CFMOTO 700MT İncelemesi

CFMOTO 700MT İncelemesi

CFMOTO 700MT İncelemesi

Bu yıl CFMOTO, 650MT'nin başarılı bir evrimi olan 700MT'yi tanıtıma çıkarttı. Yeni model, selefinin özelliklerini korumakla birlikte estetik açıdan daha rafine bir görünüm sunuyor ve özellikle Avrupa pazarında daha çekici hale geliyor.

CFMOTO 700MT, uzun ve kompakt ön kısmıyla dikkatleri üzerine çekiyor. LED farlar, bu modelin karakteristik özellikleri arasında yer alıyor. Yan kısımlar ise aerodinamik verimliliği artırmak üzere tasarlanmış. Standart olarak takılan el korumaları ve manuel olarak ayarlanabilen ön cam, yüksek hızlarda bile sürücüye daha fazla koruma imkanı sağlıyor. Öndeki fren yağı haznesi yarı saydam olarak tasarlanmış ve bu da motosiklete özel bir dokunuş katıyor. 700MT'nin motoru, daha doğrusal bir güç dağıtımı ve yumuşak kavrama ile daha verimli bir tepki veriyor. Bu sayede daha keyifli bir sürüş deneyimi sağlıyor. 66 hp güç üreten ikiz silindir motor, selefi 650MT'den 11 hp daha fazla güç sağlıyor. Yüksek hızlarda tepkisi oldukça olumlu ve beklenenden oldukça iyi. Ancak, düşük devirlerde daha erken vites küçültmek gerekiyor, çünkü bu motorun düşük devir torku çok güçlü bir durumda değil.

Yeni Euro 5+ limitlerine uygun olan bu motor, 60 Nm torkla özellikle orta hızlarda eğlenceli bir sürüş deneyimi sağlıyor. Yakıt tüketimi açısından segmentindeki en ekonomik motor olmasa da, 18 litrelik tankı uzun yolculuklar için yeterli kapasiteyi sağlıyor. Kayaba ters çevrilmiş ve ayarlanabilir ön süspansiyon ile ön yükleme ve hidrolik uzatmada ayarlanabilen arka monoshock, asfaltın kusurlarını iyi filtreleyerek kentsel ortamlarda çok rahat bir sürüş sağlıyor. Hafif arazi maceralarında da süspansiyon iyi performans gösteriyor, ancak bazı virajlarda motosikletin doğal ortamında olmadığını hissettirebiliyor ve bu da setin daha fazla salınmasına ve bazılarının batmasına yol açabiliyor.

Fren sistemi J. Juan tarafından yapılmış ve modelin performansıyla eşdeğer bir güvenlik sağlıyor. Öndeki çift diskler ve arka disk, gerekli güveni veriyor. Ancak, ABS'nin biraz daha az müdahaleci olması gerektiğini düşünülüyor. Sürüş pozisyonu çok rahat ve ergonomik. Rahat koltuk, 700MT ile uzun yolculuklarda bile yorgunluk hissetmeden kilometrelerce yol kat etmenizi sağlıyor. 220 kg ağırlığa rağmen model çok çevik ve boyutuna rağmen trafik sıkışıklığını yenmek için oldukça iyi bir yol arkadaşı. Ancak, motordan gelen ve bazen sürüşü biraz rahatsız eden titreşimler de mevcut. Bu da CFMOTO'nun gelecekte geliştirmesi gereken alanlardan biri.

5 inç TFT gösterge paneli, bol miktarda bilgi sunuyor ve menülerde gezinmek oldukça sezgisel. Akıllı telefon bağlantısı ve çeşitli ayarlamalar, modelin kalite seviyesini güçlendiriyor. Gösterge panelinin yanında, cihazlarınızı uzun yolculuklarda şarj etmek için ideal olan USB Tip A ve Tip C soketleri de bulunuyor. Sürüş yardımcıları açısından, gelecekteki bir güncellemede çekiş kontrolünün eklenmesi de faydalı olacaktır, çünkü 700MT günlük kullanımda ve olumsuz hava koşullarında da mecburen kullanılacak. CFMOTO 700MT, selefi 650MT'nin başarılı özelliklerini koruyarak, estetik ve performans açısından önemli geliştirmeler sunuyor. Bu model, şehir içi ve uzun yolculuklarda ideal bir seçenek olarak ön plana çıkıyor.

Önceki Haber 2025 Honda CRF50F İncelemesi
Sonraki Haber Kymco Sky Town 125 İncelemesi - Kolaçan
Benzer Haberler