Benelli BKX300 İncelemesi

Benelli BKX300 İncelemesi

Benelli BKX300 İncelemesi

Benelli, macera motosikleti dünyasına yeni bir soluk getiriyor: BKX300 ve BKX300S. Bu yeni modeller, büyük kapasiteli macera motosikleti trendine daha küçük ve daha çevik bir yaklaşım sunuyor. BKX300, genç binicilere yönelik bir tek silindirli maceraperest olarak öne çıkıyor ve "kolay ve hafif" tasarım anlayışıyla dikkat çekiyor.

Benelli'nin İtalya'daki Benelli Stil Merkezi'nde geliştirilen BKX300, hatlarıyla basit, temiz ve rafine bir tasarıma sahip. Gündüz sürüş farlarıyla tamamlanan LED far, sürüş güvenliğini artırırken, arka kısımdaki birimde park etme, durma ve gösterge ışıklarını birleştiren modern bir tasarım sunuyor.

Her iki versiyon da 292.4 cc sıvı soğutmalı, dört zamanlı tek silindirli motora sahip. Yenilenmiş egzoz sistemi ve terlik debriyajı ile Euro5+ standartlarına uyumlu olan bu motor, 9000 devirde 29.2 beygir gücü ve 18.1 poundluk bir tork üretiyor. A2 lisansı uyumluluğuyla, özellikle Honda'nın CRF300L modeliyle kıyaslandığında dikkat çeken bir performans sunuyor.

BKX300 ve BKX300S, önceki Benelli modellerinde olduğu gibi çift beşik çerçeveye ve 41 mm ters çatallı ön süspansiyona sahip. Ön süspansiyon, 180 mm hareket sağlayan tek bir şoklu arka süspansiyonla birleşerek sürüş konforunu artırıyor. Tekerlekler, Adventure BKX300 modelinde önde 19 inç ve arkada 17 inç alaşım çerçeveli tellerden oluşurken, BKX300S modeli 17 inçlik döküm alaşıma sahip. Frenleme, dört pistonlu kaliperli 280 mm'lik bir ön disk tarafından sağlanıyor. Her iki model de 13 litrelik bir tank kapasitesine, LCD gösterge paneli ve USB soketi gibi modern özelliklere sahip. Bu etkileyici özelliklere sahip olan Benelli BKX300 modelleri, 2024 yılında piyasada olacak ve hem deneyimli sürücüler hem de yeni başlayanlar için heyecan verici bir seçenek sunmaya hazır.

Benelli BKX300'ün öne çıkan özelliklerini şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Keskin stil ve İtalyan tasarımı
  • Yenilenmiş tek silindirli motor teknolojisi
  • Macera ve sokak stili seçenekleri (BKX300 ve BKX300S)
  • Modern süspansiyon sistemi ve frenleme teknolojisi
  • Genç binicilere uygun fiyat segmenti
  • A2 lisansı uyumluluğu
  • Çeşitli motor seçenekleri (292.4 cc, 125 cc, 250 cc)
Önceki Haber Honda ADV350 İncelemesi
Sonraki Haber Triumph TF 250-X İncelemesi
Benzer Haberler