Benelli TRK 702 X İncelemesi

Benelli TRK 702 X İncelemesi

Benelli TRK 702 X İncelemesi

Benelli, Çinli dev QianJiang Motor tarafından devralındıktan sonra orta sıklet macera motosikleti pazarında önemli bir varlık kazanma hedefinde. Yeni TRK 702 X ile bu hedefe ulaşmak için iddialı bir adım atıyor. TRK 702 X, Benelli'nin sağlam büyük motosiklet estetiğini taşıyan bir tasarıma sahip. 20 litrelik geniş yakıt tankı, macera tarzı gaga, el korumaları ve dişli tekerlekler, motosiklete etkileyici bir görünüm kazandırıyor. Geniş ve dik sürüş pozisyonu, uzun yolculukları kolaylaştırırken, düşük 835 mm'lik koltuk da konforu arttırıyor.

Ancak, 218 kg kuru ağırlığıyla TRK 702 X, orta sıklet maceraperestler arasında biraz daha ağır bir oyuncu gibi duruyor. Bu ağırlık, motosikletin dengeli bir şekilde sürülmesine katkı sağlıyor. TRK 702 X'in kalbinde, iddialı bir güç kaynağı bulunuyor. Yeni 693cc paralel ikiz motor, 8500 rpm'de 75bhp ve 6250 rpm'de 68,2 Nm tork üreterek hızlı ve sorunsuz bir sürüş sunuyor. Saatte 75 mil hızla bile titreşimsiz ve homurtusuz ilerleme, uzun yolculuklarda keyifli bir deneyim sunuyor.

Radyal montajlı dört pistonlu kaliperler ve etkili disk frenler, TRK 702 X'in güvenli bir duruş sağlamasına yardımcı oluyor. Brembo/Bybre'nin etkili fren sistemleri, ıslak yollarda bile minimal ABS müdahalesi ile güvenilir bir frenleme deneyimi sunuyor. Motosikletin süspansiyon sistemi, 140 mm hareket mesafesine sahip ön çatal ve tamamen ayarlanabilir arka şok ile donatılmış. Bu da hem konforu hem de dengeyi bir arada sunuyor. Pirelli Scorpion Ralli lastikleri, farklı yol koşullarında mükemmel kavrama sağlayarak sürücüye güven veriyor.

TRK 702 X, modern bir 5 inç TFT ekran ile teknoloji konusunda sade ve işlevsel bir yaklaşım benimsiyor. Sürüş yardımcıları konusunda yetersiz olabiliyor, ancak bu basitlik kullanıcı dostu bir deneyim sunuyor. Benelli TRK 702 X, 502'nin başarısını bir üst seviyeye taşıyan, güçlü performansı ve etkileyici tasarımıyla dikkat çeken bir orta sıklet macera motosikleti. Bu motosikletin birçok macera sever için çekici bir seçenek olabileceği kesin.

TEKNİK ÖZELLİKLER

SON SÜRÜŞ: Zincir

DEBRİYAJ TİPİ: Islak çok plakalı

YER DEĞİŞTİRME: 698cc

TİP: 2 silindirli / 4 zamanlı / 8 valfli

ÇAP X İNME: ø83x64.5mm

GÜÇ: 8750 dev/dak 56kW

MAKS. TORK: 68.2 N·m·6250r/dak

SIKIŞTIRMA ORANI: 11.6:1

YAKIT SİSTEMİ: EFI

VALF TRENİ: DOHC

ATEŞLEME: T.C.I.

BAŞLANGIÇ: Elektrik

YAĞLAMA: Basınç sıçramalı yağlama

SOĞUTMA SİSTEMİ: Sıvı soğutmalı

ÖN SÜSPANSİYON: Baş aşağı teleskopik çatal

ÖN SÜSPANSİYON HAREKETİ: 140mm

ÖN LASTİK: 110/80R19

ARKA SÜSPANSİYON: Mono-amortisör

ARKA SÜSPANSİYON HAREKETİ: 50mm

ARKA LASTİK: 150/70R17

ÖN FREN: ABS sistemli çift diskler

ARKA FREN: ABS sistemli disk

ÇERÇEVE: Çelik kafes çerçeve

ÇALIŞMA SIRASINDAKİ KÜTLE (KG): 235

KOLTUK YÜKSEKLİĞİ (MM): 836

TOPLAM UZUNLUK (MM): 2225

TOPLAM GENİŞLİK (MM): 915

TOPLAM YÜKSEKLİK (MM): 1410

DİNGİL MESAFESİ (MM):1492

EN YÜKSEK HIZ (KM/S): 165

MAKS. YÜK (KG):190

YAKIT KAPASİTESİ (L): 20

Önceki Haber Ather Energy'nin Yeni 450 Apex Elektrikli Scooter'ıTanıtıldı
Sonraki Haber Verge Motorcycles TS Ultra Son Teknolojik Güncellemeleri
Benzer Haberler