2025 Suzuki Boulevard M109R Cruiser Önizlemesi

2025 Suzuki Boulevard M109R Cruiser Önizlemesi

2025 Suzuki Boulevard M109R Cruiser Önizlemesi

Suzuki'nin göz alıcı cruiser modeli Boulevard M109R, 2025 yılında da yollara dönüyor.  2025 Suzuki Boulevard M109R, büyük bir 1.783 cc sekiz valfli Vikiz motorla donatılmış. Bu güçlü motor, çift beşikli çelik şasi üzerine yerleştirilmiş ve 46 mm'lik ters çatal ve yay ön yüklemeli ayarlanabilir tek amortisör ile birlikte destekleniyor. Bu kombinasyon, önde 5,1 inç ve arkada 4,6 inç hareket mesafesi sunarak sürüş konforunu artırıyor. M109R'nin fren sistemi, Suzuki'nin GSXR1000R modelinden esinlenmiş radyal montajlı çift ön frenlere sahip. Bu sistem, 346 kg’lık makine için yeterli durdurma gücü sağlıyor. Şaft tahrikli şanzıman, beş vitesli şanzıman ve basit gösterge paneli, motosikletin bakımı kolay ve kullanıcı dostu olmasını sağlıyor. Ancak, ABS'nin eksikliği bazı sürücüler için bir dezavantaj olabilir.

Boulevard M109R, özellikle uzun boylu sürücüler için geniş ve alçak kokpiti ile ön plana çıkıyor. Güçlü motoru ve benzersiz estetiği sayesinde birçok kişinin favorisi haline gelmiş. Ancak, bazı sürücüler motosikletin kullanım özelliklerinden memnun kalmazken, yakıt ve gaz tepkisi sorunları ile karşılaşabiliyor. Bu tür sorunlar genellikle garajda biraz zaman geçirerek ve satış sonrası yükseltmelerle çözülebiliyor. 2025 versiyonu, yalnızca Glass Sparkle Black renginde sunulacak ve krom detaylarla şıklığını pekiştirecek. Bu renk kombinasyonu, motosiklete hem klasik hem de modern bir görünüm kazandırıyor. Suzuki Boulevard M109R, gücü, tasarımı ve sürüş konforu ile cruiser segmentinde dikkat çekmeye devam ediyor. 2025 modeli ile birlikte bu ikonik motosiklet, yine birçok motosiklet severin favorisi olacak gibi görünüyor.

Teknik Özellikleri

Motor: 1.780cc, DOHC, sıvı soğutmalı Vikiz

Bore x Stroke: 112,0 x 90,5 mm

Sıkıştırma oranı: 10.5:1

Yakıt Teslimatı: Yakıt enjeksiyonu w. SDTV

Debriyaj: Islak, çok katlı

Şanzıman/Son Tahrik: 5 vitesli sabit dişli/şaft

Çerçeve: Çift beşikli çelik

Ön süspansiyon: 46 mm ters çatal; 5,1 inç hareket mesafesi

Arka Süspansiyon: Progresif bağlantı şoku, yay ön yükü ayarlanabilir; 4,6 inç hareket

Ön fren: 2 pistonlu kaliperler, çift disk

Arka fren: 2 pistonlu kaliper

Tekerlekler, Ön/Arka: 18 inç / 18 inç

Lastikler, Ön/Arka: 130/7018 / 240/4018

Dingil açıklığı: 67,3 inç

Koltuk yüksekliği: 27,8 inç

Yakıt Kapasitesi: 19 lt

İddia Edilen Boş Ağırlık: 346 kg

Önceki Haber Royal Enfield Guerrilla 450 Önizleme
Sonraki Haber 2024 Govecs Schwalbe İncelemesi
Benzer Haberler