2024 KTM 690 ENDURO R İncelemesi

2024 KTM 690 ENDURO R İncelemesi

2024 KTM 690 ENDURO R İncelemesi

Evden çıkın ve en sevdiğiniz offroad konumuna doğru asfalt virajlarını takip ederken, adrenalinin arttığını hissedin. KTM 690 ENDURO R, macera arayan sürücüler için tasarlanmış bir offroad motosikleti. Römorka ihtiyaç duymadan, sadece gaz kelebeğini çevirerek, KTM 690 ENDURO R ile kirli yollara dalın ve gerçek bir offroad deneyiminin keyfini çıkarın. KTM 690 ENDURO R, hafif şasi tasarımı, agresif stili ve güvenilir 690 LC4 motoru ile dikkat çekiyor. Bu motosiklet, en son teknolojiye sahip elektronik parçalar ve WP XPLOR süspansiyonu ile güçlendirilmiş, çeşitli zorlu arazi koşullarında ustalaşmak için tasarlanmış. Sürücüye maksimum esneklik ve performans sunuyor.

Motosikletin altında bulunan hava kutusu sayesinde, sürüş sırasında hava filtresine erişim kolay, bu da bisikletin bakımını basit ve stressiz hale getiriyor. Dövme piston, ileri geri hareket eden kütleyi azaltarak motor tepkisini iyileştiriyor. Güç Destekli Debriyaj (PASC), sürücünün minimum girdiyle çalıştırma avantajı sağlıyor. Elektronik yakıt enjeksiyonu ve motor yönetimi, mükemmel performans sağlıyor.

KTM 690 ENDURO R'nin çerçevesi, krom-molibden çelik borulardan üretilmiş, bu da en iyi yol tutuşu ve sürülebilirliği sağlıyor. Ön ve arka süspansiyonlar, tekerlek darbe enerjisini emerek sürücünün daha az yorulması için tasarlanmış. KTM 690 ENDURO R, gaz kelebeği büküm kavrama hareketlerini işleyen ve gaz kelebeği hareketini kontrol etmek için ride-by-wire sistemi ile donatılmış. Motosiklet Çekiş Kontrolü (MTC), Motor Kayma Düzenlemesi (MSR) ve Quickshifter+ gibi özellikler, sürücüye daha iyi kontrol ve daha yumuşak bir sürüş sağlıyor.

Motosiklet, iki sürüş modu sunuyor: Sokak modu ve Offroad modu. Offroad modu, tekerlek kaymasına ve ön tekerleğin kaldırılmasına izin veren yumuşak bir gaz tepkisi sunuyor. MTC, yatma açısına duyarlı çekiş kontrolü sağlıyor. Quickshifter+, vites değişimini hızlı ve sorunsuz hale getiriyor. Cornering ABS, her koşulda tam frenleme gücü sağlıyor.

KTM 690 ENDURO R, 10.000 km'lik uzun servis aralıkları sayesinde sahibine tasarruf sağlıyor. Bu özellik, sürücüye daha fazla güvenilirlik ve kullanım ekonomisi sunuyor. Offroad tutkunları için tasarlanmış bir motosiklet olup, güçlü motoru, dayanıklı şasi ve gelişmiş teknolojik özellikleriyle dikkat çekiyor. Bu motosiklet, zorlu arazi koşullarında performansını koruyarak sürücüye güvenli ve heyecan dolu bir sürüş deneyimi sunuyor. Kendi sınıfında öne çıkan özellikleriyle KTM 690 ENDURO R, offroad tutkunları için mükemmel bir tercih olarak öne çıkıyor.

TEKNİK DETAYLAR

Şanzıman: 6 vitesli

Soğutma: Sıvı soğutmalı

Güç: 55 kW (Kilowatt)

Başlangıç: Elektrikli marş

Silindir Çapı: 80mm

Silindir Deliği: 105mm

Debriyaj: PASC (TM) kaydırmalı kavrama, hidrolik olarak çalıştırılır

Motor Hacmi: 692,7 cm³

Yakıt Enjeksiyonu: Keihin EMS, çift ateşleme

Motor Tasarımı: 1 silindirli, 4 zamanlı

Yağlama: 2 yağ pompasıyla basınçlı yağlama

ABS: Bosch 9,1 MP (Viraj alma-ABS ve arazi modu dahil, devre dışı bırakılabilir)

Ön Fren Disk Çapı: 300 mm

Arka Fren Disk Çapı: 240mm

Zincir: 520 X-Halka

Çerçeve Tasarımı: Krom-moly boru şeklindeki uzay çerçevesi, toz boya kaplı

Ön Süspansiyon: WP XPLOR-USD, Ø 48 mm

Arka Süspansiyon: Pro-Lever bağlantılı WP XPLOR

Direksiyon Başlığı Açısı: 62,3°

Önceki Haber Kawasaki Z900SE İncelemesi
Sonraki Haber 2023 Kymco CV3 İncelemesi
Benzer Haberler