BMW CE 04: Elektrikli Motosiklet İncelemesi

BMW CE 04: Elektrikli Motosiklet İncelemesi

BMW CE 04: Elektrikli Motosiklet İncelemesi

BMW  denilince her sektörde akan sular durur, elektrikli motosiklet alanında da yenilikleriyle en iyilerin arasında adından söz ettirmekten geri kalmadı. BMW CE 04 adlı elektrikli motosikletiyle sürdürülebilirlik, modern tasarım ve üst düzey performansı bir araya getirdi. Bu özel motosiklet, özellikle elektrikli ulaşımın geleceğini şekillendiren bir vizyon sunuyor.

BMW CE 04'ün tasarımındaki özgürlük ve estetik detaylar, bizlere görsel bir şölen sunar. İki renk konsepti, motosikletin çizgilerini belirginleştirirken, ince enerji depolama ünitesi ve kompakt hareketli aksam, tasarımın merkezinde yer alıyor. Dinamik sele ve yana doğru katlanan şarj bölmesi gibi özellikler, sıra dışı bir estetik deneyim sunarak BMW CE 04'ü diğer motosikletlerden ayırıyor.

BMW CE 04, güçlü ve çevre dostu bir motorla donatılmıştır. Sürekli (kalıcı) mıknatıslı sıvı soğutmalı senkron motor, 15 kW nominal kapasiteye sahiptir ve sürücüye anında yüksek performans sunar. Maksimum tork 1.500 dev/dak’ta 62 Nm olarak belirlenmiştir, bu da hızlı ve dinamik bir sürüş deneyimi vaat ediyor.

BMW CE 04, traksiyoner batarya teknolojisiyle donatılmıştır. Bataryanın nominal gerilimi 148 V'dir ve entegre şarj cihazı ile 2,3 kW'lık bir şarj kapasitesine sahiptir. Opsiyonel hızlı şarj cihazı ile bu kapasite 6,9 kW'a çıkabiliyor. Şarj süreleri ise kullanıcı ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilir. Bu, uzun mesafeli sürüşler için pratik ve etkili bir çözüm sunuyor.

BMW CE 04'ün çelik çift kıvrımlı şasi, motosikletin dayanıklılığını ve sürüş stabilitesini arttırıyor. Ön süspansiyon tek köprülü teleskopik çatal, arka süspansiyon ise tek taraflı salıncak ile donatılmıştır. Çiftli disk fren sistemi ile güçlü bir frenleme performansı sağlıyor, ABS ve diğer güvenlik özellikleri de sürücüyü destekliyor.

Motosikletin boş ağırlığı 231 kg'dir ve sele yüksekliği 780 mm'dir. Bu, sürücüye konforlu bir sürüş pozisyonu sunuyor. Uzunluk, genişlik ve yükseklik ölçüleri, BMW CE 04'ü çeşitli sürüş koşullarına uygun hale getiriyor. BMW CE 04, tamamen LED farlar, BMW Motorrad Connectivity ile 10,25 inç TFT ekran, anahtarsız sürüş, üç sürüş modu (Eco, Rain ve Road) gibi bir dizi teknolojik özellikle donatıldı. Opsiyonel donanımlar arasında Avantgarde Stili, Comfort Paketi, Dynamics Paketi, hırsızlığa karşı alarm sistemi gibi özellikler de bulunuyor.

BMW CE 04, sürücülerin ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilir şekilde tasarlandı. Bagaj taşıyıcı, Urban Vario arka çanta, yan çanta tutucusu gibi aksesuarlar, motosikleti kullanıcı dostu ve işlevsel kılar. Bu aksesuarlar, BMW CE 04'ü sadece bir ulaşım aracı olmanın ötesine taşıyarak kişisel bir deneyim sunuyor.

BMW CE 04, elektrikli motosiklet dünyasında tasarım, performans ve teknolojiyi birleştiren bir öncü olarak öne çıkıyor. Sürücülere sıra dışı bir sürüş deneyimi ve çevre dostu bir ulaşım seçeneği sunan bu motosiklet, geleceğin mobilite trendlerini belirleyen bir simge olarak karşımıza çıkıyor.

BMW CE 04, tasarımında öncülüğü temsil eden iki renk konseptiyle göz alıcı bir görünüm sunuyor. İnce enerji depolama ünitesi ve kompakt hareketli aksam, tasarımın temelini oluşturuyor. Yana doğru katlanan şarj bölmesi ve dinamik sele gibi özellikler, tasarım özgürlükleri ve çözümlerle birleşerek sizlere dikkat çekici bir estetik sunuyor. Alçak ağırlık merkezi ise sürüş deneyimine dinamizm katıyor.

Teknik Özellikler

Motor Tipi: Sürekli (kalıcı) mıknatıslı sıvı soğutmalı senkron motor

Nominal Kapasite: 15 kW (20 bg)

Maksimum Tork: 1.500 dev/dak’ta 62 Nm

Azami Hız: 120 km/sa (elektronik olarak sınırlanmıştır)

Hızlanma: 0’dan 50 km/saate 2,6 saniye

Menzil: WMTC’ye göre 130 km

Elektrikli Enerji Tüketimi: WMTC’ye göre 7,7 kWsa/100 km

Traksiyoner Batarya: Entegre edilmiş yüksek voltaj teknolojili traksiyon depolaması

Batarya Gerilimi (Nominal): 148 V

Şarj Kapasitesi: Entegre şarj cihazı ile 2,3 kW, Opsiyonel hızlı şarj cihazı ile 6,9 kW

Şarj Süresi: %0-100 için yaklaşık 4 saat 20 dakika (standart), Opsiyonel hızlı şarj cihazı ile %0-100 için yaklaşık 1 saat 40 dakikaŞasi ve Fren Sistemleri

Şasi: Çelik çift kıvrımlı şasi

Ön Süspansiyon: Tek köprülü teleskopik çatal

Arka Süspansiyon: Tek taraflı salıncak

Ön Fren: Çiftli disk fren 265 mm (4 pistonlu sabit kaliper)

Arka Fren: Tekli disk fren 265 mm (1 pistonlu yüzer tip kaliper)

ABS: BMW Motorrad ABS

Boş Ağırlık: 231 kg

Uzunluk: 2.285 mm

Yükseklik: 1.150 mm

Genişlik: 855 mm

Sele Yüksekliği: 780 mm (Opsiyonel Comfort sele ile 800 mm)

Tamamen LED far

10,25 inç TFT ekranlı BMW Motorrad Connectivity

Anahtarsız Sürüş

Üç sürüş modu (Eco, Rain ve Road)

Elektronik geri vites

Opsiyonel donanım: Avantgarde Stili, Comfort Paketi, Dynamics Paketi, Hırsızlığa karşı alarm sistemi ve daha fazlası.

Önceki Haber 2023 Honda Asi 1100T DCT İncelemesi
Sonraki Haber Changjiang CJ650 Göçebe İncelemesi
Benzer Haberler