2024 Triumph Street Triple 765 R İncelemesi

2024 Triumph Street Triple 765 R İncelemesi

2024 Triumph Street Triple 765 R İncelemesi

Triumph'un orijinal Street Triple modeli, 2008'de ABD pazarına giriş yaptığında, orta sınıf Speed Triple'ın ihtiyaçlarına cevap vermek için tasarlanmıştı. Speed Four ve tt600 modellerinden sonra, Triumph, bir önceki yıl piyasaya sürülen Daytona 675'in motorunu kullanarak Street Triple'ı tanıttı. Yıllar içinde, Street Triple'ın motoru 675 cc'den mevcut 765 cc'ye yükseldi, bu da onu orta ağırlık sınıfında önemli bir oyuncu yaptı. 2024 için Street Triple serisine bir dizi güncelleme geldi, bunlar arasında motor, şanzıman, viraj ABS'si, çekiş kontrolü ve stil gibi önemli iyileştirmeler bulunmaktadır.

Street Triple 2024, R, RS ve Moto2 Sürümü olmak üzere üç versiyonda sunulmaktadır. R modeli, iddia edilen 118 hp'ye sahip olan Showa süspansiyonlu ve Brembo M4.32 kaliperli motoruyla öne çıkıyor. RS modeli daha yüksek özelliklere, Öhlins şoklarına ve daha büyük bir TFT ekrana sahiptir. Moto2 Sürümü ise yükseltilmiş motor ve şasi bileşenlerine sahip sınırlı sayıda üretilen özel bir versiyondur.

Tüm modeller, 2024 için güncellenmiş bir 765cc sıralı üç silindirli motora sahiptir. Yeni işlenmiş pistonlar, güçlü bağlantı çubukları ve optimize edilmiş yanma odaları gibi mekanik iyileştirmeler, bu motorun performansını artırır. 2024 Street Triple R, 106.7 hp ve 53.2 lb-ft tork üretirken, RS ve Moto2 modelleri daha yüksek güç seviyelerine sahiptir.

Street Triple'ın 2024 modeli, güncellenmiş bir viraj alma ABS sistemi, çekiş kontrolü ve değiştirilebilir optimize edilmiş viraj çekiş kontrolü gibi önemli elektronik özelliklere sahiptir. RS ve Moto2 modelleri ekstra sürüş modları ve daha büyük TFT ekranlar ile gelirken, R modeli daha eski bir LCD/TFT kombinasyonuna sahiptir.

Şasi bileşenleri arasında önemli farklar bulunsa da, üç model de alüminyum çift direkli çerçeve ve kavisli gullwing salınım kolu ile donatılmıştır. R modeli, Showa süspansiyonu ile birlikte gelirken, RS ve Moto2 modelleri yüksek özellikli Öhlins şoklarına sahiptir.

Street Triple R, Brembo M4.32 dört pistonlu kaliperleri ve 310 mm diskleriyle donatılmıştır. Fren performansı oldukça iyidir ve fiyat/performans açısından dengeli bir seçenek sunar. Continental ContiRoad lastikleri, R modelinin ön tekerleğini yönlendirirken, RS ve Moto2 modelleri Pirelli Supercorsa SP-V3 lastikleri ile daha yüksek performans sağlar.

Street Triple R, şehir içinde mükemmel bir performans sergiler ve günlük sürüşler için uygun bir seçenek sunar. Motorun geniş güç bandı, hafif ve kullanıcı dostu bir sürüş deneyimi sunar. Ergonomik olarak tasarlanmış olan R modeli, şehir trafiğinde ve virajlarda rahatlıkla kullanılabilir.

Street Triple R, performans ve fiyat dengesi sağlayan bir çıplak motosiklet olarak öne çıkıyor. 2024 modeli, güncellenmiş elektronik özellikler, şasi bileşenleri ve yüksek performanslı motoruyla dikkat çekiyor. Fiyat noktası göz önüne alındığında, Street Triple R, orta sınıf bir motosiklet arayanlar için mükemmel bir seçenek olabilir.

Teknik Özellikler

Motor: DOHC, sıvı soğutmalı, sıralı 3 silindirli; 4 valf/silindir.

Yer değiştirme: 765cc

Çap x İnme: 78,0 x 53,4 mm

Sıkıştırma Oranı: 13.3:1

Şanzıman / Son Tahrik: 6 vitesli / zincirli, yukarı / aşağı hızlı vites değiştirici

Çevrim Dünyası Beygir Gücünü Ölçtü: 11.250 rpm'de 106,7 hp

Çevrim Dünyası Ölçülen Tork: 53,23 lb.- ft. 9,750 rpm'de

Yakıt Sistemi: Yakıt enjeksiyonu; elektronik gaz kelebeği kontrolü

El çantası: Islak, çok katlı terlik / yardımcı

Motor Yönetimi / Ateşleme: Elektronik

Çerçeve: Alüminyum ikiz direk

Ön Süspansiyon: 41mm Showa SFF-BP çatal, tamamen ayarlanabilir; 4,5 inç. seyahat etmek

Arka Süspansiyon: Showa piggyback monoshock, tamamen ayarlanabilir; 5,3 inç. seyahat etmek

Ön Fren: Brembo M4. 32 4 pistonlu radyal kaliperler, değiştirilebilir ABS ile çift 310mm diskler

Arka Fren: Brembo 1 pistonlu kaliper, değiştirilebilir ABS ile 210mm disk

Tekerlekler, Ön / Arka: Alaşım; 17 x 3,5 inç. / 17 x 5,5 inç.

Lastikler, Ön / Arka: Kıta ContiRoad; 120 / 70ZR-17 / 180/55ZR-17

Tırmık / İz: 23,7°/3,9 inç.

Dingil mesafesi: 55.2 inç.

Yerden Yükseklik: N/A

Koltuk Yüksekliği: 32,5 inç.

Yakıt Kapasitesi: 15 lt

Ortalama MPG: 37,8 mpg

Ölçülen Islak Ağırlık: 190 kg

Önceki Haber Honda PCX 125 İncelemesi
Sonraki Haber Kawasaki Ninja H2 HySE Tanıtıldı
Benzer Haberler