MBP T502X ADV İncelemesi
Macera motosikleti dünyasına heyecan verici bir katkı olarak tanıtılan MBP T502X, EICMA 2023 fuarında gözleri üzerine çekti. Bu motosiklet, Çin merkezli Keeway group'un bir parçası olan MBP tarafından üretiliyor. Ancak adı İtalyanca gibi görünse de, aslında MBP'nin kökleri Çin'e dayanıyor. QJ Motor'un (Qianjiang Motor olarak da bilinir) bir yan kuruluşu olan Keeway, MBP ile Avrupa pazarındaki varlığını güçlendirmeyi amaçlıyor. MBP T502X'nin tasarımı, motosiklet tutkunlarını şaşırtacak kadar benzersiz. Özellikle ön kısmı, Harley-Davidson Pan America'nın agresif hatlarını anımsatırken, yan profilde Benelli'nin BKX serisinden izler taşıdığı görülebiliyor. Bu benzersiz kombinasyon, Benelli ve MBP'nin aynı çatı altında olduğunu düşündüren bir detay.
MBP T502X, A2 lisansına sahip sürücüler için ideal bir performans sunuyor. 486 cc'lik sıvı soğutmalı, yakıt enjeksiyonlu çift silindirli motoru, 47,6 hp güç ve 43 Nm tork üretiyor. Bu motor, 160 km/s'lik maksimum hıza ulaşabiliyor. Özellikle arazi ve asfalt kullanımına yönelik olarak tasarlanan T502X, Pirelli Scorpion Rally STR lastikleri ve ayarlanabilir süspansiyon sistemi ile donatılmış. MBP T502X'nin uygun fiyatı ve etkileyici performansı, hem yeni başlayanlar hem de deneyimli sürücüler için çekici kılıyor. Çin kökenli olmasına rağmen, MBP'nin Avrupa pazarındaki varlığı, kaliteli tasarım ve uygun fiyat dengesi ile güçlenmeye devam ediyor.
MBP T502X, Avrupa macera motosikleti pazarına getirdiği yenilikçi tasarımı, güçlü performansı ve rekabetçi fiyatıyla dikkat çekiyor. Bu motosiklet, sürücülere hem şehir içinde hem de off-road maceralarında keyifli bir sürüş deneyimi vaat ediyor. Hem tarz sahibi hem de güçlü performans arayanlar için ideal bir seçenek olarak öne çıkıyor.
Teknik Detaylar ve Özellikler
Model Adı: T502X
Model Yılı: 2024
Kategori: Macera
Motor Deplasmanı (cc):486
Motor Tipi: 2 silindirli / 4 zamanlı / 8 valfli
Çap x Strok (mm): ø68×67
Güç: 8500 dev/dak'da 35,0 kW
Maksimum Tork: 43.0 N·m / 6750 dev/dak
Sıkıştırma Oranı:10.7:1
Yakıt Sistemi: EFI (Elektronik Yakıt Enjeksiyonu)
Valf Treni: DOHC (İkiz Üstten Çift Eksantrikli)
Ateşleme Sistemi: T.C.I. (Transistörlü Çoklu Ateşleme)
Marş Motoru: Elektrik
Yağlama Sistemi: Basınç Sıçramalı Yağlama
Soğutma Sistemi: Sıvı Soğutma
Şanzıman Tipi: 6 Vitesli
Son Tahrik: Zincir
Debriyaj Tipi: Terlik Debriyajı
Ön Tekerlek: Konuşmacı (Ön tekerlek konuşmacı)
Ön Süspansiyon: Baş Aşağı Teleskopik Çatallar
Ön Süspansiyon Hareketi (mm): 180
Ön Lastik: Pirelli 110/80 R19, Tüpsüz Lastik
Arka Tekerlek: Konuşmacı (Arka tekerlek konuşmacı)
Arka Süspansiyon: Çift Amortisör, Ön Yük Ayarlanabilir
Arka Süspansiyon Hareketi (mm): 70
Arka Lastik: Pirelli 150/70 R17, Tüpsüz Lastik
Ön Frenler: Çift Diskli J. Juan, ABS Sistemi
Ön Fren Çapı (mm): 300
ABS Sistemli Arka Fren: Diskli J. Juan
Arka Fren Çapı (mm): 240
Kuru Ağırlık (kg): 195
Koltuk Yüksekliği (mm): 830
Toplam UxGxY (mm): 2170×870×1380
Yerden Yükseklik (mm): 210
Dingil Mesafesi (mm): 1465
Maksimum Hız (km/sa): 160
Maksimum Yük (kg): 180
Yakıt Kapasitesi (L): 16