2025 Kawasaki KX450X Tanıtımı
Kawasaki'nin KX serisi, motokros dünyasında adından sıkça söz ettiren bir oyuncu olarak biliniyor. 2025 model yılında güncellenen Kawasaki KX450X, şasi, ergonomi ve motor aktarımı gibi önemli alanlarda dikkat çeken yenilikler sağlıyor. 2025 Kawasaki KX450X, gücünü 449cc DOHC sıvı soğutmalı motorundan alıyor. Yenilenen silindir kapağı ve emme sistemi, performansı artırırken alüminyum çerçeve ve güçlendirilmiş fren sistemi ile daha kontrollü bir sürüş sağlıyor. EFI bağlantı sistemi yerine güç modları ve çekiş kontrolü ile donatılan bu motosiklet, rekabetçi motokros ortamında iddialı bir konumda bulunuyor.
KX450X, motokros kardeşi KX450'ye benzer agresif stili korurken, arazi performansı için özel olarak ayarlanmış süspansiyon sistemleri ve enduro tipi lastiklerle donatılmış. Ön 21 inç ve arka 18 inç tekerlekler, Dunlop AT81 lastiklerle birleşerek üstün tutuş ve manevra kabiliyeti sunuyor. 450X'e özgü daha yumuşak yay oranları ve özelleştirilebilir sönümleme ayarları, zorlu arazi koşullarında sürücüye üst düzey kontrol sağlıyor. Yeniden tasarlanan ergonomik özellikler sayesinde, KX450X sürücüsü için daha konforlu bir deneyim sunuyor. Yeni radyatör muhafazaları ve ince yan kapaklar, sürücünün hareket alanını maksimize ederken, ayarlanabilir gidon ve ayaklık pozisyonları sürüş konforunu artırıyor. Hava kutusunun kolay bakımı sağlayan yeni kubbe şeklindeki filtresi ve güç modu düğmesi, sürücüye kullanım kolaylığı sağlıyor.
Brembo kaliperli 270 mm ön disk ve 240 mm arka disk ile donatılan KX450X, önceki nesillere göre artırılmış durdurma gücü sunuyor. Seçilebilir çekiş kontrolü ve kalkış kontrolü özellikleri, sürücünün her koşulda güvenliği sağlamasına yardımcı oluyor. 2025 Kawasaki KX450X, motokros tutkunları için güçlü performans ve dayanıklılığı bir arada sunan ideal bir seçenek. Yenilikçi tasarımı, gelişmiş süspansiyon sistemi ve kullanıcı dostu özellikleri ile off-road deneyimini bir üst seviyeye taşıyor.
Teknik Özellikler
Motor: 449cc, DOHC, sıvı soğutmalı tek silindir, 4 valf
Şanzıman/Son Tahrik: 5 vitesli/zincir
Ön Süspansiyon: 49 mm ters çatal, ayarlanabilir sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi; 12,0 inç seyahat
Arka Süspansiyon: UniTrak şok, ayarlanabilir ön yükleme, sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi; 12,1 inç seyahat
Frenler: Ön 270 mm yarı yüzer disk, 2 pistonlu kaliper; Arka 240 mm petal disk, 1 pistonlu kaliper
Tekerlekler: Alüminyum konuştu, 21 inç ön / 18 inç arka, Dunlop AT81 lastikler
Ağırlık: İddia edilen boş ağırlık 250 kg