2024 KTM 890 SMT İnceleme

2024 KTM 890 SMT İnceleme

2024 KTM 890 SMT İnceleme

Asfalt üzerindeki üstün performansına bir tur dokunuşu ekleyerek tasarlanan KTM 890 SMT,  güçlü Supermoto mirasıyla birleşiyor. İkonik KTM 990 SMT'nin kaldığı yerden devam eden bu model, orta sıklet spor touring segmentinde zirveye oynayan bir performans ve yol tutuş paketi sunuyor.

En yeni nesil KTM MTC teknolojisi, gelişmiş 6D Ataletsel Ölçüm Birimi ile çekiş gücünü artırıyor. Bu teknoloji, yalnızca arka tekerlekteki kaymayı düzenlemekle kalmaz, aynı zamanda ön tekerleğin kontrolsüz şekilde kalkmasını da önlüyor. Bu birleşim, motosikletin mümkün olan en iyi hızlanmayı sağlamasına yardımcı oluyor. Sensörlerden toplanan verilerle sistem, elektrikli tekerlekleri algılayıp kontrol ediyor, böylece stabilite ve yumuşak iniş sağlanıyor. KTM sürücü yardımları, farklı sürüş senaryolarında daha fazla kontrol sağlayarak sürüş deneyimini geliştiriyor. ABS, MTC ve özel sürüş modları, otoyolda hızla ilerlerken veya virajlı dağ yollarında en iyi performansı sunuyor.

Yeni 9,3 MP ABS ünitesi ile tam güvenle fren yapabiliyorsunuz. 6D sensör, motosikletin dinamik durumunu sürekli izler ve değerlendirir, bu da frenleme sırasında güvenliği ve dengeyi artırıyor. Bu ABS teknolojisi, en yüksek güvenlik seviyesiyle hassas ve etkili durdurma gücü sağlıyor. KTM 890 SMT'deki tek parçalı Supermoto tarzı koltuk, maksimum kavrama ve konfor sunuyor.

Bu koltuk, dağ geçitlerini tek başınıza dolaşırken veya uzun günlerde iki kişilik turlar yaparken mükemmel bir sürüş deneyimi sağlıyor. KTM 890 SMT, eşsiz performans, güvenlik ve konforu bir arada sunarak, asfalt üzerinde yeni bir standart belirliyor.

Teknik Özellikler

Tork: 100 Nm

Şanzıman: 6 vitesli

Pil Kapasitesi: 10 Ah

Soğutma: Sıvı soğutmalı

Güç: 77 kW

Başlangıç: Elektrikli marş

Felç: 68,8 mm

Delik: 90,7 mm

Debriyaj: PASC™ sıçrama önleyici kavrama, mekanik olarak çalıştırılır

Sıkıştırma Oranı: 13.5

Yer Değiştirme: 889 cm³

EMS: RBW'li Bosch EMS

Tasarım: 2 silindirli, 4 zamanlı, paralel ikiz

Yakıt Karışımı Üretimi: DKK Dellorto (Gaz kelebeği gövdesi 46mm)

Yağlama: 2 yağ pompasıyla basınçlı yağlama

Ağırlık (Yakıtsız): 194 kg

Dingil Açıklığı: 1502 mm

ABS: Bosch 9,1 MP (Viraj almaABS ve süper moto modu dahil)

Ön Fren Disk Çapı: 320 mm

Arka Fren Disk Çapı: 260 mm

Ön Fren: 2x radyal olarak monte edilmiş 4 pistonlu kaliper

Arka Fren: 2 pistonlu kaliper, fren diski

Zincir: 520 XHalka

Çerçeve Tasarımı: Motoru gerilimli eleman olarak kullanan KromMolibdenÇelik çerçeve, toz boyalı

Ön Süspansiyon: WP APEX 43

Yerden Yükseklik: 227 mm

Gidon: Alüminyum, konik Ø 28/22 mm

Arka Süspansiyon: WP APEX  Monoşok

Koltuk Yüksekliği: 860 mm

Susturucu: Paslanmaz çelik birincil ve ikincil susturucu

Direksiyon Başlığı Açısı: 64.21°

Arka Alt Çerçeve Tasarımı: Alüminyum, toz boyalı

 Süspansiyon Hareketi (Ön): 180 mm

 Süspansiyon Hareketi (Arka): 180 mm

 Tekerlekler: Dökme alüminyum jantlar

Önceki Haber Kawasaki ZRX1200 İncelemesi
Sonraki Haber Aprilia SR 125 İncelemesi - Kolaçan
Benzer Haberler