MV Agusta F3 800 RC İncelemesi

MV Agusta F3 800 RC İncelemesi

MV Agusta F3 800 RC İncelemesi

Hız ve performans tutkunları için tasarlanmış olan MV Agusta F3 800 RC, %100 pist odaklı bir motosiklet. 165 kiloluk hafifliği, ters krank şanzıman sistemi ve 155 beygir gücüne ulaşabilen 798cc motoruyla, en acemi sürücüleri bile birer superbike şampiyonuna dönüştürme potansiyeline sahip.  Sadece 200 adet üretilen F3 800 RC, sınırlı sayıda sürücüye üstün performans sunuyor. Akrapovic egzoz, özel ECU ve diğer aksesuarları içeren Racing Kit ile motosikletin kuru ağırlığı 173 kg'dan 165 kg'a düşerken, maksimum gücü 147 hp'den 155 hp'ye çıkıyor. 

F3 RC'nin şasisi ve mekanikleri maksimum performans için yeniden tasarlandı. Arka jant %10 daha hafif ve motosikletin viraj dengesine %7 ek katkı sağlıyor. Karbonfiber yan karenajlara entegre edilen kanatlar, yüksek hızlarda motosikletin mükemmel bir şekilde stabil kalmasına yardımcı oluyor. Racing kit ile gelen full karbon koruyucu Akrapovič egzoz, özel ECU ile eşleştiğinde ekstrem bir performans sağlıyor. Kit içinde ayrıca hafifletilmiş, ergonomik CNC ile işlenmiş alüminyum tank kapağı, ayak pegleri ve manetler bulunuyor.

F3 800 RC üzerindeki teknik iyileştirmeler, yeni özellikleriyle de oldukça dikkat çekiyor. Ters krank, egzantrik zamanlamaları, manifolddaki optimizasyonlar ve yeniden tasarlanmış sübap kılavuzları sayesinde motor daha sessiz çalışıyor ve daha uzun ömürlü oluyor. Bu özellikler, motorun verimliliğini artırırken aynı zamanda sürüş keyfini de maksimize ediyor. F3 800 RC, teknoloji ve mühendislik harikası olarak tasarlanmış, pist performansı için optimize edilmiş bir motosiklet. Bu motosiklet, hem profesyonel yarışçılar hem de pistte hız ve adrenalin arayan sürücüler için mükemmel bir seçim.

Teknik Özellikler

Tip: Üç silindir, 4 zamanlı, 12 sübap

Zamanlama sistemi: Mekanik zincir gergili “D.O.H.C”

Hacim: 798 cm³

Sıkıştırma oranı: 13.3:1

Çalıştırma: Elektrikli

Çap x strok: 79 mm x 54,3 mm

Maks. güç: 108 kW (148 hp) - 13.000 d.d., 112.5 kW (153 hp) - 13.250 d.d.

Maks. tork: 88 Nm - 10.600 d.d.

Soğutma: Sıvı ve yağ radyatörlü

Motor yönetim sistemi: MVICS altı enjektörlü, Eldor EM2.0 ECU, gaz kelebeği tam ride-by-wire Mikuni, dört harita ile tork kontrolü, sekiz seviyeli çekiş kontrolü

Elektronik hızlı vites değiştirme: MV EAS 2.1

Debriyaj: Islak, çoklu diskli kaydırmalı debriyaj

Şanzıman: Altı vites, sürekli ağ

Birincil tahrik: 22/41

Vites oranları: 

1. Vites: 13/37

2. Vites: 16/34

3. Vites: 18/32

4. Vites: 19/30

5. Vites: 21/30

6. Vites: 22/29

Son tahrik oranı: 17/43

Elektrik Donanımı:

Voltaj: 12 V

Alternatör: 350 W - 5000 d.d.

Akü: 12 V - 8.6 Ah

Boyutlar ve Ağırlık:

Dingil mesafesi: 1380 mm

Toplam uzunluk: 2030 mm

Toplam genişlik: 730 mm

Sele yüksekliği: 830 mm

Minimum yerden yükseklik: 120 mm

İz: 99 mm

Kuru ağırlık: 173 kg (Racing Kit ile 165 kg)

Yakıt tankı kapasitesi: 62,5 kg

Maksimum hız: 240 km/h

Şasi:

Tip: ALS Çelik boru kafes

Arka salınım kolu pivot plakalarının malzemesi: Alüminyum alaşım

Önceki Haber Harley-Davidson Nightster 975 İncelemesi
Sonraki Haber SYM DRGBT İNCELEMESİ
Benzer Haberler

Honda QC1 İncelemesi

Honda ACTIVA e İncelemesi

2025 Honda SH350i İncelemesi

Kove 800X Pro İncelemesi