2025 Suzuki DRZ125L İncelemesi

2025 Suzuki DRZ125L İncelemesi

2025 Suzuki DRZ125L İncelemesi

Suzuki'nin büyük tekerlekli playbike'ı olan DRZ125L, 2025'te yeniden sahnelere geri dönüyor. Suzuki Motor USA, popüler DRZ125L arazi motosikletinin 2025 model yılı için herhangi bir güncelleme almadan geri döneceğini doğruluyor. Bu durum, motordan grafiklere kadar her şeyin geçen yılki modelin tekrarı olacağı anlamına geliyor. Ancak yeni başlayanlara uygun bir arazi motosikleti arıyorsanız, bu durumun olumsuz bir yönü olmayabilir.

DRZ125L, 2003'teki tanıtımından bu yana pek değişmedi ve bu da bazı avantajlarla birlikte geliyor. Motosikletin hava soğutmalı 124cc motoru, güvenilirlik açısından bilinen bir faktör. Mikuni VM20SS karbüratörü ve sade ön disk/arka kampana fren kombinasyonu da aynı şekilde güvenilir. Bu basitlik, maliyetleri düşürmeye de yardımcı oluyor ve DRZ125L'yi segmentindeki en uygun fiyatlı motosikletlerden biri yapıyor. 

DRZ125L, düşük maliyetli ve dayanıklı yapısıyla dikkat çekiyor. 19 inçlik ön tekerlek, alçak sele yüksekliği, hafif debriyaj ve pürüzsüz motoru ile kullanımı oldukça rahat. Önde 7,1 inç ve arkada 6,9 inç hareket mesafesine sahip yumuşak süspansiyon, yeni sürücüler ve düşük hızlı manevralar için oldukça ideal. Suzuki DRZ125L'nin en dikkat çekici farkı, segmentinde elektrikli marş motoru içermeyen tek motosiklet olması. Bu durum, bazıları için büyük bir dezavantaj olabilirken, bazıları içinse nostaljik bir çekicilik katıyor. İyi ya da kötü, DRZ125L, geçmiş yılların patika motosikletleri için bir zaman kapsülü olmaya devam ediyor. 2025 DRZ125L, artık ülke çapındaki showroomlarda satışa sunulmuş. Basit ve güvenilir bir arazi motosikleti arıyorsanız, DRZ125L kesinlikle değerlendirilmeye değer.

Teknik Özellikler

Motor:124cc, SOHC, 4 zamanlı, hava soğutmalı tek silindirli

Bore x Stroke: 57,0x48,8 mm

Sıkıştırma Oranı: 9,5:1

Yakıt Teslimi: Mikuni VM20SS karbüratör

Debriyaj: Islak, çok plakalı; mekanik olarak çalıştırma

Şanzıman/Son Tahrik: 5 vitesli/zincir

Çerçeve: Çelik

Süspansiyon:

Ön: Teleskopik helezon yaylı çatal, yağlı sönümlemeli; 7,1 inç seyahat

Arka: Bağlantı tipi helezon yay şoku, yağ sönümlemeli; 6,9 inç seyahat

Frenler:

Ön: Disk

Arka: Davul

Tekerlekler:

Ön/Arka: Dökme alüminyum, telli; 19 inç/16 inç

Lastikler, Ön/Arka: 70/10019, 90/10016, boru tipi

Diğer Özellikler:

Taram/İzleme: 27,5°/3,9 inç

Dingil Açıklığı: 50.0 inç

Koltuk Yüksekliği: 32,0 inç

Yakıt Kapasitesi: 5 lt

İddia Edilen Islak Ağırlık: 89 kg

 

Önceki Haber Royal Enfield Hunter 350 İncelemesi - MotorcuMuhabbeti
Sonraki Haber 2025 Kawasaki KX450X Tanıtımı
Benzer Haberler