Honda RS-X Güncellendi

Honda RS-X Güncellendi

Honda RS-X Güncellendi

Honda RS-X modeli, güncellemeye tabi tutuldu. Bu güncelleme kapsamında, araca Trico White Edition (yukarıda) ve Radiate Grey Metallic (aşağıda) olmak üzere iki yeni renk seçeneği eklendi. Ancak, Asya'nın en çok satan modellerinden biri olan RS-X, ülkemizde henüz mevcut değil ve Honda tarafından bu konuda herhangi bir açıklama yapılmıyor. Bu duruma rağmen, 150cc'lik bu model, sportif tasarımı, sağlam yapısı ve gelişmiş teknolojisiyle dikkat çekiyor. Özellikle, Honda PCX 150 ve Yamaha Nmax 155 gibi rakipleri bulunsa da, RS-X segmentinde benzersiz bir konuma sahip.

RS-X'in güncellenmiş versiyonu, Trico White Edition ve Radiate Grey Metallic renk seçenekleriyle kullanıcıların karşısına çıkıyor. Modelin 150cc'lik tek silindirli DOHC motoru, 6 vitesli şanzıman ile eşleştirilmiş durumda ve 15,8 hp ile 13,6 Nm tork üretebiliyor. RS-X, tek kanallı ABS fren sistemi, tam LED aydınlatma ve dijital hız göstergesi gibi modern özelliklere de sahiptir.

Honda RS-X, underbone tarzı iki tekerlekli bir araç olarak piyasaya sürüldü ve teknik özellikleriyle rakiplerinden ayrılıyor. Kaslı ön rüzgarlık, geniş bir bölünmüş LED far ve ince kuyruk gibi detaylar, aracın çekici tasarımını tamamlıyor. Performans açısından, 17 inç alaşım jantlar ve disk frenlerle desteklenen yol tutuşu dikkat çekici bir sürüş deneyimi sunuyor.

Honda RS-X'in motoru, 149,2cc'lik sıvı soğutmalı, PGM-FI, DOHC özellikleriyle güçlü ve dayanıklı bir yapıya sahiptir. Maksimum güç çıkışı 15,8 hp, maksimum tork ise 13,6 Nm olarak belirlenmiştir. Motor, 6 vitesli şanzımanla entegre edilmiştir. Çift tüplü şasi, teleskopik çatallar ve ayarlanabilir mono amortisör süspansiyon, sürüş kalitesini artırırken, güvenilirlik ve dayanıklılık açısından Honda RS-X öne çıkan bir seçenek haline getirir.

Honda RS-X Teknik Özellikleri

MOTOR TİPİ: Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, DOHC

YER DEĞİŞTİRME: 149.2cc

DELİK VE İNME: 57,3X57,8 mm

SIKIŞTIRMA ORANI: 11.3:1

MAKS. BEYGİR GÜCÜ: 11,8 kW / 9.000 dev/dak

MAKSİMUM TORK: 13,6 Nm / 7.000 dev/dak

YAKIT SİSTEMİ: PGM-FI

ATEŞLEME: Elektrik

BULAŞMA: Manuel / 6 Hız

YAKIT KAPASİTESİ: 4,5L

ÖN SÜSPANSİYON: Teleskopik Çatal

ARKA SÜSPANSİYON: Salınım kolu

ÖN LASTİK: 90/80 -17M/C 46P (Tüpsüz)

ARKA LASTİK: 120/70-17M/C 58P (Tüpsüz)

ÖN FREN: Hidrolik Disk Fren, ABS

ARKA FREN: Hidrolik Disk Fren

KURU AĞIRLIK: 120kg

YERDEN YÜKSEKLİK: 150mm

DİNGİL AÇIKLIĞI: 1276 mm

 

Önceki Haber Yamaha Lazer Aydınlatma Üzerinde Çalışıyor
Sonraki Haber Elektrikli Motosiklet Denilince Honda
Benzer Haberler