CF Moto 650MT İncelemesi

CF Moto 650MT İncelemesi

CF Moto 650MT İncelemesi

Yolculuklarınızı unutulmaz kılacak olan 650 MT modeli, Euro 5 normlarına uygunluğuyla öne çıkıyor. 649 cc silindir hacmi, üstten çift eksantrikli, çift silindirli, 4 zamanlı, sıvı soğutmalı ve 4 supaplı motor yapısıyla donatılan bu motosiklet, her detayında performans ve konforu bir araya getiriyor.

Motor bloğu, 8250 devirde 41.5 kW güç üretebilen özelliklere sahip ve 6 vites özelliği sayesinde kullanıcılara çeşitli sürüş deneyimleri sunuyor. Bu güçlü motor, uzak mesafeleri daha yakın hale getirerek sürücü beklentilerini aşan bir performans sunuyor. Fren sistemleri konusunda güvenlik en üst düzeyde tutuluyor. J.Juan marka ABS fren sistemi, tekerleklerin kitlenmeden yüksek frenleme kabiliyeti sunuyor. Ön tarafta 300mm çapında çift disk 4 pistonlu kaliper fren sistemi, arka tarafta ise 240mm çapında disk ve çift pistonlu kaliperli fren sistemi kullanılarak mükemmel bir frenleme deneyimi sağlanıyor.

CF Moto 650MT, çevreye duyarlı bir yaklaşım sergileyerek Euro 5 normlarına uygun sportif egzoz yapısına sahip. Bu sayede emisyon oranı minimum seviyeye çekiliyor ve doğanın korunmasına katkıda bulunuluyor. Ayrıca, sportif görünümüyle dikkat çeken dizaynı, sürüş anında konfor sağlayan şok emici sele yapısıyla birleşiyor. Uzun yol ve arazi kullanımına uygun olarak tasarlanan bu motosiklet, up-side (ters amortisör) kullanımıyla sürücüye üst düzey rahatlık sunuyor. Boyutlarıyla da öne çıkan 650 MT modeli, 2180x835x1332 mm ölçülerine sahip ve tekerlekler arası mesafe 1425 mm.

Pratik kullanım detaylarına gelirsek, dijital 7’’ büyüklüğündeki Gösterge Paneli, sinyalizasyon sistemi ve diğer birçok özellik, kumanda düğmeleri üzerinden kolayca kontrol edilebiliyor. Sağ ve sol kumanda düğmeleri üzerinden sinyalizasyon sistemini ve motosikletin diğer fonksiyonlarını rahatlıkla yönetebilirsiniz. Bu özellikleriyle 650 MT modeli, sürüş tutkunlarına performans, güvenlik ve konforu bir arada sunarak benzersiz bir sürüş deneyimi vadediyor.

Teknik Özellikler

Motor Hacmi: 649 cc

Maksimum Tork: 11.3 :1

Silindir Çapı x Strok: 83x60

Sıkıştırma Oranı: 11.3 :1

Maksimum Güç: 41.5 kW at 8250 min-1

Ateşleme Tipi: ECU (EFI)

Şanzıman: Manuel / 6 vites

Boyutlar (UxGxY): 2180x835x1332 mm

Tekerlekler Arası Mesafe: 1425 mm

Yakıt Tankı Kapasitesi: 18 litre

Ağırlık: 218 kg

Maksimum Taşıma Kapasitesi: 180 kg

Ön/Arka: ABS Disk/Disk

Tekerlek Ölçüleri:

Ön: 120/70-ZR17 M/C

Arka: 160/60-ZR17 M/C

Önceki Haber Hero X Pulse 200 4V İncelemesi - Moto Rhino
Sonraki Haber Yamaha XSR700 İncelemesi
Benzer Haberler