MBP T502X ADV İncelemesi

MBP T502X ADV İncelemesi

MBP T502X ADV İncelemesi

Macera motosikleti dünyasına heyecan verici bir katkı olarak tanıtılan MBP T502X, EICMA 2023 fuarında gözleri üzerine çekti. Bu motosiklet, Çin merkezli Keeway group'un bir parçası olan MBP tarafından üretiliyor. Ancak adı İtalyanca gibi görünse de, aslında MBP'nin kökleri Çin'e dayanıyor. QJ Motor'un (Qianjiang Motor olarak da bilinir) bir yan kuruluşu olan Keeway, MBP ile Avrupa pazarındaki varlığını güçlendirmeyi amaçlıyor. MBP T502X'nin tasarımı, motosiklet tutkunlarını şaşırtacak kadar benzersiz. Özellikle ön kısmı, Harley-Davidson Pan America'nın agresif hatlarını anımsatırken, yan profilde Benelli'nin BKX serisinden izler taşıdığı görülebiliyor. Bu benzersiz kombinasyon, Benelli ve MBP'nin aynı çatı altında olduğunu düşündüren bir detay.

MBP T502X, A2 lisansına sahip sürücüler için ideal bir performans sunuyor. 486 cc'lik sıvı soğutmalı, yakıt enjeksiyonlu çift silindirli motoru, 47,6 hp güç ve 43 Nm tork üretiyor. Bu motor, 160 km/s'lik maksimum hıza ulaşabiliyor. Özellikle arazi ve asfalt kullanımına yönelik olarak tasarlanan T502X, Pirelli Scorpion Rally STR lastikleri ve ayarlanabilir süspansiyon sistemi ile donatılmış. MBP T502X'nin uygun fiyatı ve etkileyici performansı, hem yeni başlayanlar hem de deneyimli sürücüler için çekici kılıyor. Çin kökenli olmasına rağmen, MBP'nin Avrupa pazarındaki varlığı, kaliteli tasarım ve uygun fiyat dengesi ile güçlenmeye devam ediyor.

MBP T502X, Avrupa macera motosikleti pazarına getirdiği yenilikçi tasarımı, güçlü performansı ve rekabetçi fiyatıyla dikkat çekiyor. Bu motosiklet, sürücülere hem şehir içinde hem de off-road maceralarında keyifli bir sürüş deneyimi vaat ediyor. Hem tarz sahibi hem de güçlü performans arayanlar için ideal bir seçenek olarak öne çıkıyor.

Teknik Detaylar ve Özellikler

Model Adı: T502X

Model Yılı: 2024

Kategori: Macera

Motor Deplasmanı (cc):486

Motor Tipi: 2 silindirli / 4 zamanlı / 8 valfli

Çap x Strok (mm): ø68×67

Güç: 8500 dev/dak'da 35,0 kW

Maksimum Tork: 43.0 N·m / 6750 dev/dak

Sıkıştırma Oranı:10.7:1

Yakıt Sistemi: EFI (Elektronik Yakıt Enjeksiyonu)

Valf Treni: DOHC (İkiz Üstten Çift Eksantrikli)

Ateşleme Sistemi: T.C.I. (Transistörlü Çoklu Ateşleme)

Marş Motoru: Elektrik

Yağlama Sistemi: Basınç Sıçramalı Yağlama

Soğutma Sistemi: Sıvı Soğutma

Şanzıman Tipi: 6 Vitesli

Son Tahrik: Zincir

Debriyaj Tipi: Terlik Debriyajı

Ön Tekerlek: Konuşmacı (Ön tekerlek konuşmacı)

Ön Süspansiyon: Baş Aşağı Teleskopik Çatallar

Ön Süspansiyon Hareketi (mm): 180

Ön Lastik: Pirelli 110/80 R19, Tüpsüz Lastik

Arka Tekerlek: Konuşmacı (Arka tekerlek konuşmacı)

Arka Süspansiyon: Çift Amortisör, Ön Yük Ayarlanabilir

Arka Süspansiyon Hareketi (mm): 70

Arka Lastik: Pirelli 150/70 R17, Tüpsüz Lastik

Ön Frenler: Çift Diskli J. Juan, ABS Sistemi

Ön Fren Çapı (mm): 300

ABS Sistemli Arka Fren: Diskli J. Juan

Arka Fren Çapı (mm): 240

Kuru Ağırlık (kg): 195

Koltuk Yüksekliği (mm): 830

Toplam UxGxY (mm): 2170×870×1380

Yerden Yükseklik (mm): 210

Dingil Mesafesi (mm): 1465

Maksimum Hız (km/sa): 160

Maksimum Yük (kg): 180

Yakıt Kapasitesi (L): 16

Önceki Haber 2024 Triumph, Scrambler 1200 X İncelemesi
Sonraki Haber 2023 Yamaha FJR1300ES İncelemesi
Benzer Haberler