HONDA GL1800 Gold Wing İncelemesi

HONDA GL1800 Gold Wing İncelemesi

HONDA GL1800 Gold Wing İncelemesi

Sürüş konforunu ön planda tutarak tasarlanmış bir motosiklet olarak karşımıza çıkıyor. Honda GL1800 Gold Wing, 7 ileri DCT çift kavramalı şanzımanıyla dikkat çekiyor. Bu şanzıman, vites geçişlerini hızlı ve sorunsuz bir şekilde gerçekleştiriyor, sürücüye akıcı bir sürüş deneyimi sunuyor. Otomatik moduyla devre uygun vites aralığını belirleyerek sürücüye ek bir konfor sağlıyor.

GL1800 Gold Wing'in güvenli sürüşü destekleyen özellikleri arasında özel olarak tasarlanmış TFT gösterge paneli bulunmakta. Bu panel, hız, devir, vites gibi kritik bilgileri net bir şekilde görüntülüyor. Sürücünün gözleri yolu ayırmadan önemli bilgileri takip etmesine olanak tanıyor ve sürüş güvenliğini artırıyor.

Bluetooth desteği sayesinde GL1800 Gold Wing, akıllı telefonlarla kolayca entegre oluyor. Sürücü, uygun bir kulaklık kullanarak telefon görüşmeleri yapabiliyor veya favori müziklerini dinleyebiliyor, bu da sürüş sırasında konforunu daha da artırıyor. Apple CarPlay ve Android Auto desteği ile GL1800 Gold Wing, sürücülere akıllı telefonlarını entegre etme imkanı sunuyor. Bu özellik, sürücülerin telefonlarındaki navigasyon, müzik ve diğer multimedya uygulamalarını kullanmalarını kolaylaştırarak sürüş deneyimini daha kişiselleştirilmiş hale getiriyor.

Motosikletin özel olarak geliştirilen LED aydınlatma sistemi, estetik görünümü vurguluyor. Bu aydınlatma sistemi, sürüş sırasında yolu daha iyi görmenizi sağlayarak gece sürüşlerinde güvenliği artırıyor. GL1800 Gold Wing'in ön camı, elektrikli olarak ayarlanabiliyor. Tek bir dokunuşla rüzgar akışını isteğe bağlı olarak düzenlemek mümkün. Bu özellik, sürücülerin farklı sürüş koşullarına ve tercihlere göre özelleştirilebilir bir konfor elde etmelerine olanak tanıyor. GL1800 Gold Wing, sürüş tutkunlarına üst düzey performans ve konfor sunan bir motosiklet olarak öne çıkıyor.

Teknik Özellikler

Tip: Sıvı Soğutmalı, 4 Zamanlı, 24 Supaplı, Yatay 6 Silindirli, SOHC

Hacim: 1833 cc

Enjeksiyon Sistemi: PGM-FI

Maksimum Güç: 126,4 HP (93 kW) @ 5500 d/d

Maksimum Tork: 170 Nm @ 4500 d/d

Ortalama Yakıt Tüketimi: 5,5L

Tipi: Düz Vites (MT) - Otomatik Vites (DCT)

Uzunluk x Genişlik x Yükseklik: 2615 x 905 x 1430 mm

Dingil Mesafesi: 1695 mm

Sele Yüksekliği: 745 mm

Yerden Yükseklik: 130 mm

Islak Ağırlık: 385 kg (MT) - 390 kg (DCT)

Kapasite: 21,1 lt

Ön Süspansiyon: Çok Noktadan Bağlantılı

Arka Süspansiyon: Pro-Link

Ön Fren: 6 pistonlu kaliperli 320 mm x 4.5 mm çift hidrolik disk, yüzen rotorlu sinterlenmiş metal balata

Arka Fren: 3 pistonlu kaliperli 316 mm x 11 mm hava kanallı disk ve sinterlenmiş metal balata

Ön Lastik: 130/70 R18

Arka Lastik: 200/55 R16

Apple CarPlay Desteği: Var

TFT Renkli Gösterge Paneli: Var

LED Ön Far: Var

LED Arka Far: Var

Elektrikli Ayarlanabilir Ön Cam: Var

Bluetooth Bağlantısı: Var

Akıllı Anahtar: Var

Sürüş Modları: Var

Lastik Hava Basıncı Göstergesi: Var

Honda Seçilebilir Tork Kontrolü: Var

Yardımcı Kayar Kavrama: Var

Idle Stop: Var (DCT)

Hız Sabitleyici: Var

Kombine Fren Sistemi: Var

Çok Noktadan Bağlantılı Ön Süspansiyon: Var

Elektronik Kontrollü Gaz Kolu: Var

Elektronik Kontrollü Süspansiyon: Var

ABS: Var

Yokuş Kalkış Desteği: Var

Acil Durum Fren Sinyalleri: Var

Elcik Isıtma: Var

Sele Isıtma: Var

Arka Çanta: Var

Arka Yan Çanta: Var

Arka Çantada Akıllı Anahtar Bağlantısı: Var

Dahili Hoparlör Sistemi: Var

USB Soketi: Var

Önceki Haber Ural Ranger 2WD İncelemesi
Sonraki Haber RKS Blade 350 İncelemesi- Eren Çelikel
Benzer Haberler