HONDA X-ADV İncelemesi

HONDA X-ADV İncelemesi

HONDA X-ADV İncelemesi

Honda'nın mühendislik ustalığıyla tasarlanan X-ADV, sınıfının öncüsü olarak bizlerin karşısına çıkıyor. Bu motosiklet, sadece bir taşıma aracı olmanın ötesine geçerek, şehir içi rahatlığıyla macera tutkusunu bir araya getiriyor. X-ADV, kendine özgü crossover tasarımıyla dikkat çekiyor. Her detayda hissedilen özgünlük, X-ADV'i sıradanın çok üzerinde bir motosiklet haline getiriyor. Bu aracın tasarımı, arazi koşulları, yoğun trafik ve değişen çevresel faktörlere meydan okuyarak sizleri sıra dışı bir deneyime davet ediyor.

Sürüş esnasında ellerinizi kullanmadan, Honda Akıllı Telefon Sesli Kontrol Sistemi ile X-ADV'inizi yönetmek artık çocuk oyuncağı kadar kolay. Bu sistem, sürüş esnasında bile navigasyonu ayarlamak, aramaları yanıtlamak ve mesajları kontrol etmek için size olağanüstü bir özgürlük sunuyor. Unutulmaz bir sürüş deneyimi için bu akıllı teknolojiye güvenebilirsiniz.

X-ADV, 745 cc'lik motoruyla güçlü ve kusursuz bir performans sunarken, 6 ileri DCT otomatik vites sistemi ile hızlı ve kesintisiz vites geçişleri sağlıyor. Kalkıştan itibaren hissedilen ahenk, X-ADV'in sürücüsüne unutulmaz bir hız deneyimi yaşatıyor. Honda tarafından geliştirilen akıllı anahtar sistemi, cebinizde bile X-ADV'inizi çalıştırmanızı sağlıyor. Tek yapmanız gereken "Start" tuşuna basmak ve macera dolu bir sürüşe adım atmak. 

Honda Seçilebilir Tork Kontrolü (HSTC) ve ABS sistemi, X-ADV'in sürüş güvenliğini en üst seviyeye çıkarıyor. Arka tekerleğin yolda her zaman tutunmasını sağlayan HSTC ile birleşen ABS, X-ADV'in kontrolünü elinizde tutmanızı sağlıyor. X-ADV'nin LED farları, benzersiz tasarımıyla sadece dikkat çekici değil, aynı zamanda düşük enerji tüketimiyle çevre dostu bir seçenek sunuyor. Bu özellik, X-ADV sürerken sadece performansı değil, aynı zamanda çevreyi düşünmenin keyfini çıkarmanızı sağlıyor.

 

Teknik Detaylar:

Motor Tipi: Sıvı Soğutmalı, 4 Zamanlı, 8 Supaplı, SOHC, Paralel Çift Silindirli

Şanzıman Tipi: Otomatik Vites (DCT)

Maksimum Tork: 69 Nm @ 4750 d/d

Maksimum Güç: 58,5 HP (43,1 kW) @ 6750 d/d

Motor Hacmi: 745 cc

Enjeksiyon Sistemi: PGM-FI

Ortalama Yakıt Tüketimi: 3,6L

Yakıt Kapasitesi: 13,2 lt

Dingil Mesafesi: 1590 mm

Sele Yüksekliği: 820 mm

Yerden Yükseklik: 165 mm

Uzunluk x Genişlik x Yükseklik: 2215 x 940 x 1370 mm

Islak Ağırlık: 236 kg

Frenler (Ön/Arka): 296 mm 4 piston kaliperli hidrolik çift disk / 240 mm tek piston kaliperli hidrolik disk

Lastikler (Ön/Arka): 120/70 R17 / 160/60 R15

Ön Süspansiyon: 41 mm ters teleskopik çatal 153,5 mm hareket mesafesi

Arka Süspansiyon: Tek amörtisör yay birimi, Pro-Link salıncak, 150 mm hareket mesafesi

Fren Sistemi: 2 kanallı ABS

Dahili Bagaj: Var

TFT Renkli Gösterge Paneli: Var

LED Ön Far: Var

DCT Şanzıman: Var

LED Arka Far: Var

Gündüz Farları: Var

Akıllı Anahtar: Var

Sürüş Modları: Var

Honda Seçilebilir Tork Kontrolü: Var

Elektronik Kontrollü Gaz Kolu: Var

ABS: Var

Acil Durum Fren Sinyalleri: Var

Seçilebilir ABS: Var

Motor Freni Modları: Var

Güç Modları: Var

Elcik Koruma: Var

USB Type-C Soketi: Var

Önceki Haber RKS Vieste 249 İncelemesi
Sonraki Haber SYM Jet 14 200i ABS İncelemesi
Benzer Haberler

Zontes 368G İncelemesi

RKS Neon 125 İncelemesi

RKS VPS125 PRO İncelemesi