DRG 160 TCS ABS İncelemesi

DRG 160 TCS ABS İncelemesi

DRG 160 TCS ABS İncelemesi

SYM sadece bir motosiklet değil, aynı zamanda sanat ve teknolojinin muhteşem bir birleşimini bizlere sunuyor. DRG 160 TCS ABS, sürücüye benzersiz bir sürüş deneyimi sunan estetik ve performansın mükemmel bir tasarıma sahip. Hem teknoloji hem de tasarım açısından ileri bir motosiklet deneyimi arayanlar için ideal bir tercih. İtalyan Drago'dan türetilen DRG, hız ve gücün sembolüdür ve bu özellikleri, zarafetle işlenmiş Doğu tasarımının etkileyici ayrıntılarıyla birleştiriyor.

DRG, gücü ve büyüyü simgeleyen ejderhadan ilham alınarak tasarlanmış. Ejderha, gövdenin zarif çizgileri arasında dans ediyor ve sürücüye benzersiz bir estetik deneyim sunuyor. İtalyan modasının etkisi, tasarımın her aşamasında hissediliyor, kompakt ve entegre gövde, tek taraflı sallanan kol ve mono şok süspansiyonu ile tamamen özelleştirilmiş bir tasarım sunuyor.

Yeni Nesil 158cc Sıvı Soğutmalı Motor, Z.R.S.G. Sıfır Dirençli Marş ve Jeneratör, A.L.E.H. Kaldırma Önleyici Motor Askı Sistemi ve çevre dostu Start-Stop Sistemi, DRG'nin motosiklet dünyasında çığır açan özelliklerle donatılmış bir model olduğunu gösteriyor. Bu özellikler, yüksek performans ile çevre dostu teknolojinin mükemmel bir birleşimini sunarak sürücülere benzersiz bir deneyim vadediyor.

DRG 160 TCS ABS, estetik ve performansın mükemmel bir senteziyle sürücüye eşsiz bir sürüş deneyimi sunuyor. Motosiklet, hem teknoloji hem de tasarım açısından ileri seviyede bir motosiklet deneyimi arayan kullanıcılar için ideal bir tercih olarak öne çıkıyor. Yüksek performanslı 158cc'lik sıvı soğutmalı motor, güçlü bir performans ve hız sunarken aynı zamanda çevre dostu teknoloji ile uyum içinde çalışıyor.

Z.R.S.G. Sıfır Dirençli Marş ve Jeneratör sistemi, motosikletin başlatılmasını kolaylaştırırken enerji verimliliğini artırarak yakıt tüketimini optimize ediyor. A.L.E.H. Kaldırma Önleyici Motor Askı Sistemi, sürüş sırasında oluşan titreşimleri absorbe ederek daha stabil ve konforlu bir sürüş sağlıyor. Bu özellik, uzun yolculuklarda sürücünün yorgunluğunu azaltarak keyifli bir sürüş deneyimi sunuyor.

Ayrıca, çevre dostu Start-Stop Sistemi, trafikte duraklamalarda otomatik olarak motoru kapatır ve tekrar hareket etmeye başladığınızda motoru anında çalıştırarak yakıt tasarrufu sağlıyor. Bu özellik, sürüş esnasında çevre bilincine katkıda bulunurken aynı zamanda yakıt ekonomisine de katkıda bulunuyor.

Teknik Özellikler:

Motor Tipi: Tek Silindir 4 Zamanlı

Silindir Hacmi: 158 cc

Soğutma Sistemi: Sıvı Soğutma

Max. Tork: 14.6 Nm / 6000 rpm

Beygir Gücü: 10.9 kW / 8000 rpm

Şanzıman: C.V.T Otomatik Şanzıman

Ebatlar (U x G x Y): 1994 x 741 x 1135 mm

Ağırlık: 135 kg

Yakıt Deposu: 7.4 lt

Yakıt Sistemi: EFI / Elektronik Yakıt Enjeksiyon

Frenler: Ön: Disk Ø 260mm + ABS / Arka: Disk Ø 230 mm + ABS

Lastik Ölçüleri: Ön: 120/70 - 13 / Arka: 130/70 - 13

Önceki Haber Honda C125 Cub, 2024 Modeli İle Yenilikçi Renk ve Tasarım İle Öne Çıkıyor
Sonraki Haber Lambretta V125 Special CBS İncelemesi
Benzer Haberler