Kove 510X Adventure İncelemesi

Kove 510X Adventure İncelemesi

Kove 510X Adventure İncelemesi

Macera bisikleti dünyası giderek genişliyor ve bütçe dostu seçenekler artık yeni başlayan biniciler için oldukça çekici hale geliyor. Çinli üretici Kove, bu segmentteki yerini almak için iddialı bir adım atıyor ve 510X Adventure modeliyle dikkatleri üzerine çekiyor. Kove 510X Adventure, 498 cc'lik sıvı soğutmalı paralel ikiz motoruyla güçlü bir performans sunuyor. A2 lisans parametrelerine uygun olan bu motor, 47,6 beygir gücü ve 45 Nm tork ile güçlü bir sürüş deneyimi vadediyor. Saatte 170 kilometre hıza ulaşabilen bu macera makinesi, hem şehir içi hem de off-road sürüşler için idealdir.

Kove 510X, sağlam bir çelik boru çerçeve ve birinci sınıf alüminyum salıncak kolu ile desteklenmiş. Ön tarafta 41 mm ayarlanabilir ters çatal, arka tarafta ise tamamen ayarlanabilir tek şoklu süspansiyon bulunuyor. 19 inç ön ve 17 inç arka tekerlekler, Metzeler lastikleriyle birleşerek yüksek yol tutuşu sağlıyor. LED ışıklar, uzun ön cam ve çarpışma çubukları gibi özellikler, 510X'i güvenli ve şık bir seçenek haline getiriyor. Kove 510X Adventure, genç biniciler ve bütçe dostu macera arayanlar için cazip bir seçenek sunuyor. Ana rakiplerinden önemli ölçüde daha düşük bir fiyatla gelen bu motosiklet, 20 litrelik yakıt deposuyla uzun mesafe sürüşlerine olanak tanırken, 205 kilogramlık boş ağırlığıyla da manevra kabiliyetini artırıyor.

Kove 510X Adventure, performansı, tasarımı ve uygun fiyatıyla dikkat çeken bir macera motosikleti. Hem şehir içinde hem de off-road maceralarında kendinizi denemek istiyorsanız, bu Çinli üreticinin sunduğu seçenekleri değerlendirmeye alabilirsiniz. Unutmayın, Kove 510X Adventure ile keşfe çıkmak, maceranın sadece başlangıcıdır. Yolun keyfini güvenli ve konforlu bir şekilde çıkarın!

Teknik Özellikler

Uzunluk x Genişlik x Yükseklik: 2200 × 935 × 1400 mm

Dingil: 1479 mm

Koltuk Yüksekliği: 830 mm

Tank Kapasitesi: 20 L

Boş Ağırlık: 205 kg

Yerden Yükseklik: 210 mm

İz: 105 mm

Motor Tipi: Çift silindirli, dikey, DOHC, sıvı soğutmalı

Deplasman: 498 cc

Çap x İnme: 72 × 61.2 mm

Sıkıştırma Oranı: 10.6:1

Maks. Güç: 35 kW / 8500 rpm

Maks. Tork: 45 N·m / 7000 rpm

Yakıt Beslemesi: BOSCH EFI

Maks. Hız: 170 km/s

Çerçeve Tipi: Elmas şekli, çift kanatlı kiriş

Ön Süspansiyon: KYB ön yük/sönümleme ayarlanabilir

Arka Süspansiyon: KYB ön yük/sönümleme ayarlanabilir

Ön Fren: Çift diskli, 2 pistonlu kaliper/ABS

Arka Fren: Tek diskli, tek pistonlu kaliper/ABS

Ön Lastik: 110/80R19

Arka Lastik: 150/70R17

Direksiyon Açısı: 35°

Tırmık: 25.5°

Araç: TFT

Önceki Haber 2024 KTM 450 SX-F Fabrika Sürümü
Sonraki Haber SYM ADX 300 Macera Scooter Tanıtımı
Benzer Haberler