2024 KTM 350 EXCF Önizlemesi

2024 KTM 350 EXCF Önizlemesi

2024 KTM 350 EXCF Önizlemesi

KTM, hafif ve çok yönlü 350 EXCF modelini 2024 için tamamen yeniledi. Avusturyalı motosiklet üreticisi, yenilikçi tasarımları ve yarış deneyimleriyle bilinirken, yeni 350 EXCF ile yine beklentileri aşmayı başardı. KTM'ye göre, bu modelin yalnızca yüzde 5'i geçen yılki 350 ile aynı. Bu radikal yeniden tasarım, 350 EXCF'yi daha hafif, daha hızlı ve daha çevik hale getirerek birinci sınıf bir performans sunmayı amaçlıyor.

2024 KTM 350 EXCF, motoru ve çerçevesiyle büyük değişiklikler sunuyor. Motor, KTM'nin amiral gemisi 500 EXCF ile aynı tasarım özelliklerine sahip olup, önceki versiyonundan daha hafif ve motosikletin arkasına doğru iki derece daha açılı. Bu tasarım, motosikletin ağırlık merkezini sağlamlaştırarak çömelme önleyici performansını da artırıyor. Yeni hidroforlu çelik çerçeve ise düz çizgi stabilitesi ve sürücü geri bildirimi açısından önemli iyileştirmeler sağlıyor.

350 EXCF, tamamen elden geçirilmiş süspansiyon sistemi ile dikkat çekiyor. Arkada PDS şoku ve önde kapalı kartuşlu WP Xact çatalı ile donatılan bu model, sıkıştırma, geri tepme ve ön yükleme için tamamen aletsiz ayarlamalar sunuyor. Çatal, dövme üçlü kelepçe ve direksiyon kafası ile birlikte yük altında bükülmeyi azaltmaya yardımcı oluyor. KTM'nin yeni Offroad Kontrol Ünitesi (OCU), geleneksel sigorta ve röle sistemlerini tamamen değiştiriyor. Bu kompakt modül, voltaj regülatöründen ve ECU'dan gelen girişleri sürekli izleyerek aşırı akım durumlarında bileşenleri devre dışı bırakıyor ve sürücüyü kırmızı LED ile uyarıyor. Bu sistem, yol kenarındaki elektrik teşhislerini ve onarımlarını basitleştiriyor ve yedek sigorta taşıma ihtiyacını ortadan kaldırıyor.

Yeni 350 EXCF, hasara dayanıklı iki parçalı alt çerçeve, CNC işlenmiş göbeklere bağlı yüksek mukavemetli Dev alaşım jantlar ve önceki sürümlerden üç kat daha parlak LED far gibi birçok önemli yükseltmeye sahip. Bu özellikler, motosikletin dayanıklılığını ve performansını artırıyor. 2024 KTM 350 EXCF, yenilikçi özellikleri ve üstün performansıyla offroad enduro dünyasında önemli bir yere sahip olmayı amaçlıyor. Bu model, hem amatör hem de profesyonel sürücüler için ideal bir seçenek olarak ön plana çıkıyor.

TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor: 350cc, DOHC, sıvı soğutmalı tek silindirli

Çap x İnme: 88,0 x 57,5 mm

Sıkıştırma Oranı: 13.7:1

Yakıt Dağıtımı: Keihin EFI w / 42mm gaz kelebeği gövdesi

Debriyaj: Islak, çok katlı DDS; Brembo hidrolik çalıştırma

Şanzıman / Son Tahrik: 6 vitesli/zincir

Çerçeve: Krom çelik, merkezi çift beşik

Ön Süspansiyon: 48mm kapalı kartuşlu WP Xact çatal, tamamen ayarlanabilir (aletsiz); 11,8 inç. Seyahat

Arka Süspansiyon: WP Xplor PDS şok, tamamen ayarlanabilir (aletsiz); 12,2 inç. seyahat

Ön Fren: 260mm disk, Brembo hidrolik

Arka Fren: 220mm disk, Brembo hidrolik

Tekerlekler, Ön / Arka: Dev alaşım / telli; 21 inç./ 18 inç.

Lastikler, Ön / Arka: Kıta TKC 80; 90/9021 / 140/9018

Tırmık / İz: 26.1°/NA

Dingil Mesafesi: 58.6 inç.

Koltuk Yüksekliği: 37.9 inç.

Yakıt Kapasitesi: 8 lt

Kuru Ağırlık: 113 lt

Önceki Haber Apec APS2 İncelemesi
Sonraki Haber Kawasaki’den Çocuklar İçin Yepyeni Elektrode 20 ve Elektrode 20FS
Benzer Haberler