CFMOTO 675SR İncelemesi

CFMOTO 675SR İncelemesi

CFMOTO 675SR İncelemesi

Geçtiğimiz Eylül ayından bu yana beklenen 675SR üç silindirli spor motosikletinin ayrıntılarını paylaşmaya devam ediyor. Yakın bir zamanda neredeyse üretim aşamasına geçecek olan bir versiyonun tanıtımını yaptı. Şimdi ise, bu gerçek versiyon Çin homologasyon kayıtlarında ortaya çıktı. Bu belgeler, motosikletin son görünümünü ve güç, ağırlık, boyutlar gibi önemli özelliklerini gözler önüne seriyor. En çok merak edilen özelliklerden biri, beklenenden daha düşük olan 95 bg'lik güç çıkışı. Geçen yıl Milano'daki EICMA'da tanıtılan model, "100 bg'den fazla" güç vaat ediyordu. Bu durum, yeni belgelerde onaylanan motosiklet kısıtlı versiyon olduğunu düşündürüyor. 95 hp (70 kW) gücü, Avrupa'nın karmaşık A2 motosiklet lisansı kurallarına uygun olarak sınırlandırılmış bir değere işaret ediyor. A2 lisansına sahip sürücüler için maksimum değer olan 70 kW, motosiklet bu versiyonunun tam güç onayı yerine geçiyor.

CFMOTO, SR modellerinin yanı sıra daha yüksek spesifikasyona sahip SR-R varyantlarını da üretiyor. Bu nedenle, 675SR için de aynı durumun geçerli olması mantıklı. Yakın zamanda Aspar yarış takımının renklerinde sunulan ve özel pist parçalarıyla donatılan versiyona 675SR-R adı verildi. Bu da yüksek özellikli bir versiyonun benimseneceğini gösteriyor. Yeni homologasyondaki motosiklet, 675SR tabanı gibi görünüyor. 675SR-R ile karşılaştırıldığında, bu model kaplama üzerinde uzatılmış yan kanatlara sahip değil ve yolcu koltuğu ve yolcu ayak dayama yerlerinin bulunduğu daha alçak bir arka kısma sahip. Ayrıca, aynalar, plaka tutucusu ve tam dolu yol aksesuarlarıyla tamamlanmış. Son motosikletin sinyal lambaları dikiz aynalarına monte edilecek, farlar ise burun üzerindeki girdap şeklindeki LED ışıkların altına gizlenecek. Ön fren soğutma kanalları ise dört pistonlu J.Juan kaliperlerine hava besleyecek şekilde tasarlanmış.

Onay belgesinde motorun tam kapasitesi 674 cc olarak belirtilmiş ve motor kod adı "372MT". Bu isim, üç silindiri ve 72 mm'lik bir iç çapı ifade ediyor. Bu da, Triumph ve MV Agusta gibi markaların ürettiği 675 cc'lik üç silindirli motorlara kıyasla daha küçük bir iç çap ve daha uzun bir strok (55 mm civarında) sağlayacak şekilde tasarlanmış. CFMOTO 675SR, spor motosiklet pazarında önemli bir yer edinecek gibi görünüyor. Hem güçlü performansı hem de çeşitli lisans sınırlamalarına uygun versiyonları ile geniş bir kullanıcı kitlesine hitap etmeyi amaçlıyor. Yakında gerçekleşecek resmi lansman ile daha fazla detayın ortaya çıkması bekleniyor.

Önceki Haber 2025 Kawasaki KX250X Önizlemesi
Sonraki Haber BuymyEV'den Indibike: Ön Siparişlere Hazır!
Benzer Haberler