HERO KARİZMA XMR 210 İncelemesi - DELTA MOTOVLOG

HERO KARİZMA XMR 210 İncelemesi - DELTA MOTOVLOG

Efsanevi bir motosiklet deneyimi arayışındaysanız, HERO KARİZMA XMR 210 sizin için tasarlandı. Hem estetik hem de performans açısından iddialı bu motosiklet, sürücüleri yollarda farklı bir boyuta taşıyor. Motosiklet hakkında detaylı bilgi almak istiyorsanız yukarıda vermiş olduğumuz DELTA MOTOVLOG Youtube Kanalı tarafından yayınlanmış olan videoyu izleyebilirsiniz, diğer detaylar için yazıyı okumaya devam edebilirsiniz.

Güçlü Motor Performansı:

HERO KARİZMA XMR 210, 4 Zamanlı, 4 Valfli, Tek Silindirli Sıvı Soğutmalı, DOHC motoruyla donatılmış. 210 cc'lik yer değiştirmesi, 25,5 PS gücü ve 20,4 Nm torkuyla, bu motosiklet sürücüsüne güçlü bir performans sunuyor. Elektronik yakıt enjeksiyon sistemi (FI) ise yakıt tüketiminde optimum verimliliği sağlıyor.

Süperior Şasi ve Süspansiyon Sistemi:

Çelik Kafes Çerçevesi ve dikdörtgen salıncak kolu, HERO KARİZMA XMR 210'ı sağlam ve kararlı bir yapıya kavuşturuyor. 37 mm'lik sürtünme önleyici burçlu teleskopik ön çatallar ve gaz şarjlı mono şoklu arka süspansiyon, her türlü yola adapte olmanızı sağlıyor.

Gelişmiş Frenleme Sistemi:

Çift kanallı ABS fren sistemi, 300 mm çapındaki yaprak disk ön fren ve 230 mm çapındaki petal disk arka frenle birleşerek mükemmel bir frenleme performansı sunuyor. Bu da hem şehir içi trafiğinde hem de yüksek hızlı yolculuklarda güvenliği artırıyor.

Teknolojik Gösterge Paneli:

HERO KARİZMA XMR 210, sürücüsüne zengin bir bilgi paneli sunuyor. Hız, devir sayısı, yakıt seviyesi ve diğer önemli bilgiler, net ve okunabilir bir şekilde LED ekran üzerinde görüntüleniyor.

Estetik ve İşlevsellik Bir Arada:

Alaşım jantlar, motosikletin görünümüne estetik bir dokunuş katıyor. Otomatik aydınlatmalı D Sınıfı LED projektör far ve imza H şekilli LED arka ışık, gece sürüşlerinde mükemmel bir görünüm sağlıyor.

Kullanıcı Dostu Detaylar:

Islak tip kayma ve destek debriyajı ile 6 vitesli şanzıman, sürüşü daha keyifli ve kontrol edilebilir hale getiriyor. 810 mm koltuk yüksekliği ve 163,5 kilogramlık ağırlık, uzun yolculuklarda bile konforu öne çıkarıyor.

Teknik Detaylar ve Boyutlar:

Çap ve Strok: 73mm*50mm

Sıkıştırma Oranı: 12:01

İletim Türü: 6 Vitesli, Sabit Ağ

Ön Lastik Boyutu: 100/80-17 TL

Arka Lastik Boyutu: 140/70-17 TL

Yakıt Tankı Kapasitesi: 11 litre

Pil: MF Akü 12V-6 Ah, ETZ-7

 

Önceki Haber Suzuki Address 125 İncelemesi
Sonraki Haber ARORA GT125 İNCELEMESİ
Benzer Haberler