2024 Honda Fury Chopper İncelemesi
Honda'nın Fury helikopteri, 2024 modeli için geri dönüyor ve yine alışılmadık tasarımıyla dikkat çekiyor. Honda Fury, helikopter tarzı bir kruvazör olarak öne çıkıyor ve özellikle Adventure Green adındaki modeli, sıra dışı ve çarpıcı bir görünüme sahiptir. Ancak, Fury'nin alışılmadık tasarımı sadece dış görünüşle sınırlı değil; aynı zamanda performans ve teknik özellikleriyle de öne çıkıyor.
Fury, diğer helikopter modellerinden farklı olarak, sürücüsüne konforlu ve güvenli bir sürüş deneyimi sunmayı hedefliyor. Şüpheli yakıt ikmali gibi sorunlarla uğraşmaktan uzak, titrek direksiyon veya sert bir kuyruk tasarımına sahip değil. Tersine, Fury, sokak motosikleti segmentine hizmet eden sert kuyruk stiline sahip, ancak sürüş konforunu ön planda tutan bir tasarıma sahip.
Motosikletin teknik özelliklerine baktığımızda, 1.312cc V-twin motorun sıvı soğutmalı ve yakıt enjeksiyonlu olduğunu görüyoruz. Bu motor, güçlü bir performans sunarken aynı zamanda karakteristik bir gırtlak sesi çıkarıyor ve muslukta bol miktarda tork sağlıyor. Fury, ileri kontroller, 26.9 inçlik alçak bir koltuk, güzel şekillendirilmiş ve uzatılmış 12,8 lt'lik bir tank gibi kruvazör modellerinden beklenen tüm özellikleri bir araya getiriyor.
Özellikle, Honda'nın Fury modelindeki şaft tahrik sistemi dikkat çekicidir. Bu özellik, sürücüye daha düzgün ve güvenli bir sürüş deneyimi sunar. Ayrıca, ayarlanabilir arka amortisör, geri tepme ve ön yük için kişisel tercihlere uyum sağlar. Uzun ve alçak görünümlü tasarım, Fury'nin kendine özgü tarzını koruyarak, geçmişten günümüze uzanan bir geleneği sürdürüyor.
2024 modeli Fury, önceki modellerle benzer bir tasarım çizgisine sahip olsa da, çamurluklar ve tanktaki yeni Macera Yeşili tonu gibi detaylarda yenilikçi dokunuşlar sunarak taze bir hava katıyor. Bu model, Aralık ayında satışa sunulacak ve sürücülere benzersiz bir helikopter tarzı kruvazör deneyimi vadetmeye devam ediyor.
2024 Honda Fury Teknik Özellikleri
Motor: 1.312 cc, SOHC, sıvı soğutmalı V-twin; 3 valf/silindir.
Delik x İnme: 89,5 x 104,3 mm
Sıkıştırma oranı: 9.2:1
Şanzıman / Son Tahrik: 5 vitesli/şaft
Debriyaj: Islak, çok plakalı
Yakıt sistemi: PGM-FI, 38 mm gaz kelebeği gövdesi ile
Çerçeve: Çelik boru
Ön süspansiyon: 45 mm teleskopik çatal; 4.0 inç seyahat
Arka süspansiyon: Tek şok, geri tepme sönümlemesi ve yay ön yükü ayarlanabilir; 3,5 inç seyahat
Ön fren: 2 pistonlu hidrolik kaliper, ABS'li 336 mm disk
Arka fren: 1 pistonlu hidrolik kaliper, ABS'li 296 mm disk
Tekerlekler, Ön/Arka: Alaşım; 21 inç/18 inç
Lastikler, Ön/Arka: 90/90-21 / 200/50-18
Tırmık/İz: 32,0°/3,6 inç
Dingil: 71.0 inç
Koltuk Yüksekliği: 26.9 inç
Yakıt kapasitesi: 12,8 lt
İddia edilen ıslak ağırlık: 306 kg