EICMA’da elektrikli motorlar boy gösterdi: Kove Motokros E-MX'i ve Lambretta'dan Elettra

EICMA’da elektrikli motorlar boy gösterdi: Kove Motokros E-MX'i ve Lambretta'dan Elettra

EICMA’da elektrikli motorlar boy gösterdi: Kove Motokros E-MX'i ve Lambretta'dan Elettra

Kove, 2024 elektrikli Motokros E-MX'i Milano Otomobil Fuarı'nda görücüye çıkardı

2023 Milano Otomobil Fuarı'nda Kove şirketi de yer alıyordu. Stantlarında 2024 için yeni ICE motokros serilerini sergilediler ve ayrıca E-MX adlı tamamen elektrikli bir motokros bisikletini tanıttılar. Bu bisiklet sadece 270 km menzil kapasitesine sahip bir bataryaya sahip olmakla kalmıyor, aynı zamanda bazı boyutlarını benzinli muadilleriyle paylaşıyor. Sele yüksekliği 960 mm, dingil mesafesi uzunluğu 1490 mm. E-MX elektrikli motosikleti Benzinli muadillerinden daha uzun (2178 mm'ye karşı 2168 mm) ve daha geniş bir şekilde tasarlanmıştır(810 mm'ye karşı 805 mm).

E-MX, 260 Nm'ye kadar tork sağlayan 60 kW'lık güçlü bir motorla ve 96V ve 60 Ah lityum iyon pille çalışır. Şarj süreleri 1 ila 4 saat arasında değişebilir (şarj cihazının türüne bağlı olarak).

Lambretta'dan Elettra, gelecek için yeni şehir arkadaşınız

Lambretta, bu yılki EICMA etkinliğini, modern kentsel keşifler için tasarlanmış bir model olan Elettra scooter'ı dünyaya tanıtmak için kullandı. Uzun zamandır sadece proje halinde duran bu tasarımın artık üretime geçileceğini duyurdular. Ön taraftaki LED aydınlatma ve daha keskin hatlar göz alıcı bir görünüm yaratırken, arka tarafı daha pürüzsüz ve yuvarlaktır. Bu scooter, 4,6 kWh lityum pil yardımıyla 11 kW güç üretir. 220 V'luk bir prize takıldığında, tamamen şarj olması yaklaşık 5 saat 30 dakika sürebilir; Ancak hızlı şarj istasyonları bu süreyi sadece 35 dakikaya indirerek kapasiteyi %80'e çıkarıyor. Sele yüksekliği 780 mm'dir ve 110 km/s azami hıza sahip 135 kg ağırlığındadır.

Önceki Haber Honda E-Clutch: Elektronik debriyajda yeni dönem
Sonraki Haber Super73, EICMA'da C1X'lerinin modülerliğini ve dinamik tasarımını sergiledi
Benzer Haberler