Milano adı yeni 1187cc V-twin brute ile Moto Morini serisine geri döndü

Milano adı yeni 1187cc V-twin brute ile Moto Morini serisine geri döndü

Milano adı yeni 1187cc V-twin brute ile Moto Morini serisine geri döndü

Moto Morini’ni neredeyse tamamen yeni X-Cape 1200 macera bisikleti, Kasım ayında Milano'daki Eıcma 2023 fuarında markanın kadrosunun yıldızı olarak tanıtılsa da, yeniden canlanan şirketin sınırlarını belki de en iyi temsil eden benzer şekilde güçlendirilmiş Milano naked'di. Çinli scooter üreticisi Zhongneng tarafından satın alınmadan önce 2018'e kadar ara sıra bisiklet üretmeye devam ettiler. Bu mülkiyetten bir yıl sonra, 1187cc sıvı soğutmalı 8v V-twin ile çalışan ve 1970'lerden esinlenerek üstyapı giymiş bir Milano naked üretmeye başladılar. 2019 ile 2021 yılları arasında ara sıra üretildi. Şimdi isim geri döndü, hem yeni Milano hem de X-Cape 1200, 2019'dan itibaren eski motorun etkili bir evrimi olan ‘V2 Corsa Corta Evo’ motoruyla güçlendirildi.

Önceki V-twin'in 1187cc ve 87 derecelik düzenini paylaşıyor, ancak şimdi talep edilen 125bhp üreten Euro5+ ile buluşuyor. Önceki Milano modelinde olmasına rağmen, aynı motor firmanın 2018'de Corsaro 1200 ZZ süper naked de bulundu ve neredeyse 140 beygir güç üretti. Ancak yeni Milano, eski Milano roadster'ının adını, kapasitesini ve miras tonlarını paylaşsa da, neredeyse her açıdan hepsi yeni. Yeni başlayanlar için, eski kafes şasi, alüminyum döküm üst kısmı olan çelik boru şeklindeki bir arka bölümden oluşan yeni bir ‘hibrit’ tasarımla değiştirildi. 5 İnçlik TFT gösterge paneli ile kontrol edilen dört sürüş modu da dahil olmak üzere gelişmiş elektronikler de bulunmaktadır.

Üstyapı, yeni bir tankla, 800 mm'lik koltuk, çamurluk ve kuyruk bölümü için yan panellerle eşleşecek şekilde tamamen yenilenmiştir. Bununla birlikte, eski Milano'nun mirasının kırmızı, beyaz ve siyah renk şemasının hala tonları var. 17 İnç alaşım jantlar da yeni bir tasarımdır ve frenler ve süspansiyonlar dahi farklıdır. Önde, 320 mm diskli, 220 mm rotorlu ve arkada sabit kaliperli ikiz monoblok kaliperler bulunmaktadır. Ayrıca, şimdi tamamen alüminyumdan yapılmış ve önceki Milano'nun şasi çalışmasından 4 kg daha az olacak şekilde revize edilmiş bir salınım kolu da bulunmaktadır.

DETAYLAR

Eski ve yeni: Yeni ‘V2 Corsa Corta Evo’ motoru eski 1187cc, 87 derecelik V-twin'e dayanıyor ancak Euro5+ ' yı karşılamak için yoğun bir şekilde elden geçirildi. Tepe gücü şimdi 125bhp

Yeni görünümler: Bir bakışta, yeni Milano eski 2019 versiyonuna benziyor, ancak üstyapı, çerçeve, bisiklet parçaları ve ekipmanların hepsi yeni.

Revize edilmiş şasi: Eski çelik boru kafes, hem daha güçlü hem de daha hafif olduğu iddia edilen yeni bir ‘hibrit’ çelik boru/alüminyum döküm tasarımla değiştirildi.

Kalite döngüsü parçaları: Eski Milano'da Brembo frenler, tamamen ayarlanabilir süspansiyon ve daha fazlası vardı, yeni versiyonda da öyle, ancak hepsi biraz farklı özelliklere ve farklı yüzeylere sahip.

Yükseltilmiş teknoloji: Dört sürüş modu, viraj alma ABS / çekiş ve Bluetooth bağlantılı 5 inç TFT gösterge paneli vardır.

Önceki Haber 2024 Vespa GTV İncelemesi
Sonraki Haber Langen, V-twin LightSpeed LS12 Tanıtıldı
Benzer Haberler