2024 Kawasaki Z500 ABS İlk Bakış

2024 Kawasaki Z500 ABS İlk Bakış

2024 Kawasaki Z500 ABS İlk İnceleme

Kawasaki'nin 2024 Ninja 500'ünün güncellenmiş versiyonu hala merakla beklenirken, Team Green, 2024 Z500 serisi ile motosiklet tutkunlarına heyecan verici bir alternatif sunuyor. Bu serinin, bir ABS modeli ve ABS donanımlı bir SE modeli ile genişlemesi, sürücülere hem performans hem de stil açısından yeni bir deneyim vaat ediyor. Z500'ün motoru, 451cc'lik bir güce sahip, selefinin üzerine çıkarak daha büyük bir kapasiteye sahip. Motor, 6,8 mm daha uzun strok sayesinde 7.500 rpm'de 31,7 lb-ft tork üretiyor. Kawasaki'nin motoru, revize edilmiş dengeleyici mili, artırılmış kavrama kapasitesi ve diğer güncellemelerle daha iyi performans ve sürüş deneyimi sunuyor.

Z500 ABS'nin ön yüzü, üçlü far tasarımıyla öne çıkıyor. İki üst LED ışığı düşük huzmeler için, alt merkezi ışık ise yüksek huzme için kullanılıyor. Bu tasarım, agresif ve zarif bir görünüm sunarak dikkat çekiyor. Kısaltılmış ön çamurluk ve minimalist örtüler, Z500'ün sportif ve modern karakterini vurguluyor. Döküm alüminyum salınım kolu montaj plakası ve çelik kafes çerçevesi, Z500 ABS'nin hafif ve sağlam bir şasiye sahip olmasını sağlıyor. Bu özellik, sürüş stabilitesini artırırken ağırlığı düşük tutarak manevra kabiliyetini iyileştiriyor.

Z500 ABS, Kawasaki'nin Rideology uygulaması aracılığıyla akıllı telefon bağlantısına sahip yeni bir LCD gösterge paneline sahip. Gösterge paneli, sürücülere tüketimi gerçek zamanlı olarak gösteren yakıt ekonomisi göstergesi gibi kullanışlı bilgiler sunuyor. Z500 SE ABS modeli ise 4,3 inç TFT ekran ve renkli gösterge paneli ile daha fazla özellik sunuyor. 2024 Kawasaki Z500 ABS ve Z500 SE ABS, güncellenmiş motor performansı, şık tasarımı ve teknolojik yenilikleriyle sürücülere unutulmaz bir sürüş deneyimi sunmak için hazır. Bu modeller, motor dünyasında yeni bir çığır açmaya aday gibi görünüyor. Her iki modelde Kawasaki bayilerinde şu anda mevcut.

2024 Kawasaki Z500 ABS / Z500 SE ABS Teknik Özellikleri:

Motor: DOHC, sıvı soğutmalı paralel ikiz; 8 valf

Yer Değiştirme: 451cc

Çap x İnme: 70,0 x 58,6 mm

Sıkıştırma Oranı: 11.3:1

Şanzıman / Son Tahrik: 6 vitesli / zincir

İddia Edilen Beygir Gücü: N/A

Talep Edilen Tork: 31,7 lb.-ft. 7.500 rpm'de

Yakıt Sistemi: DFI w/ 32mm gaz kelebeği gövdeleri

Emme Sistemi: Islak, çok yönlü destek / terlik; mekanik olarak çalıştırılır

Çerçeve: Çelik kafes

Ön Süspansiyon: 41mm hidrolik teleskopik çatal; 4.7 inç seyahat

Arka Süspansiyon: Tek yönlü şok, yay ön yükü ayarlanabilir; 5.1 inç seyahat

Ön Fren: 2 pistonlu kaliper, ABS ile 310mm disk

Arka Fren: 2 pistonlu kaliper, ABS ile 220mm disk

Tekerlekler, Ön / Arka: Alüminyum döküm; 17 inç

Lastikler, Ön / Arka: 110/70-17 / 150/60-17

Tırmık / İz: 24,5° / 3,6 inç

Dingil Mesafesi: 54.1 inç

Yerden Yükseklik: 5.7 inç

Koltuk Yüksekliği: 30.9 inç

Yakıt Kapasitesi: 14 lt

Talep Edilen Islak Ağırlık: 166 kg / 168 kg (ABS ile)

Önceki Haber Kawasaki Ninja H2 SX İncelemesi
Sonraki Haber Zontes E125 Maxi Scooter İncelemesi
Benzer Haberler