DirtFirst Racing ve Hollywood Film Bisikletleri bu 2024 'Husqvarna' EE18 Rockstar Edition'ı inşa ediyor

DirtFirst Racing ve Hollywood Film Bisikletleri bu 2024 'Husqvarna' EE18 Rockstar Edition'ı inşa ediyor

DirtFirst Racing ve Hollywood Film Bisikletleri bu 2024 'Husqvarna' EE18 Rockstar Edition'ı inşa ediyor

Husqvarna'nın uzun zamandır beklenen elektrikli arazi motosikletini piyasaya sürmedeki gecikmesinin altında yatan neden, lityum ve kobalt maddelerinin eksikliğiyle bağlantılı olabileceği düşünülüyor ya da daha iyisini yapabilecek düzeye kadar ortaya bir ürün çıkartmamaktır. Sebep ne olursa olsun, şirketin gecikmesi, DirtFirst Racing'in Husqvarna'nın şimdiye kadar piyasaya sürmesi gereken elektrikli bir Motorkros bisiklet modeliyle onların yerini almasına izin verdi.

DirtFirst takımının KTM Freeride Supermini yarış motosikletleri, EE18'in temelini oluşturuyor ve takımın çeşitli yarış etkinliklerinde yarıştığı son iki yıl boyunca geliştirdiği tüm son teknoloji özellikleri ve parçaları kullanıyor. Bu elektrikli bisikletler, tam boyutlu elektrikli MX bisikletleri tanımaya başlamak isteyen 12-16 yaş arası sürücüler tarafından kullanılmak üzere tasarlanmıştır. Yarışmalarda kazanma rekoru ve olağanüstü güvenilirliğe sahip olan yeni EE18, motosiklet endüstrisinin elektrikli motorkros seçenekleri seçiminde bir boşluğu dolduruyor.

EE18'in merkezinde, KTM'nin 3,9 kwh lityum-iyon pil paketi ile çalışan ve entegre bir motor kontrolörü ile yönetilen 18kw fırçasız elektrik motoru yer alıyor. Bu güç aktarma organının çok güvenilir ve bakımı basit olduğu kanıtlanmıştır. Sorunsuz güç dağıtımı ve su soğutması, en yüksek oranda değiştirilmiş Surron ve Talaria'lardan bile daha iyi performans göstermesini sağlar. Sıcak havalarda performansı en üst düzeye çıkarmak için DirtFirst, %30 ekstra soğutma sıvısı kapasitesi kurdu ve radyatörlere, gidon anahtarı aracılığıyla kontrol edilen 12v aküye bağlı 3" çapında fanlar takmıştır. Çubuk pedine sabitlenmiş bir LED sıcaklık göstergesi, doğruluk için motorun soğutma suyu sıcaklığını okur.

EE18, hafif performansı optimize etmek ve farklı araziler için ayarlanmak üzere tasarlanmış 43 mm WP Hava Çatalları ile tasarlanmıştır. Motorun tasarımında çatal valf üzerinde çalışılmış ve düşük sürtünmeli kaplamalar uygulanmıştır. Kütük XTrig ROCS üçlü kelepçeler, çatal borularını 14 mm'lik bir ofset ile sabitlemek için kullanılır. RaceTech GS3 arka amortisör ile sürücülere birçok seçenek sunulur ve her boyuttaki sürücü için çok çeşitli yaylar kolayca satın alınabilir. 19/16" Supermini sınıfı jant seti, Faster USA kütük göbekleri, paslanmaz çelik Bulldog jant telleri ve Excel jantlarla donatılmıştır. Renthal tahrik dişlileri ve DID zinciri 428 serisidir ve dişli transfer kutusu nedeniyle çoğu yarış pisti için standart 14/49 dişli çalışır. EE18, hem önde hem de arkada Brembo fren sistemleriyle donatılmıştır. Bu, KTM SXF modellerinde bulacağınız fren tipinin aynısıdır. Yüzer ön rotor 260 mm ve arka 220 mm ölçülerindedir ve bu da 104 kg ağırlığındaki bir motosiklet için oldukça iyi bir uyum sağlar.

DirtFirst alüminyum koruma plakası, motor gövdesine maksimum hava akışı sağlarken motoru korur. G2 Ergonomics kütük alüminyum gaz kelebeği borusu ve gaz kelebeği boşluğu giderici uçlarının yanı sıra Renthal 827 FatBars ve Renthal kulpları kullanılır. Apex Raptor titanyum ayak mandalları hafiftir ve üstün tutuş sunar. Works Connection Holeshot Cihazı, MX başlangıçları için bir zorunluluktur ve Kırmızı Etiketli pilili tutucu, koltuk kılıfı ve takım grafikleri paketi tamamlar.

Önceki Haber 2023 Surron Ultra Bee İncelemesi
Sonraki Haber 2024 Ducati Panigale V4 SP2 30th Anniversario 916 Tanıtımı
Benzer Haberler