2024 KTM 890 SMT İnceleme
Asfalt üzerindeki üstün performansına bir tur dokunuşu ekleyerek tasarlanan KTM 890 SMT, güçlü Supermoto mirasıyla birleşiyor. İkonik KTM 990 SMT'nin kaldığı yerden devam eden bu model, orta sıklet spor touring segmentinde zirveye oynayan bir performans ve yol tutuş paketi sunuyor.
En yeni nesil KTM MTC teknolojisi, gelişmiş 6D Ataletsel Ölçüm Birimi ile çekiş gücünü artırıyor. Bu teknoloji, yalnızca arka tekerlekteki kaymayı düzenlemekle kalmaz, aynı zamanda ön tekerleğin kontrolsüz şekilde kalkmasını da önlüyor. Bu birleşim, motosikletin mümkün olan en iyi hızlanmayı sağlamasına yardımcı oluyor. Sensörlerden toplanan verilerle sistem, elektrikli tekerlekleri algılayıp kontrol ediyor, böylece stabilite ve yumuşak iniş sağlanıyor. KTM sürücü yardımları, farklı sürüş senaryolarında daha fazla kontrol sağlayarak sürüş deneyimini geliştiriyor. ABS, MTC ve özel sürüş modları, otoyolda hızla ilerlerken veya virajlı dağ yollarında en iyi performansı sunuyor.
Yeni 9,3 MP ABS ünitesi ile tam güvenle fren yapabiliyorsunuz. 6D sensör, motosikletin dinamik durumunu sürekli izler ve değerlendirir, bu da frenleme sırasında güvenliği ve dengeyi artırıyor. Bu ABS teknolojisi, en yüksek güvenlik seviyesiyle hassas ve etkili durdurma gücü sağlıyor. KTM 890 SMT'deki tek parçalı Supermoto tarzı koltuk, maksimum kavrama ve konfor sunuyor.
Bu koltuk, dağ geçitlerini tek başınıza dolaşırken veya uzun günlerde iki kişilik turlar yaparken mükemmel bir sürüş deneyimi sağlıyor. KTM 890 SMT, eşsiz performans, güvenlik ve konforu bir arada sunarak, asfalt üzerinde yeni bir standart belirliyor.
Teknik Özellikler
Tork: 100 Nm
Şanzıman: 6 vitesli
Pil Kapasitesi: 10 Ah
Soğutma: Sıvı soğutmalı
Güç: 77 kW
Başlangıç: Elektrikli marş
Felç: 68,8 mm
Delik: 90,7 mm
Debriyaj: PASC™ sıçrama önleyici kavrama, mekanik olarak çalıştırılır
Sıkıştırma Oranı: 13.5
Yer Değiştirme: 889 cm³
EMS: RBW'li Bosch EMS
Tasarım: 2 silindirli, 4 zamanlı, paralel ikiz
Yakıt Karışımı Üretimi: DKK Dellorto (Gaz kelebeği gövdesi 46mm)
Yağlama: 2 yağ pompasıyla basınçlı yağlama
Ağırlık (Yakıtsız): 194 kg
Dingil Açıklığı: 1502 mm
ABS: Bosch 9,1 MP (Viraj almaABS ve süper moto modu dahil)
Ön Fren Disk Çapı: 320 mm
Arka Fren Disk Çapı: 260 mm
Ön Fren: 2x radyal olarak monte edilmiş 4 pistonlu kaliper
Arka Fren: 2 pistonlu kaliper, fren diski
Zincir: 520 XHalka
Çerçeve Tasarımı: Motoru gerilimli eleman olarak kullanan KromMolibdenÇelik çerçeve, toz boyalı
Ön Süspansiyon: WP APEX 43
Yerden Yükseklik: 227 mm
Gidon: Alüminyum, konik Ø 28/22 mm
Arka Süspansiyon: WP APEX Monoşok
Koltuk Yüksekliği: 860 mm
Susturucu: Paslanmaz çelik birincil ve ikincil susturucu
Direksiyon Başlığı Açısı: 64.21°
Arka Alt Çerçeve Tasarımı: Alüminyum, toz boyalı
Süspansiyon Hareketi (Ön): 180 mm
Süspansiyon Hareketi (Arka): 180 mm
Tekerlekler: Dökme alüminyum jantlar