KTM 125 RC İncelemesi – MotoPark Tv

KTM 125 RC İncelemesi – MotoPark Tv

KTM 125 RC, motosiklet dünyasında çığır açan bir modeldir. Sadece 125cc olmasına rağmen, ABS fren sistemiyle donatılması, motosiklet sürmeye başlayanlar için üst düzey bir güvenlik standardı sunar. KTM'nin bu modelinde güvenlik öncelikli olmakla birlikte, markanın dinamik ve heyecan verici sürüş deneyiminden de ödün verilmez. Modelin ayrıntılarına yukarıda vermiş olduğumuz MotoPark Tv Youtube Kanalından ulaşabilirsiniz, diğer detaylar için yazının devamını inceleyebilirsiniz.

ABS fren sistemi, ani duruşlarda ve kaygan zeminlerde daha etkili frenleme sağlar, böylece sürücüye kontrollü bir sürüş deneyimi sunar. Bu özellikle acemi sürücüler için önemlidir, çünkü güvenlikleri artar ve motosiklet sürmeye alışma sürecinde daha rahat hissederler.

KTM 125 RC'nin viraj alma yetenekleri, sadece güvenli değil, aynı zamanda heyecan verici bir sürüş sunar. Motosikletin hafif ve çevik yapısı, virajlarda mükemmel bir denge sağlar, böylece sürücüler virajların keyfini çıkartabilirler. Bu özellik, hem yeni başlayanlar için eğlenceli bir deneyim sunar hem de deneyimli sürücülerin beklentilerini karşılar.

Tek silindirli motoru, enjeksiyonlu ve altı vitesli şanzımanıyla KTM 125 RC, güçlü bir performans sunar. Bu motor, sürücüye yeterli güç sağlarken aynı zamanda düşük yakıt tüketimiyle çevre dostu bir seçenek sunar. Bu da hem performans hem de ekonomi arayan sürücüler için ideal bir kombinasyon sağlar.

Teknik Özellikleri

Motor Tipi: 1 silindirli 4 zamanlı benzinli motor

Motor Hacimi: 124,7 cm³

Çap: 58 mm

Stork: 47,2 mm

Güç: 11 kW (15 PS)

Çalıştırma: Elektrik

Şanzıman: Sıralı, 6 vites

Soğutma: Sıvı soğutma

Debriyaj: Islak, Çoklu disk

Ateşleme Tertibatı: Bosch EMS

Şasi: Çelik borulardan ana boru şasi, toz kaplama

Ön Amortisör: WP APEX 43

Arka Amortisör: WP APEX – Monoshock

Süspansiyon Yolu Ön: 142 mm

Süspansiyon Yolu Arka: 150 mm

Fren Tertibatı Ön: Dört pistonlu fren kaliperine sahip disk fren

Fren Tertibatı Arka: Tek pistonlu fren kaliperine sahip disk fren

Fren Diskleri Çap Ön/Arka: 300 mm / 230 mmx

Zincir: 520 X-Ring

Gidon Kafası Açısı: 65°

Ön Lastik Ebat: 110/70 17

Arka Lastik Ebat: 150/60 17

Yüksüz Durumda Yerden Yükseklik: 175 mm

Yüksüz Oturma Yüksekliği: 830 mm

Yakıt deposu kapasitesi toplam yaklaşık: 13.4 l

Yakıtsız ağırlık yaklaşık: 139 kg

Ortalama Yakıt Tüketimi: 2.42 l/100 km

Önceki Haber Savic Motorcycles C Serisi İncelemesi
Sonraki Haber Suzuki V-Strom 800 İncelemesi
Benzer Haberler