Escape X Serisi İncelemesi

Escape X Serisi İncelemesi

Escape X Serisi İncelemesi

Escape X, özellikle arazi severler için tasarlanmış bir motosiklet serisidir. Bu motosiklet, sadece teknik enduro dünyasına giriş yapmak isteyen yeni sürücüler için değil, aynı zamanda deneyimli sürücüler için de tatmin edici bir performans sunmak üzere üretildi. Escape X, her türlü arazide rahatlıkla hareket edebilme, sağlam dayanıklılık ve tabiri caizse dağ keçisi gibi bir çeviklik sunar.

Escape X, benzersiz ve özel tasarımıyla dikkat çeker. Küçük boyutu, hafif yapısı, en uzun menzili, mükemmel güç dağıtımı ve yol tutuşu ile X ve XR modelleri, sadece basit ve sürüşü kolay değil, aynı zamanda yüksek performanslı bir motosiklet arayan sürücülerin de beklentilerini karşılamakta. Escape X, özellikle teknik sürüş konusunda yetkin ve en zorlu arazilerde bile kullanılabilirliğini sürdüren bir motosiklet olarak öne çıkıyor.

Escape X, Fransa'da üretilen en son Electric Motion teknolojisi ile birleşir. TFT Ekran, EM Connect, Geri Dönüş Önleme, Çekiş Kontrolü ve SORUN (Aşamalı, Rejeneratif Fren) gibi özelliklerle donatılan bu motosiklet, sadece çevre dostu değil, aynı zamanda teknolojik açıdan da bir öncüdür. Escape X, modern kaşifler için mükemmel bir motosiklet  deneyimi sunar. Sonsuz offroad olanaklarını keşfetmek ve çevre dostu bir deneyim yaşamak isteyen herkes için ideal bir seçenektir. Escape X, şıklığı, gücü ve kullanım kolaylığı ile öne çıkan bir motosiklet serisidir. Eğer siz de bir kaşifseniz ve zorlu arazilerde benzersiz bir sürüş deneyimi arıyorsanız, Escape X tam size göre!

Escape X, elektrikli hareketin getirdiği çevre dostu teknolojiyi offroad deneyimiyle birleştiriyor. Kaçış X serisi, sürdürülebilirlik ve performans arayan herkes için mükemmel bir tercihtir. Modern kaşiflerin vazgeçilmezi olmaya aday Escape X ile maceraya hazır mısınız?

Teknik Detaylar 

  • Dayanıklı Çerçeve ve Fren Sistemleri
  • Genişletilmiş Menzil ve Hafif Yapı
  • Elektrikli Motion'ın En Son Teknolojisi
  • Kullanıcı Dostu TFT Ekran ve EM Connect
  • Çeviklik ve Güç Dağıtımında Mükemmellik
  • Çerçeve: 25CD4 çelik
  • Fren Sistemleri: Nissin 260mm ön, Nissin 220mm arka
  • Jantlar: Morad 1,6"x21" ön, Morad 1,85"x18" arka
  • Lastikler: MICHELIN ENDURO ORTA
  • Süspansiyonlar: UPD Ters Çevrilmiş 35mm ön, R16V arka
  • Pil: Li-iyon, 50.4V, 3500Wh, 16kg ağırlık
  • Motor: Nominal Güç 6kW, Tepe Güç 11kW
  • Boyutlar: Yükseklik 850mm, Tekerlek Tabanı 1330mm, Yerden Yükseklik 350mm, Ayaklık Yüksekliği 380mm, Genişlik 825mm
Önceki Haber MBP T 1002 V İncelemesi
Sonraki Haber YAMAHA R125 İncelemesi
Benzer Haberler