2024 Kawasaki Eliminator 500 İncelemesi
Kawasaki, 2024 serisinin Avrupa pazarına sunulan en heyecan verici modellerinden biri olan Eliminator 500'ü tanıttı. Bu orta büyüklükteki kruvazör, Vulcan S ile benzer bir çizgide ilerleyerek, çarpıcı ve uzlaşmacı estetiğiyle dikkat çekiyor. Eliminator 500, çarpıcı ve uzlaşmacı bir estetikle dikkat çekiyor. Şık siyah radyatör kapağı, paslanmaz çelik korumalarla donatılarak hem şıklığı artırıyor hem de radyatörü yol kalıntılarından koruyor. Lazerle kesilmiş desen, minimal ağırlık ekleyerek daha fazla hava akışını sağlıyor. Bu detaylar, motor tutkunlarına zarafet ve dayanıklılığın mükemmel bir kombinasyonunu sunuyor.
Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz motora sahip Eliminator 500, 451 cm3'lik yer değiştirmesiyle güçlü bir performans sunuyor. 6 vitesli şanzımanı ve 45.4 PS maksimum gücüyle, bu kruvazör hem şehir içinde manevra kabiliyetine sahip hem de uzun yol sürüşlerinde etkileyici bir performans sergiliyor. Kullanıcılar, gücünü ve dayanıklılığını hissederken aynı zamanda konforlu bir sürüş deneyimine sahip olacaklar.
Eliminator 500, özel bir versiyon olan "Special Edition" ile birlikte sunuluyor. Bu versiyon, çeşitli aksesuarlar ve estetik unsurlarla donatılarak daha çekici ve ayırt edici bir görünüme kavuşuyor. A2 lisansına sahip sürücüler için erişilebilir olması, bu modeli hem kullanışlı hem de uygun fiyatlı kılıyor. Sürücüler, kendilerine özgü bir tarz ve performans isteyenler için bu özel versiyonu tercih edebilirler.
Eliminator 500'ün teknik özellikleri de dikkate değer. Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz motor, yakıt enjeksiyon sistemi ve 6 vitesli şanzıman gibi özellikler, sürüş deneyimini daha da zenginleştiriyor. Çerçeve tipi olarak kullanılan kafes, yüksek gerilimli çelik, hem hafif hem de dayanıklı bir yapı sunarak sürücülere güvenli bir sürüş sağlıyor. Kawasaki Eliminator 500, estetik ve performansın mükemmel bir kombinasyonunu sunarak sürücülerin ilgisini çekiyor. Şık tasarımı, özel versiyon seçeneği ve kullanıcı dostu özellikleriyle bu kruvazör, hem deneyimli sürücülerin hem de yeni başlayanların ilgisini çekecek bir seçenek olarak öne çıkıyor. Kendinizi ifade etmek ve özgürlüğün tadını çıkarmak istiyorsanız, tamamen yeni Eliminator 500 ile bu yolculuğa çıkmaya hazır olun.
TEKNİK ÖZELLİKLER
Motor Tipi: Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz
Sıkıştırma Oranı: 11.3:1
Valf Sistemi: DOHC, 8 valf
Çap x İnme: 70.0 x 58.6 mm
Yer Değiştirme: 451 cm³
Yakıt Sistemi: Yakıt enjeksiyonu - 32 mm x 2
Yağlama: Zorla yağlama, ıslak karter
Başlangıç Sistemi: Elektrik
Ateşleme: Dijital
Maksimum Güç: 33.4 kW (45.4 PS) / 9.000 devir/dakika
Maksimum Tork: 42.6 N*m (4.3 kgf*m) / 6.000 devir/dakika
CO2 Emisyonu: 89 g/km
Yakıt Tüketimi: 3.8 l/100km
Transmisyon: 6 vitesli, geri vites
El Çantası: Islak, çok diskli
Birincil İndirgeme Oranı: 2.029 (69/34)
Dişli Oranları:
1. 2.929 (41/14)
2. 2.056 (37/18)
3. 1.619 (34/21)
4. 1.333 (32/24)
5. 1.154 (30/26)
6. 1.037 (28/27)
Son Sürüş: Mühürlü zincir
Nihai İndirgeme Oranı: 3.071 (43/14)
Çerçeve Tipi: Kafes, yüksek gerilimli çelik
İz: 121 mm
Tekerlek Hareketi Önü: 120 mm
Tekerlek Hareketi Arkası: 90 mm
Lastik, Ön: 90/90-21 M/C 54R
Lastik, Arka: 150/80-16 M/C 71 Saat
U x G x Y: 2.250 x 785 x 1.100 mm
Direksiyon Açısı L/R: 35° / 35°
Tekerlek Tabanı: 1.520 mm
Yerden Yükseklik: 150 mm
Yakıt Kapasitesi: 13.0 litre
Koltuk Yüksekliği: 735 mm
Kaldırım Kütlesi: 176 kg
Ön Fren Tipi: Tek diskli
Ön Fren Çapı: Ø 310 mm
Ön Fren Kaliperi Tipi: Çift pistonlu
Arka Fren Tipi: Tek diskli
Arka Fren Çapı: Ø 240 mm
Arka Fren Kaliper Tipi: Çift pistonlu
Ön Süspansiyon Tipi: Teleskopik çatal
Ön Süspansiyon Çapı: Ø 41 mm
Arka Süspansiyon Tipi: İkiz şoklar