Kawasaki ZRX1200 İncelemesi

Kawasaki ZRX1200 İncelemesi

Kawasaki ZRX1200 İncelemesi

Kawasaki, ZRX serisinin en son modeli olan ZRX1200 ile motosiklet dünyasına güçlü bir geri dönüş yapıyor. Bu model, emisyon düzenlemelerine uyan Ninja motoruyla donatılmış olup, ileri teknolojisi ve üstün performansıyla dikkat çekiyor. ZRX1200, 2009 yılında sadece Japonya'da tanıtılan bir model olarak, yakıt enjeksiyonu ve otomobil emisyon düzenlemelerine uyumlu yapısıyla ön plana çıkıyor. Model, 8.000 rpm'de maksimum 81 kW (110 hp) güç ve 6.000 rpm'de 107 Nm tork üretiyor. Bu özellikler, DAEG'in ZRX serisinin zirvesinde yer almasını sağlıyor. Ayrıca, beş vitesli şanzımana kıyasla altı vitesli bir şanzımana sahip olması, sürüş deneyimini daha da geliştiren bir özellik olarak ön plana çıkıyor.

ZRX1200, ön frenlerde altı pistonlu kaliperler ve taç yaprağı şeklindeki disk rotorlar ile donatılmış. Beş kollu jant tasarımı ve S1 tarzı salınım kolu, modelin estetik ve performansını tamamlayan unsurlar arasında yer alıyor. Kare farlar ve bikini kaplama tasarımı ise klasik ve modern çizgileri bir araya getiriyor. ZRX1200, rahat sürüş pozisyonu ve doğal dik ayak konumuyla sürücülere yüksek derecede serbestlik sunuyor. 795 mm'lik koltuk yüksekliği ve kalınlığı, 170 cm boyunda ve 65 kg ağırlığındaki bir sürücünün bile rahatlıkla kontrol edebileceği bir yapıya sahip. Ancak, 246 kg ağırlığı nedeniyle dikkatli kullanılmalı.

ZRX1200’e takılan motor, yalnızca en büyük deplasman değil, aynı zamanda yakıt enjeksiyonlu tek Ninja motoru olmasıyla da dikkat çekiyor. Bu da onu Kawasaki'nin motor geleneğinde gerçekten tipik ve nihai bir özellik haline getiriyor. Kawasaki ZRX1200, emisyon düzenlemelerine uyan ve ileri teknolojisiyle motosiklet severlere üstün bir sürüş deneyimi sunan bir model olarak motosiklet dünyasında iz bırakmaya devam ediyor.

Önceki Haber Zontes 703F İncelemesi
Sonraki Haber 2024 KTM 890 SMT İnceleme
Benzer Haberler