2024 Kawasaki KX450 İncelemesi

2024 Kawasaki KX450 İncelemesi

2024 Kawasaki KX450 İncelemesi

Kawasaki KX450, 2024 model yılının en çok beklenen 450cc motokros motosikletlerinden biridir. Yepyeni motor, çerçeve, kaporta, elektronik ve daha birçok özellik, KX450'yi önceki neslin güçlü yönlerini geliştirmeyi hedefleyen bir güncelleme getiriyor. 

Hava kutusu tamamen yeniden tasarlandı. Havayı daha düzgün bir şekilde silindire ileten yeni bir giriş tasarımı, performans artışı ve daha tutarlı bir motor karakteri sunuyor. Ayrıca, yeni düz hizalanan merkez port egzoz sistemiyle birleştirilen bu tasarımın daha akıcı ve verimli olduğu iddia ediliyor.

KX450'in alüminyum çevre çerçevesi, merkez egzoz portunu ve yeni hava girişi sistemini barındırmak için çeşitli revizyonlara sahip. Yeni Showa arka şoku ise daha kısa bir yapıya sahip olmasına rağmen genel strok uzunluğunu koruyor. Ayarlanabilir üst motor bağlantıları da bu modelde sunulan yeni özelliklerden biri.

Geleneksel DFI kuplör sistemi artık yerini büyük bir ECU şalt cihazına bıraktı. Bu cihaz, Normal ve Hafif olmak üzere iki motor modunu, Düşük, Güçlü ve Kapalı olmak üzere üç çekiş kontrol seviyesini kontrol eder. Ayrıca, Kawasaki'nin Rideology Akıllı Telefon Uygulaması ile motor karakterini kişiselleştirmek mümkün.

Yeni KX450, güç dağıtımındaki pürüzsüzlüğüyle dikkat çekiyor. Yeniden tasarlanan güç eğrisi, daha sorunsuz ve yönetilebilir bir sürüş deneyimi sunuyor. Ayarlanabilir haritalar ve çekiş kontrolü, değişen koşullarda sürücülere esneklik sağlar. Yeni ODI kilitleme kulpları ve Brembo ön fren sistemi, sürücüye daha iyi kontrol ve konfor sunuyor. Bu detaylar, KX450'in performansını ve kullanıcı deneyimini önemli ölçüde artırıyor.

2024 Kawasaki KX450, güçlü ve çevik bir motokros seçeneği sunarken, kullanıcı dostu özellikleri ve akıllı teknolojisi ile öne çıkıyor. Yenilikçi tasarımı ve performans artışlarıyla, bu model motosiklet tutkunları için ilgi çekici bir seçenek olabilir. Güncellenmiş özellikleriyle KX450, 450cc sınıfında öne çıkan bir motosiklet olarak karşımıza çıkıyor.

Teknik Özellikler

Motor Tipi: 4 zamanlı, tek

Valvetrain'in: DOHC, 4 valfli

Soğutma Sistemi: Su soğutmalı

Yer değiştirme: 449,9 cc

Çap x İnme: 96,0 x 62,1 mm

Sıkıştırma Oranı: 12.5:1

Başlangıç Sistemi: Elektrik

Yakıt ikmali: 44mm Keihin gaz kelebeği gövdesi ile DFI

Transmisyon: 5 vitesli, hidrolik Nissin kavramalı

Çerçeve: Alüminyum çevre

Gidon: Renthal Fatbar'ın

Ön Süspansiyon: Showa 49mm ters teleskopik helezon yaylı çatal

Arka Süspansiyon: Geri tepme hazneli Uni-Trak gaz yüklü şok

Önden Çekiş: 12 inç.

Arka Tekerlek Hareketi: 12.1 inç

Ön Tekerlek: 21 inç.

Arka Tekerlek: 19 inç.

Ön Fren: 270mm, Brembo Kumpas

Arka Fren: 240mm, Nissin kumpas

Tırmık / İz: 26,6°/4,5 inç

Koltuk Yüksekliği: 37.8 inç

Yerden Yükseklik: 13.6 inç.

Yakıt Kapasitesi: 6 lt

Ağırlık (ıslak, talep edilen): 112,500 kg

Önceki Haber Suzuki V-Strom 800 İncelemesi
Sonraki Haber 2024 Honda CRF250RX Önizlemesi
Benzer Haberler