Harley-Davidson Nightster 975 İncelemesi

Harley-Davidson Nightster 975 İncelemesi

Harley-Davidson Nightster 975 İncelemesi

Yenilikçi tasarımı ve üstün performans özellikleriyle Harley-Davidson Nightster 975, motosiklet tutkunlarının beğenisini kazanan bir model olarak karşımıza çıkıyor. Yüksek devirli, sıvı soğutmalı Revolution Max 975 motoru, güçlü torku ve yumuşak hızlanmasıyla dikkat çekerken, optimize edilmiş ağırlık dağılımı ve kullanıcı dostu teknolojileri ile her sürüşte üstün konfor ve kontrol sunuyor. Bu modern motosiklet, klasik Sportster mirasını taşırken, kişiselleştirilebilir yapısı ile size özel bir sürüş deneyimi vadediyor.

Bu yeni nesil Vtwin motor, gaza bastığınız andan itibaren 9.500 rpm devir çizgisine ulaşana kadar güçlü alt devir torku ve yumuşak hızlanma sağlıyor. Motor, ağırlık dağılımını optimize etmek ve hâkimiyeti iyileştirmek için şasinin ortasına yerleştirilmiş. Showa Çift Bükümlü Valf geleneksel çatalları, hem açık yolda rahatça seyrederken hem de keskin virajlara sertçe girerken denge ve istikrar sağlamak için ayarlanmış. Arka ikili dıştan takma amortisörler, 76,2 mm hareket mesafesi sunuyor ve şimdiye kadar bir Sportster'da yaşanan en konforlu sürüşü sağlıyor.

Selenin altına monte edilen yakıt deposu, motosikletin ağırlık merkezini alçaltıyor, dengeyi artırıyor ve Nightster'ın manevra edilmesini kolaylaştırıyor. Geniş, yüksek akışlı hava kutusu, şasinin üstüne yakın bir noktaya yerleştirilmiş. Alçak sele yüksekliği (688 mm), ortaya konan ayak kumandaları ve alçak gidon ile Nightster, güven verici ve kontrolü artıran dik bir sürüş pozisyonu sağlıyor. Dahili çok işlevli LCD ekran, 102 mm analog hız göstergesi, değerleri kontrol etmeyi, güvenlik özelliklerini ayarlamayı ve üç sürüş modu arasında geçiş yapmayı kolaylaştırıyor: Asfalt, Yağmur ve Spor.

Nightster, 65 yıllık Sportster tasarımını temel alarak, kısa tekerlek mesafeli siluetinden görünür arka amortisörlere ve dairesel hava giriş kapağına kadar klasik stil unsurlarını taşıyor. Kendisinden önceki her Sportster gibi Nightster da özelleştirilebilir nitelikte olup, onu karakterinize yansıtmanız için baştan hazır. Parça ve aksesuarları keşfederek nasıl kişiselleştirebileceğinizi görebilirsiniz.

Teknik Özellikler

Uzunluk: 2.250 mm

Sele Yüksekliği, Yüksüz: 705 mm

Yerden Yükseklik: 110 mm

Kamber: 30

Lastik İzi: 137 mm

Dingil Açıklığı: 1.545 mm

Lastik, Tip: Dunlop™ HarleyDavidson Serisi, Diyagonal Siyah Yanaklı

Lastikler, Ön Spesifikasyon: 100/9019 57H

Lastikler, Arka Spesifikasyon: 150/80B16 77H

Yakıt Kapasitesi: 11,7 l

Yağ Kapasitesi (Filtreli): 4,5 l

Ağırlık, Sevkiyatta: 211 kg

Ağırlık, Çalışırken: 221 kg

Motor: Revolution™ Max 975T

Silindir Çapı: 97 mm

Strok: 66 mm

Silindir Hacmi: 975 cc

Kompresyon Oranı: 12:1

Yakıt Sistemi: Elektronik Sıralı Port Yakıt Enjeksiyonu (ESPFI)

Egzoz: 2’si 1 arada; headerda katalizör

Motor Torku: 95 Nm @ 5.750 rpm

Beygir Gücü: 89 HP / 66 kW @ 7.500 rpm

Yakıt Ekonomisi: 5,5 l/100 km

CO2 Emisyonları: 130 g/km CO2

Birincil Tahrik: Vites, 49/89 oran

Vites Oranları: 

1. Vites: 12.21

2. Vites: 9.022

3. Vites: 6.994

4. Vites: 5.641

5. Vites: 4.731

6. Vites: 4.131

Ön Çatal: 41 mm SHOWA™ Çift Bükümlü Valf geleneksel çatalları

Arka Amortisörler: İkili ve dışa doğrudur; emülsiyon teknolojisine sahip amortisörlerde ön yük ayarlaması için spiral yaylar ve bir dişli bilezik bulunuyor.

Jantlar: Alüminyum döküm, saten siyah

Frenler: Ön: yatay montaj, 4 pistonlu kaliper; Arka: hareketli, tek pistonlu kaliper

Işıklar: Tamamı LED ön far, kısa ve uzun hüzmeli sinyal lambalı aydınlatma; tamamı LED arka aydınlatma, LED mermi şeklinde dönüş sinyalleri

Gösterge Paneli: 4 inçlik görüntü alanına sahip yuvarlak kadranlı analog ekran Güvenlik Sistemleri

ABS: Dahil

TCS: Dahil

DSCS: Dahil

Önceki Haber Dofern S1125 İncelemesi
Sonraki Haber MV Agusta F3 800 RC İncelemesi
Benzer Haberler

Honda QC1 İncelemesi

Honda ACTIVA e İncelemesi

2025 Honda SH350i İncelemesi

Kove 800X Pro İncelemesi