2024 Kawasaki Ninja 500 İncelemesi
Kawasaki, motosiklet tutkunlarının kalbinde özel bir yer edinen Ninja serisini 2024 model yılında heyecan verici bir güncellemeyle karşılıyor. Yeni Ninja 500, performans ve estetik öğelerini başarıyla bir araya getirerek sürücülere unutulmaz bir deneyim sunmayı amaçlıyor. Ninja 500, seriyi taçlandıran 451cc çift silindirli motora sahip. Bu güçlü motor, 7.500 devirde 31,7 lb-ft tork üreterek sürücüye hızlı ve dinamik bir sürüş deneyimi sunuyor. Motorunun gücüyle öne çıkan bu model, özellikle şehir içi ve uzun yol sürüşlerinde etkileyici bir performans sergiliyor.
Ninja 500'ün estetik çekiciliği, LED aydınlatma sistemleri ve öne çıkan Ninja ZX-6R'nin far tasarımının birleşiminden doğuyor. Yeniden şekillendirilmiş gövde, motosikletin sportif ve çağdaş bir hava kazanmasına yardımcı oluyor. Hem performans hem de stil açısından iddialı bir duruş sergiliyor. Ninja 500, kullanıcı dostu özellikleriyle de öne çıkıyor. Standart modelde bulunan LCD gösterge paneli, sürücüye temel bilgileri net bir şekilde sunarken, özel SE modeli TFT gösterge paneli ile daha gelişmiş bir sürüş deneyimi sağlıyor. Anahtarsız ateşleme ve Kawasaki'nin Rideology uygulaması gibi özellikler de sürücü dostu detaylar arasında yer alıyor.
Ninja 500'ün çelik kafes çerçevesi, motosikletin sağlam ve dengeli bir şasiye sahip olmasını sağlıyor. Güncellenmiş ön fren ana silindiri ve güçlü fren sistemi, sürücüye yüksek kontrol ve güvenlik düzeyi sunuyor. Ön teleskopik çatal ve arka şok, sürüş konforunu artırarak uzun yolculuklarda bile keyifli bir deneyim sunuyor. Kawasaki, Ninja 500'ü farklı sürücü tercihlerini karşılayacak şekilde sunuyor. ABS veya ABS olmayan versiyonlar, standart veya özel grafik seçenekleri ve SE modeli gibi farklı varyasyonlarla kullanıcıların beklentilerine cevap veriyor. Fiyatlar, başlangıç modelinden üst düzey SE modeline kadar çeşitlilik gösteriyor, böylece her bütçeye uygun bir seçenek bulmak mümkün.
2024 Kawasaki Ninja 500, güçlü performansı, modern tasarımı ve kullanıcı dostu teknolojik özellikleriyle sportif motosiklet tutkunlarının beklentilerini karşılamak üzere tasarlanmış bir başyapıt. Kawasaki'nin mühendislik ustalığı ve uzmanlığı, bu motosikleti sürücülere hem heyecan hem de güvenlik sunacak şekilde bir araya getiriyor. Yetkili Kawasaki bayileri ile iletişime geçerek daha fazla bilgi alabilir ve test sürüşü yapabilirsiniz.
TEKNİK ÖZELLİKLER
Motor: DOHC, sıvı soğutmalı paralel ikiz; 8 valf
Yer Değiştirme: 451cc
Çap x İnme: 70,0 x 58,6 mm
Sıkıştırma Oranı: 11.3:1
Şanzıman / Son Tahrik: 6 vitesli / zincir
İddia Edilen Beygir Gücü: N/A
Talep Edilen Tork: 31,7 lb.-ft. 7.500 rpm'de
Yakıt Sistemi: DFI (32mm gaz kelebeği gövdeleri)
El Çantası: Islak, çok yönlü destek / terlik; mekanik olarak çalıştırılır
Çerçeve: Çelik kafes
Ön Süspansiyon: 41mm hidrolik teleskopik çatal; 4.7 inç seyahat
Arka Süspansiyon: Uni-Trak şok, ön yük ayarlanabilir; 5.1 inç seyahat
Ön Fren: 2 pistonlu kaliper, 310mm disk
Arka Fren: 2 pistonlu kaliper, 220mm disk
Tekerlekler, Ön / Arka: Alüminyum döküm; 17 inç
Lastikler, Ön / Arka: 110/70-17 / 150/60-17
Tırmık / İz: NA / 3.6 inç
Dingil Mesafesi: 54.1 inç
Yerden Yükseklik: 5.7 inç
Koltuk Yüksekliği: 30.9 inç
Yakıt Kapasitesi: 14 lt
Talep Edilen Islak Ağırlık: 171 kg