Benelli TRK 702 X İncelemesi
Benelli, Çinli dev QianJiang Motor tarafından devralındıktan sonra orta sıklet macera motosikleti pazarında önemli bir varlık kazanma hedefinde. Yeni TRK 702 X ile bu hedefe ulaşmak için iddialı bir adım atıyor. TRK 702 X, Benelli'nin sağlam büyük motosiklet estetiğini taşıyan bir tasarıma sahip. 20 litrelik geniş yakıt tankı, macera tarzı gaga, el korumaları ve dişli tekerlekler, motosiklete etkileyici bir görünüm kazandırıyor. Geniş ve dik sürüş pozisyonu, uzun yolculukları kolaylaştırırken, düşük 835 mm'lik koltuk da konforu arttırıyor.
Ancak, 218 kg kuru ağırlığıyla TRK 702 X, orta sıklet maceraperestler arasında biraz daha ağır bir oyuncu gibi duruyor. Bu ağırlık, motosikletin dengeli bir şekilde sürülmesine katkı sağlıyor. TRK 702 X'in kalbinde, iddialı bir güç kaynağı bulunuyor. Yeni 693cc paralel ikiz motor, 8500 rpm'de 75bhp ve 6250 rpm'de 68,2 Nm tork üreterek hızlı ve sorunsuz bir sürüş sunuyor. Saatte 75 mil hızla bile titreşimsiz ve homurtusuz ilerleme, uzun yolculuklarda keyifli bir deneyim sunuyor.
Radyal montajlı dört pistonlu kaliperler ve etkili disk frenler, TRK 702 X'in güvenli bir duruş sağlamasına yardımcı oluyor. Brembo/Bybre'nin etkili fren sistemleri, ıslak yollarda bile minimal ABS müdahalesi ile güvenilir bir frenleme deneyimi sunuyor. Motosikletin süspansiyon sistemi, 140 mm hareket mesafesine sahip ön çatal ve tamamen ayarlanabilir arka şok ile donatılmış. Bu da hem konforu hem de dengeyi bir arada sunuyor. Pirelli Scorpion Ralli lastikleri, farklı yol koşullarında mükemmel kavrama sağlayarak sürücüye güven veriyor.
TRK 702 X, modern bir 5 inç TFT ekran ile teknoloji konusunda sade ve işlevsel bir yaklaşım benimsiyor. Sürüş yardımcıları konusunda yetersiz olabiliyor, ancak bu basitlik kullanıcı dostu bir deneyim sunuyor. Benelli TRK 702 X, 502'nin başarısını bir üst seviyeye taşıyan, güçlü performansı ve etkileyici tasarımıyla dikkat çeken bir orta sıklet macera motosikleti. Bu motosikletin birçok macera sever için çekici bir seçenek olabileceği kesin.
TEKNİK ÖZELLİKLER
SON SÜRÜŞ: Zincir
DEBRİYAJ TİPİ: Islak çok plakalı
YER DEĞİŞTİRME: 698cc
TİP: 2 silindirli / 4 zamanlı / 8 valfli
ÇAP X İNME: ø83x64.5mm
GÜÇ: 8750 dev/dak 56kW
MAKS. TORK: 68.2 N·m·6250r/dak
SIKIŞTIRMA ORANI: 11.6:1
YAKIT SİSTEMİ: EFI
VALF TRENİ: DOHC
ATEŞLEME: T.C.I.
BAŞLANGIÇ: Elektrik
YAĞLAMA: Basınç sıçramalı yağlama
SOĞUTMA SİSTEMİ: Sıvı soğutmalı
ÖN SÜSPANSİYON: Baş aşağı teleskopik çatal
ÖN SÜSPANSİYON HAREKETİ: 140mm
ÖN LASTİK: 110/80R19
ARKA SÜSPANSİYON: Mono-amortisör
ARKA SÜSPANSİYON HAREKETİ: 50mm
ARKA LASTİK: 150/70R17
ÖN FREN: ABS sistemli çift diskler
ARKA FREN: ABS sistemli disk
ÇERÇEVE: Çelik kafes çerçeve
ÇALIŞMA SIRASINDAKİ KÜTLE (KG): 235
KOLTUK YÜKSEKLİĞİ (MM): 836
TOPLAM UZUNLUK (MM): 2225
TOPLAM GENİŞLİK (MM): 915
TOPLAM YÜKSEKLİK (MM): 1410
DİNGİL MESAFESİ (MM):1492
EN YÜKSEK HIZ (KM/S): 165
MAKS. YÜK (KG):190
YAKIT KAPASİTESİ (L): 20