtarı, ekran değişikliklerini kolayca yapmayı sağlıyor.

CB500F, Honda'nın güvenilir 471cc paralel ikiz motoruyla çalışmaya devam ediyor. Motosiklet süspansiyonu, önde Showa SFFBP çatalı ve arkada ProLink tekli şok ile birlikte destekleniyor. Bu değişiklikler, 2022'de yapılan güncellemelerle birlikte gelen daha hafif salınım kolu ve daha iyi fren paketi ile destekleniyor. İlk olarak 2013 yılında piyasaya sürülen CB500F, pürüzsüz ve kolay sürüş sağlayan yapısıyla sürücülerin favorisi olmaya devam ediyor.

Teknik Özellikleri 

Motor: 471cc, DOHC, sıvı soğutmalı paralel ikiz; 4 valfli

Çap x İnme: 67,0 x 66,8 mm

Sıkıştırma Oranı: 10.7:1

Yakıt Dağıtımı: PGMFI w / 34mm gaz kelebeği gövdeleri

El Çantası: Islak, çok katlı terlik / yardımcı

Şanzıman / Son Tahrik: 6 vitesli / zincir

Çerçeve: Çelik boru

Ön Süspansiyon: Showa SFFBP 41mm USD çatal; 4,7 inç seyahat

Arka Süspansiyon: ProLink şoku, dokuz konumlu ön yük ayarlanabilir; 4,7 inç seyahat

Ön Fren: 4 pistonlu kaliperler, ABS ile 296mm diskler

Arka Fren: ABS ile 240mm disk

Tekerlekler, Ön / Arka: Alüminyum döküm; 17 inç / 17 inç

Lastikler, Ön / Arka: 120/7017 / 160/6017

Tırmık / İz: 25,5° / 4,0 inç

Dingil Mesafesi: 55,5 inç

Koltuk Yüksekliği: 31,1 inç

Yakıt Kapasitesi: 17 lt

Talep Edilen Boş Ağırlık: 187 kg

Önceki Haber Honda VFR 800X Crossrunner İncelemesi - Kolaçan
Sonraki Haber Yuki Duty 125 İncelemesi - Motosiklet Vizyonu
Benzer Haberler