2024 Kawasaki Eliminator 500 İncelemesi

2024 Kawasaki Eliminator 500 İncelemesi

2024 Kawasaki Eliminator 500 İncelemesi

Kawasaki, 2024 serisinin Avrupa pazarına sunulan en heyecan verici modellerinden biri olan Eliminator 500'ü tanıttı. Bu orta büyüklükteki kruvazör, Vulcan S ile benzer bir çizgide ilerleyerek, çarpıcı ve uzlaşmacı estetiğiyle dikkat çekiyor.  Eliminator 500, çarpıcı ve uzlaşmacı bir estetikle dikkat çekiyor. Şık siyah radyatör kapağı, paslanmaz çelik korumalarla donatılarak hem şıklığı artırıyor hem de radyatörü yol kalıntılarından koruyor. Lazerle kesilmiş desen, minimal ağırlık ekleyerek daha fazla hava akışını sağlıyor. Bu detaylar, motor tutkunlarına zarafet ve dayanıklılığın mükemmel bir kombinasyonunu sunuyor.

Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz motora sahip Eliminator 500, 451 cm3'lik yer değiştirmesiyle güçlü bir performans sunuyor. 6 vitesli şanzımanı ve 45.4 PS maksimum gücüyle, bu kruvazör hem şehir içinde manevra kabiliyetine sahip hem de uzun yol sürüşlerinde etkileyici bir performans sergiliyor. Kullanıcılar, gücünü ve dayanıklılığını hissederken aynı zamanda konforlu bir sürüş deneyimine sahip olacaklar.

Eliminator 500, özel bir versiyon olan "Special Edition" ile birlikte sunuluyor. Bu versiyon, çeşitli aksesuarlar ve estetik unsurlarla donatılarak daha çekici ve ayırt edici bir görünüme kavuşuyor. A2 lisansına sahip sürücüler için erişilebilir olması, bu modeli hem kullanışlı hem de uygun fiyatlı kılıyor. Sürücüler, kendilerine özgü bir tarz ve performans isteyenler için bu özel versiyonu tercih edebilirler.

Eliminator 500'ün teknik özellikleri de dikkate değer. Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz motor, yakıt enjeksiyon sistemi ve 6 vitesli şanzıman gibi özellikler, sürüş deneyimini daha da zenginleştiriyor. Çerçeve tipi olarak kullanılan kafes, yüksek gerilimli çelik, hem hafif hem de dayanıklı bir yapı sunarak sürücülere güvenli bir sürüş sağlıyor. Kawasaki Eliminator 500, estetik ve performansın mükemmel bir kombinasyonunu sunarak sürücülerin ilgisini çekiyor. Şık tasarımı, özel versiyon seçeneği ve kullanıcı dostu özellikleriyle bu kruvazör, hem deneyimli sürücülerin hem de yeni başlayanların ilgisini çekecek bir seçenek olarak öne çıkıyor. Kendinizi ifade etmek ve özgürlüğün tadını çıkarmak istiyorsanız, tamamen yeni Eliminator 500 ile bu yolculuğa çıkmaya hazır olun.

TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor Tipi: Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz

Sıkıştırma Oranı: 11.3:1

Valf Sistemi: DOHC, 8 valf

Çap x İnme: 70.0 x 58.6 mm

Yer Değiştirme: 451 cm³

Yakıt Sistemi: Yakıt enjeksiyonu - 32 mm x 2

Yağlama: Zorla yağlama, ıslak karter

Başlangıç Sistemi: Elektrik

Ateşleme: Dijital

Maksimum Güç: 33.4 kW (45.4 PS) / 9.000 devir/dakika

Maksimum Tork: 42.6 N*m (4.3 kgf*m) / 6.000 devir/dakika

CO2 Emisyonu: 89 g/km

Yakıt Tüketimi: 3.8 l/100km

Transmisyon: 6 vitesli, geri vites

El Çantası: Islak, çok diskli

Birincil İndirgeme Oranı: 2.029 (69/34)

Dişli Oranları:

  1. 2.929 (41/14)

  2. 2.056 (37/18)

  3. 1.619 (34/21)

  4. 1.333 (32/24)

  5. 1.154 (30/26)

  6. 1.037 (28/27)

Son Sürüş: Mühürlü zincir

Nihai İndirgeme Oranı: 3.071 (43/14)

Çerçeve Tipi: Kafes, yüksek gerilimli çelik

İz: 121 mm

Tekerlek Hareketi Önü: 120 mm

Tekerlek Hareketi Arkası: 90 mm

Lastik, Ön: 90/90-21 M/C 54R

Lastik, Arka: 150/80-16 M/C 71 Saat

U x G x Y: 2.250 x 785 x 1.100 mm

Direksiyon Açısı L/R: 35° / 35°

Tekerlek Tabanı: 1.520 mm

Yerden Yükseklik: 150 mm

Yakıt Kapasitesi: 13.0 litre

Koltuk Yüksekliği: 735 mm

Kaldırım Kütlesi: 176 kg

Ön Fren Tipi: Tek diskli

Ön Fren Çapı: Ø 310 mm

Ön Fren Kaliperi Tipi: Çift pistonlu

Arka Fren Tipi: Tek diskli

Arka Fren Çapı: Ø 240 mm

Arka Fren Kaliper Tipi: Çift pistonlu

Ön Süspansiyon Tipi: Teleskopik çatal

Ön Süspansiyon Çapı: Ø 41 mm

Arka Süspansiyon Tipi: İkiz şoklar

Önceki Haber 2024 KTM RC 390 İncelemesi
Sonraki Haber 2024 Honda NX500 İncelemesi
Benzer Haberler