Kawasaki W800 İncelemesi

Kawasaki W800 İncelemesi

Kawasaki W800 İncelemesi

Motosiklet dünyasında klasik tasarımıyla dikkat çeken Kawasaki W800, retro çizgileri ve güçlü performansı ile hem estetik hem de teknik açıdan oldukça tatmin edici bir seçenek sunuyor. Özellikle klasik motor tutkunları için ideal bir tercih olan W800, hem görünüşü hem de teknik özellikleri ile ön plana çıkıyor. Kawasaki W800, 773 cm³ yer değiştirmeye sahip hava soğutmalı, 4 zamanlı dikey ikiz motor ile donatılmış. Bu motor tipi, klasik bir görünüm sunarken aynı zamanda etkili bir performans sergiliyor. Sıkıştırma oranı 8,4:1 ve valf sistemi SOHC (tek üstten kumanda edilen) ve 8 valf olarak tasarlanmış, bu da motorun hem yüksek performans hem de düşük devrilerde etkili çalışmasını sağlıyor. Motorun yakıt sistemi, Ø 34 mm x 2 çapında iki adet yakıt enjeksiyonu ile donatılmış. Bu sistem, motorun yakıt tüketimini optimize ederken performansını da artırıyor.

W800'ün maksimum torku 62,9 N•m (6,4 kgf•m) ve bu tork, 4.800 rpm'de elde ediliyor. Maksimum güç ise 35 kW (48 PS) / 6.000 rpm olarak belirlenmiş. Bu güçlü performans, 5 vitesli manuel şanzıman ile birleşiyor. Dişli oranları ve birincil indirgeme oranı, motor gücünü etkili bir şekilde yola aktararak sürücüsüne dinamik bir sürüş deneyimi sağlıyor. Debriyaj sistemi ise ıslak çoklu disk yapısıyla, hassas ve sorunsuz bir vites geçişi sağlıyor. Kawasaki W800'ün fren sistemi, güvenli ve etkili bir duruş sağlamak için tasarlanmış. Ön tarafta 320 mm çapında tek bir disk fren ve çift pistonlu kaliper kullanılırken, arka tarafta ise 270 mm çapında tek bir disk fren ve çift pistonlu kaliper tercih edilmiş. Bu kombinasyon, hem şehir içi hem de uzun yol sürüşlerinde güvenli bir frenleme performansı sağlıyor.

Süspansiyon sisteminde ise 41 mm teleskopik çatal ön tarafta, yay ön yükleme ayarlı ikiz şoklar ise arka tarafta yer alıyor. Bu yapı, hem yol tutuşunu artırıyor hem de sürüş konforunu en üst seviyeye çıkarıyor. Ön ve arka süspansiyon hareketleri sırasıyla 130 mm ve 107 mm olarak belirlenmiş, bu da engebeli yollarda bile stabil bir sürüş deneyimi sunuyor. W800'ün çerçevesi, yüksek gerilimli çelikten yapılmış çift kızaklı bir yapıya sahip. Bu çerçeve, motosikletin dayanıklılığını artırırken aynı zamanda hafif ve güçlü bir yapı sunuyor. 37° direksiyon açısı, mükemmel manevra kabiliyeti sağlarken, 108 mm ön ve 107 mm arka tekerlek hareketi sürüş stabilitesini artırıyor.

Motosikletin lastik ölçüleri ön tarafta 100/90-19M/C 57H, arka tarafta ise 130/80-18M/C 66H olarak belirlenmiş. Bu lastikler, hem estetik hem de performans açısından dengeli bir yapı sunuyor. 15 litre yakıt kapasitesine sahip olan bu model, uzun yolculuklar için uygun bir seçenek sunuyor. Koltuk yüksekliği 790 mm ve yerden yüksekliği 125 mm olarak belirlenmiş. Bu özellikler, farklı boyutlardaki sürücüler için konforlu bir sürüş pozisyonu sağlıyor. Kaldırma kütlesi ise 221 kg olarak belirlenmiş, bu da W800'ün dengeli bir sürüş ve iyi bir yol tutuşu sunmasını yardımcı oluyor. Kawasaki W800, klasik motosiklet tasarımını modern teknolojilerle buluşturarak etkileyici bir sürüş deneyimi sunuyor. Hem estetik hem de performans beklentilerini karşılayan bu model, klasik motor tutkunları için mükemmel bir seçenek olarak ön plana çıkıyor. Retro tasarımı, güçlü motoru ve güvenli sürüş özellikleri ile Kawasaki W800, hem şehir içi hem de uzun yolculuklarda keyifli bir sürüş deneyimi sunuyor.

Önceki Haber Yamaha XMAX 300 Tech MAX İncelemesi
Sonraki Haber 2024 KTM RC 250 İncelemesi
Benzer Haberler