2024 Honda GB350 İncelemesi

2024 Honda GB350 İncelemesi

2024 Honda GB350 İncelemesi

Japon üreticinin retro tarzın zirvesini temsil eden 2024 Honda GB350’nin lansmanı, geçen yıl İtalya'nın Milano kentindeki EICMA motosiklet fuarı'nda gerçekleşti ve bu motosiklet, özellikle retro tutkunlarını memnun edecek bir tasarım ve performans sunuyor. Honda GB350, 1960'ların sonlarından 1970'lerin başlarına kadar uzanan orijinal CB350'nin mirasını taşıyor. Retro tarzıyla dikkat çeken bu motosiklet, sadece görünüş açısından değil, aynı zamanda günümüz teknolojisiyle donatılmış modern özellikleriyle de öne çıkıyor. LED aydınlatma, merkez ayak ve bilgilendirici bir gösterge paneli gibi detaylar, sürücü deneyimini daha da tatlandırıyor.

GB350, Honda'nın özel olarak tasarlanmış 348cc hava soğutmalı tek silindirli motoruyla güçlendiriliyor. Euro 5 emisyon standartlarını karşılamasa da bu güçlü motor, 20hp güç üretiyor. Şanzımandaki oranlar, beş vitesli vites kutusuyla mükemmel bir denge sağlıyor, özellikle şehir içi trafiği rahatça geçmek için ideal. GB350'nin geniş koltuğu, ergonomik tasarımı ve düşük ağırlığı, çeşitli binicilere hitap etmesini sağlıyor. 

Frenleme ve süspansiyon performansı, bu fiyat segmentindeki bir motosiklet için oldukça tatmin edici. Ön teleskopik çatal ve arka ayarlanabilir şoklar, şehir içi sürüş türüne uygun bir sürüş deneyimi sunuyor. GB350, güvenlik odaklı önemli özelliklere sahip. İki kanallı ABS, çekiş kontrolü ve kaydırmalı kavrama gibi özellikler, sürücü güvenliğini artırıyor. Ayrıca, geleneksel retro görünüme rağmen, modern bir LCD ekran ve bilgi düğmeleri ile donatılmış.

Honda GB350, uygun fiyatlı, iyi yapılmış ve retro tarzı sevenler için mükemmel bir seçenek sunuyor. 350cc'nin üzerindeki performansıyla dikkat çeken bu motosiklet, Honda'nın güvenilirliğiyle birleşerek 2024'te motosiklet tutkunlarını memnun edecek gibi görünüyor. Eğer retro tarzı ve modern özellikleri bir arada arıyorsanız, Honda GB350 kesinlikle göz önünde bulundurmalısınız.

TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor:

  • 348cc tek silindirli, DOHC (Üstten Çift Eksantrik Mili), silindir başına iki valf
  • Çap ve strok: 70 x 90,5 mm
  • Sıkıştırma oranı: 9.5:1
  • Hava soğutmalı
  • EFI yakıt enjeksiyonu
  • Beş vitesli şanzıman
  • Islak, çok plakalı, terlik tipi debriyaj
  • Zincir tahrik

Performans:

  • Güç: 15 kW (20 hp) @ 5500 devir/dakika (talep edilen)
  • Tork: 29 Nm @ 3000 devir/dakika (talep edilen)
  • Maksimum hız: 125 km/s (tahmini)
  • Yakıt tüketimi: 2.56 L/100 km (ölçülen)

Şasi:

  • Çerçeve malzemesi: Çelik
  • Şasi tipi: Yarı çift beşik
  • Dingil mesafesi: 1441 mm

Süspansiyon:

  • Ön süspansiyon: 41 mm teleskopik çatal, ayarlanamaz, 106 mm seyahat
  • Arka süspansiyon: Çift şoklar, ayarlanabilir ön yükleme, 120 mm seyahat

Tekerlekler ve Frenler:

  • Tekerlekler: Alüminyum döküm, Ön: 19 x 2,5, Arka: 18 x 3,5
  • Lastikler: Dunlop Arrowmax GT 601, Ön: 100/90-19, Arka: 130/70-18
  • Frenler: Nissin, Ön: Tek 310 mm disk, çift pistonlu radyal kaliper, Arka: Tek 240 mm disk, tek pistonlu kaliper

Boyutlar ve Ağırlık:

  • Ağırlık: 181 kg (kaldırım ağırlığı, talep edilen)
  • Koltuk yüksekliği: 800 mm
  • Genişlik: 800 mm
  • Yükseklik: 1107 mm
  • Uzunluk: 2163 mm
  • Yerden yükseklik: 166 mm
  • Yakıt kapasitesi: 15L
Önceki Haber 2024 Beta EVO Factory 300 İncelemesi
Sonraki Haber Gogoro, Pulse Smartscooter Tanıttı
Benzer Haberler