Kawasaki Z400 İncelemesi

Kawasaki Z400 İncelemesi

Kawasaki Z400 İncelemesi

Kawasaki, sokak dövüşçülerinin aradığı agresif tasarımı ve performansı bir araya getiriyor. Z400,  Metalik mat grafen çelik gri/abanoz rengiyle kaplanmış gövdesi, kaslı ve atletik bir izlenim sunarken, Z Serisi'nin özgün tasarım unsurlarını taşıyor. Sugomi tasarım öğeleri, çömelmiş duruş, düşük konumlu baş ve kuyruğun yukarı doğru kıvrılmış olması, Z400'ü Kawasaki Supernaked serisinden ayıran tanınabilir bir siluet kazandırıyor.

Z400'ün şasi yönetim teknolojisi, ABS ve ERGO-FİT özellikleriyle desteklenerek sürücüye üstün bir kontrol sağlıyor. Sabit ön çatalı ve hafif kafe tarzı şasisi, özellikle dik tekerlek açısıyla, kolay manevra yapmayı ve öngörülebilir yol tutuşunu mümkün kılıyor. Sele yüksekliği 785 mm olmasına rağmen, ince tasarımı sayesinde sürücülere yere kolay erişim imkanı sunuyor.

Güçlü Motor ve Dinamik Performans

Kawasaki Z400'ün 399 cc paralel ikiz motoru, 35.0 kW maksimum güç ve 37.0 Nm maksimum tork sunarak güçlü bir performans vadediyor. Yeni kaydırmalı debriyajı, daha kompakt yapıdaki debriyaj plakaları sayesinde daha hafif bir kullanım sağlıyor. Bu dinamik motor, önceki modellere kıyasla önemli ölçüde artırılmış performans sunuyor ve sürücülere mükemmel tepki ve düşük devirde etkili tork sağlıyor.

Kawasaki Z400, modern teknolojiyi sürücüyle buluşturan bir dizi özellikle donatılmış. LED farları, sadece keskin bir görünüm sunmakla kalmaz, aynı zamanda yolda daha iyi aydınlatma sağlıyor. Kompakt çok fonksiyonlu gösterge paneli, analog tarzdaki takometre ve çok işlevli LCD ekranıyla sürücüye okunması kolay bir deneyim sunuyor. Ekonomik sürüş göstergesi ise sürücüye yakıt verimliliğini optimize etme konusunda rehberlik ediyor.

Kawasaki Z400'ün hafif şasisi, hafif ağırlığıyla birleşerek sürücüye optimum bir denge ve kontrol sunuyor. Bu da motorun ve şasinin hafif tasarımının, özellikle düşük ağırlığa sahip olmasının avantajlarından kaynaklanıyor. Aktif kontrol için ergonomik sürücü üçgeni, sürücülerin çeşitli boyutlarına ve sürüş koşullarına uyum sağlıyor.

Kawasaki Z400'ün büyük çaplı ön fren diski, yarı ıslak ABS sistemiyle desteklenerek sağlam durma gücü sunuyor. Yeni kaydırmalı debriyajı, daha kompakt tasarımı ve geniş kavrama aralığı sayesinde sürücüye daha yumuşak bir debriyaj deneyimi sunuyor. Bu da özellikle uzun sürüşlerde konforu artırıyor. ERGO-FIT sistemi, sürücülerin ideal sürüş pozisyonlarını bulmalarına yardımcı olan bir arayüz sistemi. Şasi arayüz noktalarının değişebilir parça ve pozisyon ayarı sayesinde, Z400'ü kişiselleştirmek ve kullanıcı rahatlığını en üst düzeye çıkarmak mümkün. Sonuç olarak, Kawasaki Z400, sokak dövüşçülerinin ihtiyaçlarına odaklanan bir motosiklet olarak öne çıkıyor. Estetik tasarımı, güçlü motoru, modern teknolojisi ve sürüş deneyimini artıran özellikleriyle Z400, sürücülerin yolculuklarında güvenli ve heyecan verici bir ortak haline geliyor.

 Teknik Özellikler

Tip: 4 zamanlı Paralel İkiz

Yer değiştirme: 399 cc

Çap x İnme: 70,0 x 51,8 mm

Sıkıştırma Oranı: 11.5:1

Valf Sistemi: DOHC, 8 valf

Yakıt Sistemi: Yakıt enjeksiyonu (ø32 mm x 2)

Ateşleme: Dijital

Başlangıç: Elektrik

Soğutma: Sıvı soğutmalı

Yağlama: Zorla yağlama, ıslak karter

Tip: 6 vitesli, dönüş

Birincil İndirgeme Oranı: 2.219 (71/32)

Dişli Oranları:

2.929 (41/14)

2.056 (37/18)

1.619 (34/21)

1.333 (32/24)

1.154 (30/26)

1.037 (28/27)

Nihai İndirgeme Oranı: 2.929 (41/14)

Çerçeve: Kafes, yüksek gerilimli çelik

Ön Süspansiyon: ø41 mm teleskopik çatal

Arka Süspansiyon: Alttan bağlantılı Uni Trak, ayarlanabilir yaylı ön yüklemeli gaz yüklü şok

Ön Tekerlek Hareketi: 120mm

Arka Tekerlek Hareketi: 130mm

Tırmık: 24.5°

İz: 92mm

Direksiyon Açısı (L / R): 35° / 35°

Ön Lastik: 110 / 70R17M / C 54 Saat

Arka Lastik: 150 / 60R17M / C 66 Saat

Ön Fren: Tek yarı yüzer ø310 mm petal disk, Dengeli çalıştırma çift pistonlu kaliper

Arka Fren: ø220 mm petal disk, Çift pistonlu kaliper

Boyutlar (UxGxY): 1.990 x 800 x 1.055 mm

Dingil Mesafesi: 1,370 mm

Yol Temizliği: 145mm

Koltuk Yüksekliği: 785mm

Kaldırım Kütlesi: 167 kg

Yakıt Kapasitesi: 14 litre

Maksimum Güç: 35.0 kW {48 PS} / 10.000 devir / dakika

Maksimum Tork: 37.0 Nm {3.8 kgfm} / 8.000 devir / dakika

El Çantası: Islak çok diskli, manuel

Son Sürüş: Zincir

Model Kodu: ER400FRFNN

Önceki Haber Yamaha XMAX 300 İncelemesi
Sonraki Haber 2024 Kawasaki KLX300 İncelemesi
Benzer Haberler

Benelli TNT 125 İncelemesi

Neutra K3 İncelemesi