MV Agusta Turismo Veloce Lusso SCS İncelemesi

MV Agusta Turismo Veloce Lusso SCS İncelemesi

MV Agusta Turismo Veloce Lusso SCS İncelemesi

MV Agusta'nın 2015 yılında piyasaya sürdüğü Turismo Veloce, markanın performans odaklı mirasına yeni bir soluk getirdi. Şirketin kökenleri uçak üretimine dayansa da, 1945'ten itibaren motosiklet dünyasında kendine sağlam bir yer edinmiş durumda. Turismo Veloce, adındaki "spor" kelimesine rağmen, sadece hız değil, aynı zamanda çok yönlülük ve konfor sunan bir motosiklet olarak dikkatleri üzerine çekiyor.

2021 model yılı için yapılan iyileştirmeler, Turismo Veloce'nin konforunu artırdı. Koltuk yüksekliği 32,7 inçe düşürüldü, daha uzun bir ön cam eklendi ve koltuk köpüğü daha kalın hale getirildi. Euro 5 emisyon standartlarına uygun olarak güncellenen motor, yeni bir egzoz ve daha yüksek basınçlı enjeksiyon sistemiyle desteklendi. Cycle World dinamometresinde yapılan testlerde, 11.010 d/d'de 98,3 beygir gücü ve 8.530 d/d'de 55,3 lb.-ft. tork üretti. Turismo Veloce Lusso SCS, MV Agusta'nın Akıllı Debriyaj Sistemi (SCS) ile donatılmıştır. Bu sistem, debriyaj kolunu manuel olarak kullanabilmenizi sağlıyor, ancak elektronik olarak desteklenen çift yönlü hızlı vites değiştirici sayesinde debriyaj kolunu kullanmadan sürüş yapmanızı da mümkün kılıyor. Rekluse'un EXP diski, bu sistemin kalbinde yer alır ve daha doğal bir debriyaj hissi sunuyor.

Turismo Veloce Lusso SCS'nin diğer dikkat çekici özellikleri arasında, 34 litrelik yan çantalar, yarı aktif Sachs süspansiyon, eğim açısına duyarlı çekiş kontrolü, viraj ABS'si ve çeşitli sürüş modları bulunuyor. 5.5 inç TFT ekran, hız sabitleme, ısıtmalı tutma yerleri ve Bluetooth bağlantısı gibi modern teknolojilerle donatılmış. MV Agusta'nın bu modeli, sportif performansı ve konforu bir araya getiren bir spor-tur motosikleti olarak ön plana çıkıyor. Özellikle Akıllı Debriyaj Sistemi, şehir içi sürüşlerde büyük bir avantaj sağlıyor. Turismo Veloce Lusso SCS, hem estetik hem de teknik açıdan üstün bir motosiklet olarak, rakiplerinden sıyrılmayı başarıyor.

Önceki Haber Voge 650 DS İncelemesi
Sonraki Haber Royal Enfield Himalayan 450 İncelemesi
Benzer Haberler