KOVE 510F: Neo-Retro Scrambler Tanıtımı
Kove'un son modeli, 510F, motor tutkunlarını heyecanlandırmaya devam ediyor. Modern-klasik tasarımı ve güçlü çift silindirli motoru ile bu neo-retro scrambler, parkurlarda ve şehir yollarında kendine sağlam bir yer buluyor. Yeni 510F, A2 kategorisine uygun 47 beygir gücü ile dikkat çekiyor. Bu güç, motosikletin iddia ettiği en yüksek 170 km/s hıza ulaşmasını sağlıyor. Tork değerleri ise benzer bir düzeyde, 510F'nin 33 lb ft ve 500F'nin 32 lb ft üretebiliyor olmasıyla karşımıza çıkıyor.
İki model arasındaki temel fark, motor yapılarından kaynaklanıyor. 500F, Honda CBR500R'de bulunan 471cc paralel çift silindirli motora sahipken, 510F'de kullanılan motor 498cc'lik bir üniteye ev sahipliği yapıyor. Ayrıca, 510F'nin araziye uygun lastikleri ve düşük yerden yüksekliği, off-road deneyimine olanak tanıyor.
510F, görsel olarak 500F ile benzerlik gösteriyor, ancak dikkat çeken farklılıklara da sahip. Örneğin, kuyruk kısmında yeni bir salınım koluna monte edilmiş plaka tutucu bulunuyor ve egzozlar, yeni motora uygun olarak tasarlanmış durumda. Tekerleklerin değiştirilmiş olması, bisiklete özgün bir neo-retro arazi görünümü kazandırıyor. 510F, aynı elmas şeklindeki çerçeveyi kullanıyor ve süspansiyon sistemi 500F'den miras alınmış gibi görünse de, ayarlana bilirlik konusunda bazı değişiklikler söz konusu. Bu da sürücüye daha fazla kontrol ve özelleştirme imkanı sunabiliyor.
Kullanılan Lastikler ve Pazar Çeşitliliği
Motosiklet, Pirelli lastikleriyle donatılmış, ancak marka belirtilmemiş. Bu da farklı pazarlardaki varyasyonlara bağlı olabiliyor. Pazardaki ihtiyaçlara göre farklı marka lastiklerle donatılabilmesi mümkün.
Beklentiler ve Fiyatlandırma
510F'nin fiyatlandırma detayları henüz belirsiz. Ancak, bu neo-retro güzellik, tasarımı ve performansıyla merak uyandırmaya devam ediyor. Piyasaya çıkması ve kullanılabilirlik durumu hakkında heyecan içinde beklemeye devam edeceğiz.
Teknik Özellikler
Uzunluk x Genişlik x Yükseklik: 2156 x 850 x 1177 mm
Dingil: 1460 mm
Koltuk Yüksekliği: 790 mm
Yakıt Kapasitesi: 18 L
Boş Ağırlık: 191 kg
Yerden Yükseklik: 180 mm
İz: 106 mm
Motor Tipi: Çift silindirli, DOHC, sıvı soğutmalı
Deplasman: 498 cc
Çap x İnme: 72 x 61.2 mm
Sıkıştırma Oranı: 10.6:1
Maks. Güç: 35 kW / 8500 rpm
Maks. Tork: 45 N·m / 7000 rpm
Yakıt Beslemesi: EFI (BOSCH)
Maks. Hız: 170 km/s
Çerçeve Tipi: Elmas şekli, çift kanatlı kiriş
Ön Süspansiyon: KYB, ters ön çatal
Arka Süspansiyon: KYB, Dahili hava yastığı
Ön Fren: Çift yüzer diskler, 2 pistonlu kaliper/ABS
Arka Fren: Tek diskli, tek pistonlu kaliper/ABS
Ön Lastik: 110/80R18
Arka Lastik: 160/60R17
Direksiyon Açısı: 35°
Tırmık: 25.5°
Araç: TFT (Renkli Ekran)