2024 MV Agusta LXP Orioli İlk Tanıtım
MV Agusta'nın macerasının artık yeni bir adı ve özellikleri var. MV Agusta'nın LXP Orioli macera/tur sınıfı nihayet EICMA 2023'te son haliyle ortaya çıktı. Yeni LXP Orioli, sıvı soğutmalı 931cc DOHC motor olan en yeni MV Agusta üçlüsünden güç alıyor. Bu 81 mm çap ve 60,2 mm strok, Euro 5+ emisyon standartlarına göre tamamen rafine edilmiştir ve şimdi 75,2 lb.-ft ile 10.000 rpm'de 124 hp güç sağlar.7.000 rpm'de tepe torku özellikleriyle macera motorları kategorisinde en üst düzeyde olduğunu kanıtlıyor.
Dört özel sürüş moduyla performans ve güvenlik sağlamak için ECU ile arayüz oluşturan gelişmiş bir altı eksenli atalet platformu tarafından bilgilendirilen elektronikler: Urban, Touring, Off-Road ve Custom All Terrain. Çekiş kontrolü beş seviyede gelir: ikisi sokak, ikisi özellikle arazi için ve biri yağmur için. Motor frenleme hareketi iki seviyede seçilebilir. Viraj ABS'si, hem yol hem de topuzlu lastiklerle uygun fren kontrolü uygulamak için özel olarak ayarlanmıştır ve sistem bir Arka Tekerlek Kaldırma Azaltma işlevi içerir.
Bilgi, eğlence ve bluetooth işlevleri, 7 inçlik TFT gösterge paneli ile kontrol edilir. MV Agusta'nın Ride Uygulaması, bir navigasyon sistemi ve bir Mobisat coğrafi konum hırsızlık önleme sistemi sunar. Hız sabitleyici standarttır.
Bir üst çelik boru kafes çerçevesi, tam bir çift kızaklı alt bölümü entegre eder ve şasi bileşenleri Sachs tarafından en yüksek kalitededir. 48 mm'lik bir çatal bağlantısı ve gazla çalışan arka amortisör tamamen ayarlanabilir ve her iki uçta da 8,3 inç (210 mm) tekerlek hareketi sunar. Dingil mesafesi 63,4 inç uzunluğundadır ve direksiyon geometrisi, 4,6 inçlik bir iz kullanacak şekilde tasarlanmıştır. Koltuk yüksekliği 34,3 ile 33,5 inç arasında ayarlanabilirken, yerden yükseklik 9,1 inçten fazladır.
Frenleme, ikiz 320 mm rotorlarla uyumlu dört pistonlu Brembo Stylema kaliperler tarafından gerçekleştirilir. Arkada, 245 mm'lik bir disk, çift pistonlu bir kaliper tarafından sıkıştırılır.
Şu anda, güçlü MV Agusta LXP Orioli'nin 500 adetlik sınırlı bir üretim çalışması için planlanıyor.
2024 MV Agusta LXP Orioli Teknik özellikleri
Motor: DOHC, sıvı soğutmalı üçlü; 4 valf/silindir.
Yer değiştirme: 931 cc
Delik x İnme: 81 x 60,2 mm
Sıkıştırma oranı: 13.4:1
Şanzıman / Son Tahrik: 6 vitesli/zincirli
İddia edilen beygir gücü: 124 beygir gücü @ 10.000 dev/dak
İddia Edilen Tork: 75.2 lb.-ft. @ 7.000 dev/dak
Yakıt sistemi: 47 mm Mikuni gaz kelebeği gövdeli yakıt enjeksiyonu, kablolu sürüş
Debriyaj: Islak, çok plakalı; Hidrolik Çalıştırma
Çerçeve: Yüksek mukavemetli çelik çift kızak
Ön süspansiyon: 48mm Sachs USD çatal, tamamen ayarlanabilir; 8.3 Seyahatte
Arka süspansiyon: Sachs monoshock, tamamen ayarlanabilir; 8,3 inç seyahat
Ön fren: Brembo 4 pistonlu Stylema kaliperler, ABS'li çift 320 mm disk
Arka fren: 2 pistonlu kaliper, ABS'li 245 mm disk
Tekerlekler, Ön/Arka: Telli, tüpsüz; 21 x 2,15 inç / 18 x 4.0 inç
Lastikler, Ön/Arka: 90/90-21 / 150/70-18
Tırmık/İz: TBA/4,6 inç
Dingil: 63,4 inç
Yerden yükseklik: 9.1 inç
Koltuk Yüksekliği: 33,5/34,3 inç
Yakıt kapasitesi:19 lt
İddia Edilen Kuru Ağırlık: 219 kg