Dainese Avro 4 İncelemesi
Dainese, 50 yılı aşkın bir süredir motor sporları dünyasının vazgeçilmezlerinden olan iki parçalı deri takımlar üretiyor. 2024'ün başında piyasaya sürülen Avro 4, altı farklı seçenek arasından sadece biri ve özellikle sıkışmış pozisyonlardan kaynaklanan rahatsızlıklardan bıkan sürücüler için tasarlanmış. Ancak, bu takımın yolda konfor ve pratiklik sunarken aynı zamanda pist performansı gösterip göstermediği sorusu akıllarda. Avro 4'ün ceket ve pantolon kombinasyonu oldukça rahat hissettiriyor. Ancak, tek başına giyilmeye çalışıldığında fermuarın inatçı olması ve bacakları botlara yerleştirmenin zor olması gibi bazı zorluklarla karşılaşabilirsiniz. Bu durum, botlarınızı giyip fermuarı daha sonra sıkıştırmayı düşünenler için bir öneri olarak öne çıkıyor.
Ceketin arkasındaki kambur, diğer tek parçalı tasarımlara kıyasla daha küçük, bu da sırt çantasıyla kullanımı kolaylaştırıyor. Ancak, kullanışlılık konusunda sınırlıdır; çünkü takımda hiç ceplik yok. Bu durum, sürücülerin her kullanım için bagaj çözümü düşünmelerini gerektiriyor. Dainese Avro 4, siyah derisi üzerindeki beyaz detaylarıyla şık bir tasarıma sahip. Dirsek kaydırıcıları olmaması, daha minimalist ve hoş bir görünüm sunuyor. Ancak, beyaz rengin böcek lekelerini belirgin hale getirebileceği göz önüne alınmalı.
Avro 4, AA CE derecesine uygundur ve iç zırh EN 1621.1 standartlarına uygun olarak tasarlandı. Ancak, sırt koruması standart olarak gelmez ve ayrıca alınması gereken ek bir maliyet olabilir. Ayrıca, fiyatına göre daha fazla kullanışlılık beklenirken, ceplik olmaması bu takımın dezavantajları arasında. Dainese Avro 4, şık tasarımı ve güvenlik özellikleriyle dikkat çeken bir iki parçalı deri takım. Ancak, kullanışlılık ve fiyat konusunda beklentileri karşılamakta bazı zorluklar yaşayabilirsiniz. Pazarda daha uygun fiyatlı ve daha pratik alternatifler bulunsa da, Avro 4, markanın kalite ve performans geleneğini sürdürüyor gibi görünüyor.