CFMoto 450MT 2024'te geliyor
Çift silindirli, hafif macera motosikleti yolda. CFMoto son zamanlarda yükselişe geçti ve 450MT macera motosikleti şeklindeki serisine en son eklenen modelini ortaya çıkarmak için Milano'daki EICMA'yı seçti. CF Moto 450 MT, en yüksek güç yerine daha düşük devirde torka öncelik verecek şekilde yeniden ayarlayarak, uzun mesafeli süspansiyona ve gerçek bir macera motosikleti görünümüne sahip hafif, çelik borulu bir şasiye sıkıştırarak baştan tasarlandı.
450MT'de motor, 8.500 rpm'de iddia edilen 43.6 bhp'lik bir güç üretiyor, bu da 450NK ve 450SS'nin yönettiği 50 hp'nin bir kısmı, ancak aynı zamanda devir aralığında 1.000 rpm daha düşük bir zirveye ulaşıyor. Daha sportif 450 Twins'in yönettiğinden daha fazlası ve virajın 1.350 rpm aşağısına ulaşıyor. Bir macera motosikleti için, ister arazide ister günlük kullanım için kullanılıyor olsun, bu değişiklikler çok mantıklı. Motorun 72 mm çapı ve 55,2 mm stroku, 11,5:1 sıkıştırma oranı gibi değişmedi, bu da değişikliklerin elektronik aksamda ve eksantrik millerinde yapılan ince ayarlardan kaynaklandığını gösteriyor.
Motor, her iki ucunda ayarlanabilir KYB süspansiyonlu çelik borulu bir çerçeveye yerleştirilmiştir. Önde 41 mm'lik baş aşağı çatal ve arkada alüminyum salınım koluna monte edilmiş bir uzaktan ayarlayıcıya sahip yükselen hızlı bir monokok şasi mevcuttur. Her iki uçta 7,9 inç hareket ve 8,7 inç yerden yükseklik vardır. Off-road için üretilmiş bir motosikletten bekleyeceğiniz gibi, tekerlekler 21 inç ön ve 18 inç arkaya sahiptirler. Frenleme görevleri, dört pistonlu J.Juan kaliperli tek bir 320 mm ön disk ve tek potalı kaliperli 240 mm arka rotor ile yapılır. Bosch ABS standarttır, ancak kapatılabilir ve çekiş kontrolü aynı Alman markası tarafından sağlanır.
Motosiklete bindiğinizde, akıllı telefonlar için tüm olağan bağlantıyı ve bir USB-C şarj bağlantı noktasını içeren 5 inç kavisli bir TFT ekranla karşı karşıya kalırsınız ve tüm aydınlatma LED'dir. Alışılmadık bir şekilde, CFMoto motosiklet için yalnızca kuru bir ağırlık teklif ediyor ve sıvısız 175 kg geliyor. 17 litre yakıt deposu dolduğunda ve motorda yağ ve su olduğunda, bu, sürüşe hazır 190 kg civarında bir ağırlık ortaya çıkmakta. CFMoto, 450MT'yi 2024'ün ilk çeyreğinde üretime sokması bekleniyor.
2024 CFMoto 450MT Teknik özellikler
MSRP: TBA
Motor: DOHC, sıvı soğutmalı, dört zamanlı paralel ikiz; 4 valf/silindir.
Yer değiştirme: 449,5 cc
Delik x İnme: 72,0 x 55,2 mm
Sıkıştırma oranı: 11.5:1
İletim / Sürücü: Manuel 6 vitesli/zincirli
İddia edilen beygir gücü: 43,6 beygir gücü @ 8.500 dev/dak
İddia Edilen Tork: 32.5 lb.-ft. @ 6.250 dev/dak
Debriyaj: Islak, çok plakalı
Çerçeve: Çelik boru
Ön süspansiyon: 41mm USD KYB çatal, ayarlanabilir
Arka süspansiyon: Multi-link, KYB monokok, ayarlanabilir
Ön fren: 4 pistonlu J.Juan kaliper, Bosch ABS'li 320 mm disk
Arka fren: 1 pistonlu J.Juan kaliper, Bosch ABS'li 240 mm disk (değiştirilebilir)
Tekerlekler, Ön/Arka: 21 inç/18 inç
Lastikler, Ön/Arka: 90/90-21 / 140/70-18
Tırmık/İz: 26,0°/4,2 inç
Dingil: TBA
Yerden yükseklik: 8,7 inç
Koltuk Yüksekliği: 32,3 inç (standart); 31,5 inç (düşük)
Tank Kapasitesi: 17 lt.
İddia Edilen Kuru Ağırlık: 175 kg