Bajaj Pulsar RS 200 İncelemesi

Bajaj Pulsar RS 200 İncelemesi

Bajaj Pulsar RS 200 İncelemesi

Bu güçlü motosiklet, hız tutkunu sürücüler için tasarlanmış, dikkat çekici bir performans makinesi olarak karşımıza çıkıyor. 200 cm³'lik silindir hacmi, 24,48 HP'lik beygir gücü ve 18,3 Nm'lik maksimum torkuyla, Pulsar RS 200 her sürüşte sizlere heyecan verici bir deneyim sunuyor.  Üç farklı renk seçeneği, retro tasarımı ve canlı renkleriyle Pulsar RS 200, sürücüsünün kişiliğini ve tarzını yansıtmak için mükemmel bir seçenek sunuyor. Bu motosiklet, sadece bir ulaşım aracı değil, aynı zamanda bir sanat eseri olarak da öne çıkıyor.

Güvenlik konusunda Pulsar RS 200, ön ve arka ABS sistemi ile donatılmış, bu da ani durma durumlarında üst düzey bir kontrol sağlıyor. Ayrıca, çift mercekli ön farları sayesinde gece sürüşleri güvenli ve aydınlık hale geliyor. Nitrox arka tekli süspansiyonu ise uzun yollarda konforlu bir sürüş deneyimi sunuyor, yorgunluğu en aza indiriyor.

Üç bujili dört valfli motoruyla Pulsar RS 200, sadece güçlü değil aynı zamanda ekonomik. Yüksek güç ve tork üretirken, düşük yakıt tüketimiyle uzun mesafelere çıkabilirsiniz. Bybre fren sistemi ise dünyanın en iyi kaliper üreticilerinden biri olan Brembo tarafından üretilmiş, bu da size her koşulda güvenle durma garantisi veriyor.

Bosch enjeksiyon sistemi, performansı her kilometrede optimize ederken, molikot kaplama pistonları motorunuzun ömrünü uzatıyor. Kristal LED stop lambası, trafikte durduğunuzu herkese gösterirken, şıklık ve güvenliği bir araya getiriyor. Su soğutmalı ve 6 vitesli motoru sayesinde Pulsar RS 200, her hava koşulunda maksimum performans sunuyor. Teknik özellikleri ve estetik tasarımıyla Pulsar RS 200, sizi sadece bir motosikletin ötesine taşır; sizi bir tutkunun içine çeker.

TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor: Tek Silindir, 4 Zaman

Buji Sayısı: 3

Valf: 4

Silindir Çapı ve Strok (mm): 72 x 61.1 mm

Yakıt Besleme: Enjeksiyon

Soğutma Sistemi: Sıvı/Su

Yağlama Tipi: Yağ Pompası

Aktarma: Zincir

Şanzıman: 6 Vites

Ateşleme: ECU

Çalıştırma: Elektrik

U x G x Y (mm): 2156 x 836 x 1112

Yerden Yükseklik (mm): 157

Aks Arası (mm): 1453

Yüksüz Ağırlık (kg): 180

Yakıt Tankı Kapasitesi (lt): 13

Ön Süspansiyon: Teleskopik

Arka Süspansiyon: Helezonik Yaylı, Nitrox Tek Amortisör

Ön Fren: Disk

Arka Fren: Disk

ABS: Ön-Arka

Ön Lastik: 100/80-17 (Tubeless)

Arka Lastik: 130/70-17 (Tubeless)

Akü: 12V/8Ah

Maksimum Yük Kapasitesi (kg): 330

Yakıt Gösterge/Rezerv Musluk: Yakıt Göstergeli

Vites Göstergesi: Yok

Katalitik Konvertör: Var

İç Lastik - Ön: Tubeless

İç Lastik - Arka: Tubeless

Önceki Haber Yamaha XSR700 İncelemesi
Sonraki Haber ARORA SK250-K İNCELEMESİ- BÜNYAMİN CİHAN
Benzer Haberler