KOVE 510F: Neo-Retro Scrambler Tanıtımı

KOVE 510F: Neo-Retro Scrambler  Tanıtımı

KOVE 510F: Neo-Retro Scrambler  Tanıtımı

Kove'un son modeli, 510F, motor tutkunlarını heyecanlandırmaya devam ediyor. Modern-klasik tasarımı ve güçlü çift silindirli motoru ile bu neo-retro scrambler, parkurlarda ve şehir yollarında kendine sağlam bir yer buluyor. Yeni 510F, A2 kategorisine uygun 47 beygir gücü ile dikkat çekiyor. Bu güç, motosikletin iddia ettiği en yüksek 170 km/s hıza ulaşmasını sağlıyor. Tork değerleri ise benzer bir düzeyde, 510F'nin 33 lb ft ve 500F'nin 32 lb ft üretebiliyor olmasıyla karşımıza çıkıyor.

İki model arasındaki temel fark, motor yapılarından kaynaklanıyor. 500F, Honda CBR500R'de bulunan 471cc paralel çift silindirli motora sahipken, 510F'de kullanılan motor 498cc'lik bir üniteye ev sahipliği yapıyor. Ayrıca, 510F'nin araziye uygun lastikleri ve düşük yerden yüksekliği, off-road deneyimine olanak tanıyor.

510F, görsel olarak 500F ile benzerlik gösteriyor, ancak dikkat çeken farklılıklara da sahip. Örneğin, kuyruk kısmında yeni bir salınım koluna monte edilmiş plaka tutucu bulunuyor ve egzozlar, yeni motora uygun olarak tasarlanmış durumda. Tekerleklerin değiştirilmiş olması, bisiklete özgün bir neo-retro arazi görünümü kazandırıyor. 510F, aynı elmas şeklindeki çerçeveyi kullanıyor ve süspansiyon sistemi 500F'den miras alınmış gibi görünse de, ayarlana bilirlik konusunda bazı değişiklikler söz konusu. Bu da sürücüye daha fazla kontrol ve özelleştirme imkanı sunabiliyor.

Kullanılan Lastikler ve Pazar Çeşitliliği

Motosiklet, Pirelli lastikleriyle donatılmış, ancak marka belirtilmemiş. Bu da farklı pazarlardaki varyasyonlara bağlı olabiliyor. Pazardaki ihtiyaçlara göre farklı marka lastiklerle donatılabilmesi mümkün.

Beklentiler ve Fiyatlandırma

510F'nin fiyatlandırma detayları henüz belirsiz. Ancak, bu neo-retro güzellik, tasarımı ve performansıyla merak uyandırmaya devam ediyor. Piyasaya çıkması ve kullanılabilirlik durumu hakkında heyecan içinde beklemeye devam edeceğiz.

Teknik Özellikler

Uzunluk x Genişlik x Yükseklik: 2156 x 850 x 1177 mm

Dingil: 1460 mm

Koltuk Yüksekliği: 790 mm

Yakıt Kapasitesi: 18 L

Boş Ağırlık: 191 kg

Yerden Yükseklik: 180 mm

İz: 106 mm

Motor Tipi: Çift silindirli, DOHC, sıvı soğutmalı

Deplasman: 498 cc

Çap x İnme: 72 x 61.2 mm

Sıkıştırma Oranı: 10.6:1

Maks. Güç: 35 kW / 8500 rpm

Maks. Tork: 45 N·m / 7000 rpm

Yakıt Beslemesi: EFI (BOSCH)

Maks. Hız: 170 km/s

Çerçeve Tipi: Elmas şekli, çift kanatlı kiriş

Ön Süspansiyon: KYB, ters ön çatal

Arka Süspansiyon: KYB, Dahili hava yastığı

Ön Fren: Çift yüzer diskler, 2 pistonlu kaliper/ABS

Arka Fren: Tek diskli, tek pistonlu kaliper/ABS

Ön Lastik: 110/80R18

Arka Lastik: 160/60R17

Direksiyon Açısı: 35°

Tırmık: 25.5°

Araç: TFT (Renkli Ekran)

Önceki Haber 2024 Kawasaki KLX300 İncelemesi
Sonraki Haber Ural Ranger 2WD İncelemesi
Benzer Haberler