Lexmoto RSS 125 Scrambler İncelemesi

Lexmoto RSS 125 Scrambler İncelemesi

Lexmoto RSS 125 Scrambler İncelemesi

RSS 125, Lexmoto’nun fiyat aralığının üstünde yer alıyor ve nostaljik tarzıyla dikkatleri üzerine çekiyor. Motosiklete ilk yaklaştığınızda, basit bir kontak anahtarı ve ön çatallara yerleştirilmiş direksiyon kilidiyle karşılaşıyorsunuz. Bu küçük detaylar, motosikletin sade ve kullanıcı dostu tasarımını vurguluyor. 163 kg ağırlığında ve 810 mm sele yüksekliğine sahip olan bu motosiklet, sağlam ve dengeli bir sürüş sağlıyor.

Mat siyah kaplama, bobinli koruma barları, far ızgarası ve crossover lastikleriyle tasarlanan RSS 125, şık ve etkileyici bir görünüme sahip. 14,5 litrelik yakıt tankı, uzun menzil sağlıyor ve sık sık yakıt doldurma gereksinimini azaltıyor. RSS 125’in motoru, 14,1 beygir gücü üreten Euro 5 sıvı soğutmalı elektronik yakıt enjeksiyonlu dört zamanlı bir motor. Bu güç, günlük işe gidip gelmelerde ve hafta sonları kırsal yolculuklarda yeterli performansı sağlıyor. Ancak, dijital hız göstergesini 60 mil/saatin üzerine çıkarmak zor olabilir, bu nedenle hız tutkunları için ideal bir seçim olmayabilir. Motosiklet, şehir içinde iyi görünmek ve sürüş keyfi sunmak üzere tasarlanmış.

Ön ve arka hidrolik disk frenler, iyi performans gösterir ve ön tarafta ABS özelliği ile destekleniyor. Ön süspansiyon geleneksel teleskopik çatallardan, arka süspansiyon ise bir monoshock ünitesinden oluşuyor. Bu kombinasyon, motosikleti yolda dengede tutuyor. 17 inçlik telli jantlar ve uygun lastikler, yola yapışma konusunda iyi performans sergiliyor. RSS 125’in sele tasarımı, bir yolcu taşımak için uygun. 5 inçlik TFT ekran, gündüz ve gece ayarlarını otomatik olarak yaparak net görüntü sağlıyor. LED göstergeler ve arka fren lambası, diğer yol kullanıcıları tarafından kolayca görülebiliyor. Lexmoto RSS 125 Scrambler, uygun fiyatlı ve nostaljik tasarımıyla yeni motosiklet sürücülerine hitap eden, güvenli ve konforlu bir sürüş sunan etkileyici bir model.

Teknik Özellikler

Motor: 124cc tek silindirli sıvı soğutmalı, EFI dört zamanlı

Güç: 14.1hp/10.5kW @ 9000rpm

Tork: 11.2Nm @ 8600rpm

Ağırlık: 163kg

Oturma Yüksekliği: 810mm

Yakıt Tankı: 14,5 litre

Önceki Haber Xiangshuai Traveller 525 İncelemesi
Sonraki Haber Vespa Primavera Batik İncelemesi
Benzer Haberler